18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (4) Soft (5) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Przed chwilą
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 4:40
🔥 Koniec jazdy - teraz popularne
Avatar
PieronJasnySzlag 2020-02-02, 13:49 1
gerbrfyls napisał/a:

A może tobie chuj do dupy?
Art .14 KRD
Zabrania się:
1)wchodzenia na jezdnię:
a) bezpośrednio przed jadący pojazd, w tym również na przejściu dla pieszych,
b) spoza pojazdu lub innej przeszkody ograniczającej widoczność drogi;
A nie kurwa, jebane bydło nauczone z dupy,że jak jestem na przejściu to jestem nieśmiertelny.


Gdybyś kolego czytał moje wcześniejsze posty to byś wiedział że jestem zawsze po stronie kierowcy. I zawsze hejtuje pieszych i pojebane prawo dawania pierwszeństwa pieszym. Ale tej pierwszej sytuacji nie da się obronić. Po prostu kierowca zachował się jak burak i jeszcze pyszczy i poucza (pewnie złotówa). Także jemu chuj do dupy (może być twój jak chcesz).
Zgłoś
Avatar
TorkilKoval 2020-02-02, 14:38
mozeciemiobciagnac napisał/a:

Jeździ się trochę tu i tam z racji zawodu jebanego kierowcy i powiem wam końskie spierdoliny xd że w stolicy jest naprawdę tragedia. Jeżdżą tak agresywnie i zmieniają pasy jak dzięki temu mieli by zaoszczędzić jebane godziny a po kilku km okazuje się że stoją obok mnie na światłach hahaha. Jebani krawaciaże. Pierdolone xioty



Inteligent widzę.
Zgłoś
Avatar
gerbrfyls 2020-02-02, 15:05
PieronJasnySzlag napisał/a: