Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Jakie to musi być zrządzenie losu, żeby na trasie 500 km, zjebać się na jedynym odcinku 10 metrów, gdzie grozi to katastrofą.
Ps. kierowca zrobił jedyną rzecz, którą mógł czyli odłączył zestaw od ciągnika.
Aż trudno mi uwierzyć w to, że ciężarówki psują się zawsze akurat na torach.
nie znam sie ale wypowiem się; mam podejrzenie że chodzi tutaj o specyficzność hamerykańskich przejazdów kolejowych; dojazd do nich to wzniesienie by zrównać się z poziomem toru. To co dla osobówki czy innego pojazdu względnie wysoko zawieszonego nie stanowi problemu to dla długich i nisko zawieszonych pojazdów jest już pułapką...
Pierwszy raz widzę jak było widać po pociągu, że w coś przypierdolił. W końcu godny przeciwnik
pociąg miał już włączone hamulce ale fakt 30-40 tonowa koparka trochę go wyhamowała, natomiast jak by nie hamował to by odleciała jak wszystko inne w co pociąg może uderzyć i by nawet nie poczuł.
nie znam sie ale wypowiem się; mam podejrzenie że chodzi tutaj o specyficzność hamerykańskich przejazdów kolejowych; dojazd do nich to wzniesienie by zrównać się z poziomem toru. To co dla osobówki czy innego pojazdu względnie wysoko zawieszonego nie stanowi problemu to dla długich i nisko zawieszonych pojazdów jest już pułapką...
Moim zdaniem to problem zjebanej konstrukcji naczepy i ciągników. Ciągnik sam w sobie jest za długi przez ten przód, a naczepy mają w USA zazwyczaj po dwie osie i to o wiele dalej oddalone od ciągnika niż nasze europejskie. Do tego te niskie zawieszenie. W Europie taki zestaw miał by pilota.
Pierwszy raz widzę jak było widać po pociągu, że w coś przypie**olił. W końcu godny przeciwnik
W momencie uderzenia babka przyspieszała wstecz, stąd takie wrażenie.
Naczepa z niskim prześwitem by się mieścić ze sprzętem budowlanym pod wiaduktami no i do tego te zjebane przejazdy,co może pójść nie tak.
A ja jestem pod wrażeniem pani kierowcy. Większość bab stała by i darła japę w niebo głosy, a ta cyk wsteczny i odjechała na bezpieczną odległość, by uniknąć własnego udziału w zdarzeniu drogowym.
Pan kierowca pojechałby do przodu i w lewo. A pani miała dużo szczęścia.
Pierwszy raz widzę jak było widać po pociągu, że w coś przypie**olił. W końcu godny przeciwnik
Przyjrzyj siędobrze i powiedz mi gdzie ty tutaj widzisz jakikolwiek efekt tego uderzenia?
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów