no, wychodzi mu to
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 18:08
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:23
pfffffff kazdy zawodowy perkusista tak zagra, tak samo jest z gitarzystami, nie chodzi o to kto szybciej napierdala, tylko kto lepiej komponuje i ma lepszy feeling, taki clapton za mlodu czy slash mogliby tak samo szybko nakurwiac na wiosle jak jakis satriani, z kolei satriani nigdy nie osiagnie takiej ekspresyjnosci w graniu jak ci dwaj, frusciante kiedys powiedzial, ze jesli chodzi o technike grania to w latach 70. osiagnieto juz wszystko co mozna bylo, wiec dzisiaj nie ma sensu sie scigac w ten sposob, oczywiscie sa jeszcze ludzie tacy jak morello czy bucketheat, ktorzy cos tam kombinuja, ale nie zawsze jest to przyjemne dla ucha
Łe tam, nie widać od frontu.
jatsko-masz rację też gram na perkusji i wiem że jestem laikiem a moim kumplom wydaje sie że ja dobrze napierdalam.
- Będę cię kochał wiecznie.
- Nigdy cię nie zdradzę.
- Weź do buzi, powiem ci jak będę kończył ...
Ten też ma niezły bałagan na strychu
… sarkazmu się chwyta.
To C.Ronaldo dorabia na perkusji ??
oj no nie każdy tak zagra , facet od małego musi siedzieć i grać po kilka godzin dziennie też jestem perkusistą i żeby grac tak jak on to naprawde trzeba sie poświęcić
@up napisalem, ze zawodowy perkusista
ta grupa z w żółtych kamizelach, co to za jedni?
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę: