Tak się palą tramwaje, fajnie pokazane, i nawet realistycznie ukazana akcja gaśnicza bo jak wiadomo straż nie pojawi się na miejscu w ciągu 5 sekund. Prospsy dla Tramwaje Śląskie za ukazanie akcji.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:32
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
Tak się palą tramwaje, fajnie pokazane, i nawet realistycznie ukazana akcja gaśnicza bo jak wiadomo straż nie pojawi się na miejscu w ciągu 5 sekund. Prospsy dla Tramwaje Śląskie za ukazanie akcji.
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Wszystko fajnie pięknie tylko gdzie się palą tramwaje od dachu skoro wszystko jest w podłodze i w szafach za stanowiskiem motorniczego
Hrvat Nie raz widać łuki elektryczne jak tam się elementy trakcji od siebie oddalą. To może być punkt zapalny jak się tam pojawią odpowiednie czynniki. Malkontencki parweniuszu.
______________
All legends have a beginnig, but a legacy lasts forever
Trassadar a powiem Ci że pierdolisz bo na dachu tramwaju nie ma nic co by mogło się zapalić jak w pociągu. wszystko jest w szafach!
Hrvat, a zwróciłeś uwagę że motorniczy twardziel nie dość że sam nie wysiadł to jeszcze drzwi nie otworzył Nie ma co się czepiać.
No więc tak - dach i ściany tramwaju mają się jak palić... są obite drewnem, wszelkiej maści tworzywami i dyktą, do czego dochodzi farba. Na samym dachu jest też warstwa izolacji gumowej oddzielającej pantograf od dachu w razie konieczności pracy na nim. Pod podłogą w zasadzie mogą się zapalić co najwyżej izolacje, reszta to czysta miedź i stal.
Tramwaje w zasadzie zapalają się od dachu bardzo często, a przynajmniej było tak do zmiany sterowania podstacji z ręcznego na elektroniczne. Wiesz jak...? Otóż w starych ręcznych podstacjach wyłączenie prądu następowało dopiero na komendę i działanie sterującego nią człowieka. I teraz wyobraź sobie przypadek, że sieć będąca ciągle pod napięciem zrywa się i spada na puszkę tramwaju... starzy motorowi opowiadali nieraz, że nikt nie był w stanie sobie nawet wyobrazić... jak szybko może spłonąć taka maszyna. Teraz już jest prościej, bezpieczniej - podstacja automatycznie się wyłącza w przypadku jakichkolwiek uszkodzeń.
Spalony został 105Na-329, jedna z kilku solówek wytypowanych do kasacji. Prowadziłem go nie dalej, jak tydzień prędzej... najciekawsze jest to, że spalono wóz sprawny (to, że jest wybrakowany podczas pożaru - kto normalny paliłby możliwe do odzyskania, drogie komponenty) zamiast jednego z kilku stojących na torze 'złomowym' wraków w wizualnym stanie nieodbiegającym od pierwowzoru... ot, taka ciekawostka.
Tramwaje w zasadzie zapalają się od dachu bardzo często, a przynajmniej było tak do zmiany sterowania podstacji z ręcznego na elektroniczne. Wiesz jak...? Otóż w starych ręcznych podstacjach wyłączenie prądu następowało dopiero na komendę i działanie sterującego nią człowieka. I teraz wyobraź sobie przypadek, że sieć będąca ciągle pod napięciem zrywa się i spada na puszkę tramwaju... starzy motorowi opowiadali nieraz, że nikt nie był w stanie sobie nawet wyobrazić... jak szybko może spłonąć taka maszyna. Teraz już jest prościej, bezpieczniej - podstacja automatycznie się wyłącza w przypadku jakichkolwiek uszkodzeń.
Spalony został 105Na-329, jedna z kilku solówek wytypowanych do kasacji. Prowadziłem go nie dalej, jak tydzień prędzej... najciekawsze jest to, że spalono wóz sprawny (to, że jest wybrakowany podczas pożaru - kto normalny paliłby możliwe do odzyskania, drogie komponenty) zamiast jednego z kilku stojących na torze 'złomowym' wraków w wizualnym stanie nieodbiegającym od pierwowzoru... ot, taka ciekawostka.
szkoda tylko ze ten syf z ktorego zrobiono ten tramwaj poszedl w atmosfere...
Debile pierwszej wody ! Od kiedy takie chemiczne rzeczy gasi się wodą, a nie pianą ?
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów