📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:49
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
2024-12-22, 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
oj męczyła się, była cała połamana, a leśnik nie chciał przyjechać bo święta. Dopiero po interwencji policji sarna została zabrana.
Co się stało mówiła pasażerka
ooip napisał/a:
hehe jebneli sarne a ten co sie stalo
Co się stało mówiła pasażerka
Sarny bardziej szkoda niż passata. Passat to typowy mirkowóz. Każdy w 1.9 TDI i z przebiegiem poniżej ~200k km
up
Boli Cie, że w swojej obsranej benzynie wąchasz dym znikającego Passata i do tego dwa razy częściej musisz zajeżdżać na stacje
Boli Cie, że w swojej obsranej benzynie wąchasz dym znikającego Passata i do tego dwa razy częściej musisz zajeżdżać na stacje
To jest benzyna z ponad 200k km Passat w sumie wyszedł bez szwanku tylko atrapa do wymiany oraz porządne mycie z sierści Nie na darmo mówią na niego czołg.
wloch7 napisał/a:
To jest benzyna z ponad 200k km Passat w sumie wyszedł bez szwanku tylko atrapa do wymiany oraz porządne mycie z sierści Nie na darmo mówią na niego czołg.
Jak ja przyjebałem w sarnę VW T5 przy 160km/h to naprawa kosztowała 17tyś w serwisie. Na szczęście nie mnie tylko ubezpieczalnie
dobrze że to przeżyłeś... to już moja 2 sarna, pierwsza rozwaliła cały przód w escorcie. Znaku A 18 nie było, oczywiście nikt się nie przyznaje do sarny. A postaw wnyki i złap, właściciel moment się znajdzie i karę dopierdzieli
vass napisał/a:
up
Boli Cie, że w swojej obsranej benzynie wąchasz dym znikającego Passata i do tego dwa razy częściej musisz zajeżdżać na stacje
Hahahahhaha
Please. Posiadałem Volvo 850R (spotkanie z jeleniem przy prędkości 90km/h wymieniłem grill, reflektor, maskę i szybę), Vovlo V70 R AWD (na wycieczce w Holandii wystrzał opony przy 120, dachowałem, zgarnąłem kilka znaków i słup, ostatecznie wylądowałem w rowie. Auto kasacja - ja obserwacja w szpitalu. Posiadałem go tylko tydzień ), Saaba 9000 2.3T, Audi V8 4.2 (prawie czołówka - zajechany cały lewy bok - naprawa nieopłacalna), Lexusa LS400. Teraz mam BMW 525 TDS '92 z automatem i w kombi. Auto 21 letnie zdrowsze niż niejeden 10-letni Passat. Volkswagen? Dziękuję ja jeżdżę autami a nie wyrobami samochodopodobnymi
Audi, BMW, Lexus, Mercedes, Volvo, Saab, Subaru - to są auta z krwi i kości. 15 leni wieśwagen 1.9 tdi od 92 letniego dziadka, który jeździł nim tylko do kościoła stąd przebieg ~180 tysięcy? dziękuję, postoję. Mirki mogą dalej się jarać golfami i passatami, tak jakby nie istniały żadne inne (tym bardziej lepsze) samochody.
@up
W końcu ktoś normalny a nie fascynat TDI...
Co wy kurwa widzicie w tym Passacie, brzydki jak kupa i jest tego od chuja na ulicach, wychodzisz na parking przez marketem i szukasz swojego passtucha wśród innych passtuchów...
a w temacie - ładnie przykurwił, pewnie jej raciczki spadły
W końcu ktoś normalny a nie fascynat TDI...
Co wy kurwa widzicie w tym Passacie, brzydki jak kupa i jest tego od chuja na ulicach, wychodzisz na parking przez marketem i szukasz swojego passtucha wśród innych passtuchów...
a w temacie - ładnie przykurwił, pewnie jej raciczki spadły
Nie rozumiem tej fascynacji pastuchami. Są W MIARĘ solidne i W MIARĘ tanie w eksploatacji (choć jak przyjdzie zrobić remont zawieszenia to koszt będzie taki jak we francuzie czy Alfie z podobnego rocznika...). Poza tym są: nudne, pospolite, paskudne, niezbyt komfortowe, dosyć średnio prowadzące się. A teraz największe dwie wady:
- kiedy zapytasz jakiegoś Mietka czy Mirka jaki samochód kupić odpowie, ze Passata (ewentualnie Gofra, A4 B5). Będzie pierdolił o niezawodności, powtarzał bajki i mity nie mające potwierdzenia w rzeczywistości. Powiesz mu o jakiejś szwedce to wyśmieje, nie mając pojęcia w temacie. Alfa? Wszystkie się psują. Chuj, że 159 w rankingach bezawaryjności wyprzedza nowe passaty. Ostatnim dobrym pastuchem była B4. Był naprawdę bardzo solidny i bezawaryjny. B5 to już szary samochód jak Avensis. Vectra (kolejny wieśniakowóz) czy Accord. Tylko nie wiedzieć czemu jest uznawany za jakiś cud motoryzacji
- druga wada, bezpośrednio powiązana z pierwszą. Ceny zadbanych i fajnie wyposażonych B5 są jak z kosmosu dlaczego? Handlarzyna jedzie do rajchu po pastucha. Kupuje za 1800 euro zwykłego passata. Ściągnie go, cofnie licznik, odkurzy, wyplakuje, umyje. I wystawia w swoim komisie (i na allegro) za 16 tysięcy kurwa, jak to możliwe żeby taki pastuch kosztował tyle pieniędzy? I oczywiście jakiś mieczysław ze Świdnika kupi, choć można mieć dużo lepsze auto w tej cenie.... To samo A4 B5 po 13 tysięcy i oczywiście mówimy tu o silniku 1.9 tdi. Bo mirki w Polsce nie znają innego kurwa go w dupe zapierdolona mać silnika. I taki mirek kupi sobie pastucha i będzie pierdolił jaki to on nie jest zajebisty nie mając ABSOLUTNIE ŻADNEGO porównania z innymi autami. Zmienia tylko z gofra na passata i kupuje nowsze generacje.
Na koniec chciałbym dodać, że historie o bezawaryjnych VW można wsadzić między bajki. To już nie lata '90. Tym bardziej, że już Passat B6 został zaprojektowany tak, że po 2 latach zaczyna się sypać. Już nie mogę się doczekać, jak B6 stanieją na tyle, że wieśki się rzucą na B6 w 2.0 tdi i będą płakać ze względu na naprawy i ich koszt. Polecam stronę, na której pewien użytkownik opisuje swoje przygody z "bezawaryjnym" pastuchem: vwszrot.pl/
Aha:
Producenci najbardziej niezawodnych silników:
1. Honda (awaria w 1 na 344)
2. Toyota (awaria w 1 na 171)
3. Mercedes-Benz (awaria w 1 na 119)
4. Volvo (awaria w 1 na 111)
5. Jaguar (awaria w 1 na 103)
6. Lexus (awaria w 1 na 101)
7. Fiat (awaria w 1 na 85)
8. Ford (awaria w 1 na 80)
9. Nissan (awaria w 1 na 76)
10. Land Rover (awaria w 1 na 72)
Producenci najbardziej zawodnych silników:
1. MG Rover (awaria w 1 na 13)
2. Audi (awaria w 1 na 27)
3. MINI (awaria w 1 na 40)
3. Saab (awaria w 1 na 40)
5. Vauxhall (awaria w 1 na 41)
6. Peugeot (awaria w 1 na 44)
7. BMW (awaria w 1 na 45)
8. Renault (awaria w 1 na 46)
9. Volkswagen (awaria w 1 na 52)
10. Mitsubishi (awaria w 1 na 59)
Badanie zostało przeprowadzone w 2012 przez Warranty Direct. Dotyczyło tylko i wyłącznie samochodów na gwarancji (czyli generalnie rzecz biorąc maksymalnie 3letnich, czyli wyprodukowanych od 2009 roku). Jak widać, nawet BMW wypada dosyć słabo, to już nie czasy 'Big Six' Słaba pozycja Saaba wynika z tego, że brali silniki od GM w których pierdoli się wszystko. Przypominam, że dotyczy to modeli wyprodukowanych od '09.
- kiedy zapytasz jakiegoś Mietka czy Mirka jaki samochód kupić odpowie, ze Passata (ewentualnie Gofra, A4 B5). Będzie pierdolił o niezawodności, powtarzał bajki i mity nie mające potwierdzenia w rzeczywistości. Powiesz mu o jakiejś szwedce to wyśmieje, nie mając pojęcia w temacie. Alfa? Wszystkie się psują. Chuj, że 159 w rankingach bezawaryjności wyprzedza nowe passaty. Ostatnim dobrym pastuchem była B4. Był naprawdę bardzo solidny i bezawaryjny. B5 to już szary samochód jak Avensis. Vectra (kolejny wieśniakowóz) czy Accord. Tylko nie wiedzieć czemu jest uznawany za jakiś cud motoryzacji
- druga wada, bezpośrednio powiązana z pierwszą. Ceny zadbanych i fajnie wyposażonych B5 są jak z kosmosu dlaczego? Handlarzyna jedzie do rajchu po pastucha. Kupuje za 1800 euro zwykłego passata. Ściągnie go, cofnie licznik, odkurzy, wyplakuje, umyje. I wystawia w swoim komisie (i na allegro) za 16 tysięcy kurwa, jak to możliwe żeby taki pastuch kosztował tyle pieniędzy? I oczywiście jakiś mieczysław ze Świdnika kupi, choć można mieć dużo lepsze auto w tej cenie.... To samo A4 B5 po 13 tysięcy i oczywiście mówimy tu o silniku 1.9 tdi. Bo mirki w Polsce nie znają innego kurwa go w dupe zapierdolona mać silnika. I taki mirek kupi sobie pastucha i będzie pierdolił jaki to on nie jest zajebisty nie mając ABSOLUTNIE ŻADNEGO porównania z innymi autami. Zmienia tylko z gofra na passata i kupuje nowsze generacje.
Na koniec chciałbym dodać, że historie o bezawaryjnych VW można wsadzić między bajki. To już nie lata '90. Tym bardziej, że już Passat B6 został zaprojektowany tak, że po 2 latach zaczyna się sypać. Już nie mogę się doczekać, jak B6 stanieją na tyle, że wieśki się rzucą na B6 w 2.0 tdi i będą płakać ze względu na naprawy i ich koszt. Polecam stronę, na której pewien użytkownik opisuje swoje przygody z "bezawaryjnym" pastuchem: vwszrot.pl/
Aha:
Producenci najbardziej niezawodnych silników:
1. Honda (awaria w 1 na 344)
2. Toyota (awaria w 1 na 171)
3. Mercedes-Benz (awaria w 1 na 119)
4. Volvo (awaria w 1 na 111)
5. Jaguar (awaria w 1 na 103)
6. Lexus (awaria w 1 na 101)
7. Fiat (awaria w 1 na 85)
8. Ford (awaria w 1 na 80)
9. Nissan (awaria w 1 na 76)
10. Land Rover (awaria w 1 na 72)
Producenci najbardziej zawodnych silników:
1. MG Rover (awaria w 1 na 13)
2. Audi (awaria w 1 na 27)
3. MINI (awaria w 1 na 40)
3. Saab (awaria w 1 na 40)
5. Vauxhall (awaria w 1 na 41)
6. Peugeot (awaria w 1 na 44)
7. BMW (awaria w 1 na 45)
8. Renault (awaria w 1 na 46)
9. Volkswagen (awaria w 1 na 52)
10. Mitsubishi (awaria w 1 na 59)
Badanie zostało przeprowadzone w 2012 przez Warranty Direct. Dotyczyło tylko i wyłącznie samochodów na gwarancji (czyli generalnie rzecz biorąc maksymalnie 3letnich, czyli wyprodukowanych od 2009 roku). Jak widać, nawet BMW wypada dosyć słabo, to już nie czasy 'Big Six' Słaba pozycja Saaba wynika z tego, że brali silniki od GM w których pierdoli się wszystko. Przypominam, że dotyczy to modeli wyprodukowanych od '09.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów