📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:32
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Przynajmniej chyba truck specjalnie nie ucierpiał.
kedzior242 napisał/a:
Aż trudno mi uwierzyć w to, że ciężarówki psują się zawsze akurat na torach.
Jakie to musi być zrządzenie losu, żeby na trasie 500 km, zjebać się na jedynym odcinku 10 metrów, gdzie grozi to katastrofą.
Ps. kierowca zrobił jedyną rzecz, którą mógł czyli odłączył zestaw od ciągnika.
to jest ponadnormatywny gabaryt, w UK(pewnie w całej Europie) przed przejazdem kolejowym powinien się zatrzymać zadzwonić na podany na znaku numer aby wstrzymali ruch kolejowy na tej trasie na czas przejazdu. Gabaryty mają dużo niższy prześwit i mogą utknąć na takim przejeździe, co zresztą widać na filmie.
Kurwa, przecież ten pociąg się niemal zatrzymał 20 metrów po zderzeniu, a to oznacza, że wcale nie miał dużego ładunku - inaczej by leciał jeszcze kilka razy tyle. Gdyby przez te pół minuty zamiast trąbić po prostu to dał od razu po heblach to by spokojnie wyhamował przed.
Trąbił wył itd...przeszkodę widział więc pewnie hamowanie rozpoczął i nie zatrzymał się 20 metrów za przejazdem bo tyle to ma sama lokomotywa.... która u jankesów ważą ok 180 ton a zazwyczaj jest ich kilka do tego wagony nawet niech są puste :E taka kopiorka to jak przepchnąć robaczka.
Halman napisał/a:
nie znam sie ale wypowiem się; mam podejrzenie że chodzi tutaj o specyficzność hamerykańskich przejazdów kolejowych; dojazd do nich to wzniesienie by zrównać się z poziomem toru. To co dla osobówki czy innego pojazdu względnie wysoko zawieszonego nie stanowi problemu to dla długich i nisko zawieszonych pojazdów jest już pułapką...
tak . Długa i nisko ustawiona naczepa zwiesza się na przełamaniu drogi , przejazdu i koniec jazdy. Prawdopodobnie nie przygotował się do pokonania przejazdu , nie uniósł naczepy licząc ,że nie zawiśnie. Jednak zawisł a podniesienie wymaga chwili czasu , włączenie pompy , wyjście z kabiny i podniesienie za pomocą zaworu na zewnątrz , co jak widać próbował robić . Zabrakło czasu i efekt jak widac.
Wszystko to trzyma się kupy, co piszecie, ale ja nadal nie wierzę, żeby za każdym razem o to chodziło. Gdyby niskie zawieszenia naczep były przyczyną, to przestaliby robić niskie. Jakby przyczyną były zbyt wysokie przejazdy kolejowe, to zrobiliby płaskie.
Tutaj na bank chodzi o spierdolenie mózgowe. Nie mam na to jeszcze żadnych dowodów, ale przeczucie to jest bardzo silne.
Tutaj na bank chodzi o spierdolenie mózgowe. Nie mam na to jeszcze żadnych dowodów, ale przeczucie to jest bardzo silne.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów