Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
I tacy ludzie istnieją? To trzeba być półidiotą, półkutasem żeby najechać ot tak na człowieka taką wielką kurwą. Zakładam że lejce to on w czipsach znalazł.
Martwe pole – obszar wokół pojazdu silnikowego (głównie samochody osobowe, ciężarowe, terenowe itp., a także motorówki i samoloty), który nie jest widoczny dla kierowcy w lusterkach bocznych, ani w lusterku wstecznym.
Zjawisko "martwego pola" wynika z tego, że lusterka samochodowe nie są w stanie objąć podglądem całego obszaru wokół pojazdu.
Największe martwe pole mają lusterka płaskie; obecnie producenci aut – dla poprawienia pola widzenia z boku i z tyłu – stosują lusterka sferyczne (wykonane są z tafli szkła w kształcie wycinka kuli) lub lusterka asferyczne (nazywane również łamanymi) – mają one skrajną część zwierciadła nachyloną pod ostrzejszym kątem niż reszta tafli).
Martwe pole – obszar wokół pojazdu silnikowego (głównie samochody osobowe, ciężarowe, terenowe itp., a także motorówki i samoloty), który nie jest widoczny dla kierowcy w lusterkach bocznych, ani w lusterku wstecznym.
Zjawisko "martwego pola" wynika z tego, że lusterka samochodowe nie są w stanie objąć podglądem całego obszaru wokół pojazdu.
Największe martwe pole mają lusterka płaskie; obecnie producenci aut – dla poprawienia pola widzenia z boku i z tyłu – stosują lusterka sferyczne (wykonane są z tafli szkła w kształcie wycinka kuli) lub lusterka asferyczne (nazywane również łamanymi) – mają one skrajną część zwierciadła nachyloną pod ostrzejszym kątem niż reszta tafli).
Gość jechał obok wozu po czym wyprzedził tenże i jechał przed nim, martwe pole (o czym nie wspominasz) występuje również przed autem z perspektywy kierowcy ale nie wydaje mi się by siedzący wyżej kierowca nie był w stanie zauważyć pedalarza, prędzej uwierzę że opierdalał koledze obok kiełbasę i dlatego rozmazał po klepisku.
- aaaa, aaaallllaaaahuuu akbaaaar, jedbudu.
Rewnibny
Ojjj nieuki moje sadolowe! Po pierwsze PRIMO..., ...a po drugie PRIMO... I ostatnie PRIMO...
Ha! Skróciłem Twoje herezje- które są gówno warte- aby przypadkiem ktoś sobie ich nie zakodował i nie ośmieszył się gdzieś-kiedyś w towarzystwie, szkole czy pracy...
Nazwałeś Sadoli "nieukami"... Wracaj baranie do szkoły albo zaniechaj używania mądrze brzmiących zwrotów, których znaczenia nie znasz lub nie umiesz zastosować w zdaniu!
Po pierwsze- PRIMO, po drugie- SECUNDO, po trzecie- TERTIO, po czwarte- QUARTO, po piąte - QUINTO, po szóste- SEXTO, itd.
PRIMO- tępy lemieszu- znaczy nic innego jak "po pierwsze".
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów