Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (7) Soft (1) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 35 minut temu
📌 Konflikt izraelsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
triball 2020-05-25, 0:01
Darkwaterfall napisał/a:

Przed wjazdem na rondo nagrywający stał na pasie uprawniającym go tylko i wyłącznie do skrętu w lewo. Na rondzie linia przerywana wskazywała, że może zmienić pas, lecz robiąc to byłby zobowiązany do ustąpienia pierwszeństwa. Wina za niedoszłą kolizję leży po stronie nagrywającego. Ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości?



A co upoważniało faceta w Avensis do zmiany pasa ze skrajnego prawego, przez linię ciągłą, tak, żeby nagrywający musiał mu ustępować pierwszeństwa? Wydaje mi się, że wystarczająco rozrysował to radek225 o 19:32...
Zgłoś
Avatar
Insaner 2020-05-25, 0:04 1
wookie2820 napisał/a:

jakby ktoś miał wątpliwości 3:50
edit. w sumie to ten filmik niewiele wyjaśnia, mówi jak bezpiecznie jechać żeby nie było kolizji ale w razie kolizji nie jest powiedziane kto miał pierszeństwo



To nie jest taka sama sytuacja. Na filmie z linku mamy skręt w lewo z każdego możliwego pasa i tłumaczą co zrobić w sytuacji, gdy po skręcie ilość dostępnych pasów do kontynuowania jazdy się zmieni. Na filmie z tematu nagrywający może ze swojego pasa zawrócić LUB pojechać w lewo (czyli ten pas jest dla niego jedynym do jazdy w tym kierunku). Kierowca z drugiego pojazdu za to może jechać prosto lub w lewo, jeśli skręci w lewo to ma tylko jeden dostępny pas - skrajny prawy.

Połowa komentujących w tym temacie powinna być odesłana na egzamin teoretyczny do Ośrodka Ruchu Drogowego.

Gdyby było tak jak tu niektórzy próbują usilnie tłumaczyć, że nagrywający nie ma racji - to nigdy nie projektowałoby się 2 pasów do skrętu w lewo przy założeniu, że kierowca jednego z nich musi CZEKAĆ aż samochód jadący równolegle wybierze sobie któryś z nich i dopiero wtedy sam może jechać dalej. Oznaczałoby to zmniejszenie przepustowości skrzyżowania - wtedy lepiej byłoby wyłączyć z ruchu jeden z pasów.
Zgłoś
Avatar
wookie2820 2020-05-25, 1:40
Insaner napisał/a:

To nie jest taka sama sytuacja. Na filmie z linku mamy skręt w lewo z każdego możliwego pasa i tłumaczą co zrobić w sytuacji, gdy po skręcie ilość dostępnych pasów do kontynuowania jazdy się zmieni. Na filmie z tematu nagrywający może ze swojego pasa zawrócić LUB pojechać w lewo (czyli ten pas jest dla niego jedynym do jazdy w tym kierunku). Kierowca z drugiego pojazdu za to może jechać prosto lub w lewo, jeśli skręci w lewo to ma tylko jeden dostępny pas - skrajny prawy.
Połowa komentujących w tym temacie powinna być odesłana na egzamin teoretyczny do Ośrodka Ruchu Drogowego.
Gdyby było tak jak tu niektórzy próbują usilnie tłumaczyć, że nagrywający nie ma racji - to nigdy nie projektowałoby się 2 pasów do skrętu w lewo przy założeniu, że kierowca jednego z nich musi CZEKAĆ aż samochód jadący równolegle wybierze sobie któryś z nich i dopiero wtedy sam może jechać dalej. Oznaczałoby to zmniejszenie przepustowości skrzyżowania - wtedy lepiej byłoby wyłączyć z ruchu jeden z pasów.



Nie zgodzę się, nie ma podstawy aby twierdzić, że kierowca skręcający w lewo z prawego pasa musiał zająć prawy skrajny pas. nie ma takiego przepisu. Kierowca nagrywający w początkowej fazie jedzie lewym pasem i może tylko skręcić w lewo, w drugiej fazie musi zająć ponownie pas do skrętu w lewo - te dwie fazy należy rozdzielić - to nie jest jeden manewr tylko dwa. Kierowca nagrywający może w drugiej fazie zmienić pas na środkowy tyko po uprzednim ustąpieniu pierwszeństwa pojazdowi z prawej strony - reguła prawej strony.
Zgłoś
Avatar
Collier89 2020-05-25, 2:42
Proponuje by każdy szpecialista broniący typa w avensis wyjebal prawko przez okno. Kretynow jak widać nie brakuje
Zgłoś
Avatar
rojekbuk 2020-05-25, 3:27
Ci wszyscy którzy by tak zabierali prawko kretynom, pokażcie mi podstawę prawną, przepis który złamał gość z Avensisa
Zgłoś
Avatar
k................7 2020-05-25, 9:13 1
Kurwa co za poziom dyskusji i widzę sami zawodowi kierowcy. Podczas wjeżdżania na jezdnię w lewą stronę można zająć dowolny pas ruchu, bez względu na to, z którego pasa rozpoczęliśmy manewr. Zawsze należy jednak pamiętać o tym, że pierwszeństwo ma kierowca jadący z naszej prawej strony i tyle w temacie. Nagrywający nie ma racji i powinien ustąpić temu drugiemu.

Ja pierdole widzę, że sami eksperci. Oznakowanie poziome - czyli linia przerywana - zezwala kierującemu na wybranie dowolnego pasa ruchu
bez względu na to, z którego pasa rozpoczęliśmy manewr. Zawsze należy jednak pamiętać o tym, że pierwszeństwo ma kierowca jadący z naszej prawej strony. Czyli nagrywający nie ma racji.
Zgłoś
Avatar
GifMajster 2020-05-25, 11:26
Głupie osoby są za głupie żeby zrozumieć, że są głupie..
Zgłoś
Avatar
nano50 2020-05-25, 13:19
Maras, Ty tak poważnie? O kurwa, debil.
Zgłoś
Avatar
darnokl 2020-05-25, 13:37
Ha ha, Lublin. Też tu pilnuję mocno swojego pasa.
Zgłoś
Avatar
jurek_z_działek 2020-05-25, 17:38
sesef napisał/a:

Jeżeli jest jeden pras do skrętu to wtedy kierowca może wybrać sobie pas który mu się podoba, jeżeli są dwa pasy do skrętu przed skrzyżowaniem to prawy pas zajmuje skrajny prawy a lewy pas wjeżdża na środkowy. Takie rozwiązanie jest bezkolizyjne i logiczne.
W tym wypadku nagrywający pojechał prawidłowo a kierowca toyoty zmienił pas bez ustąpienia pierwszeństwa i jeszcze jest świecie przekonany że pojechał prawidłowo.



W pierwszej części masz rację, ale to logika.
Kierowca z kamerą powinien zająć skrajnie lewy pas i dopiero wjechać na prawy jeśli jest wolny....

Zgłoś
Avatar
Maras0803 2020-05-26, 20:21
djpyza napisał/a:

Brawo ale widzę ze połowa tutaj debili dalej nie ogarnia !!!!
ty kurwa masz prawko ^ chyba będziesz dopiero zdawał ^



Kurwa czereśniaku pierdolony przetrzyj te zajebane gównem oczy to zobaczysz, że dzban z toyoty znajduje się na dwóch pasach i ma ciągłą linie jebany kretynie. Dj pizdo zatrzymaj w 0:15 to może cie olśni jebany wieśniaku.

djpyza napisał/a:

pizda to ty jesteś kurwa tłumoku ten twój schumacher na jakim pasie stał przed skrzyżowaniem pizdo jebana do skrętu w lewo pizdo tylko i wyłącznie .czego ty kurwa bucu jebany nie rozumiesz ? avensis miała możliwość jazdy w lewo lub na prost kurwa tłumoku jebany .....



No ty jesteś kurwa kretynem w dodatku niedojebanym umysłowo. On kurwa skręcił w lewo tępaku jebany na pas z możliwością jazdy w kolejne lewo i na wprost. No, ale skąd masz takie rzeczy wiedzieć, skoro mieszkasz na wsi z dwoma skrzyżowaniami. Podlaska kurwo, ni chuja nie ogarniesz tego co się dzieje w mieście, bo jesteś po prostu na to za głupi.
Zgłoś
Avatar
T................y 2020-05-27, 15:50 1
kowalik87 napisał/a:

Kurwa co za poziom dyskusji i widzę sami zawodowi kierowcy. Podczas wjeżdżania na jezdnię w lewą stronę można zająć dowolny pas ruchu, bez względu na to, z którego pasa rozpoczęliśmy manewr. Zawsze należy jednak pamiętać o tym, że pierwszeństwo ma kierowca jadący z naszej prawej strony i tyle w temacie. Nagrywający nie ma racji i powinien ustąpić temu drugiemu.

Ja pierdole widzę, że sami eksperci. Oznakowanie poziome - czyli linia przerywana - zezwala kierującemu na wybranie dowolnego pasa ruchu
bez względu na to, z którego pasa rozpoczęliśmy manewr. Zawsze należy jednak pamiętać o tym, że pierwszeństwo ma kierowca jadący z naszej prawej strony. Czyli nagrywający nie ma racji.



Czyli wg twojej teorii skręcający w lewo z lewego pasa muszą zaczekać, aż jadący prawym pasem skończy manewr skręcania, bo przecież nie wiadomo który pas wybierze jadący prawym pasem. Genialne
Zgłoś
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem