I wszystko na temat
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:51
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 14:20
📌
Powodzie w Polsce
- ostatnia aktualizacja:
59 minut temu
🔥
Ubogacacze kulturowi zaczepiali panią
- teraz popularne
1 błąd każdy z nich robi ... jak już stracą lekko panowanie wciskają hamulec i chuj ... czekają albo się zatrzyma albo pierdolnie ... jak baba . A wystarczyło zmienić bieg , kontra i gaz nie musi być drift itp tylko by uratować się i dalej kontynuować wyścigi
PS: taka jazda jest OK a nie na drogach publicznych gdzie ktoś ma dzieci w aucie a debil w BMW jest w stanie ich zabić bo zapierdalał dla szpanu 200km/h. Powinni zrobić w Polsce wiecej torów chociaż zarobili byśmy na turystach i wyścigach ...
PS: taka jazda jest OK a nie na drogach publicznych gdzie ktoś ma dzieci w aucie a debil w BMW jest w stanie ich zabić bo zapierdalał dla szpanu 200km/h. Powinni zrobić w Polsce wiecej torów chociaż zarobili byśmy na turystach i wyścigach ...
Pojeździłoby się na takim torze, poszalało ehhhh ale kurwa, jeżdżę Twingo...
Wszystko fajnie, pięknie, ale co do chuja szukał na tym torze gościu, który prowadził OPLA ZAFIRĘ?
@up
Ćwiczy jazdę
Robi dokładnie to, co powinniśmy wszyscy robić na kursie na prawo jazdy, a nie kurwa parkowanie w zatoczkach. Nieważne czym, choćby wspomnianym twingo, ale wszyscy powinniśmy ćwiczyć wychodzenie z poślizgu na kursach
Ćwiczy jazdę
Robi dokładnie to, co powinniśmy wszyscy robić na kursie na prawo jazdy, a nie kurwa parkowanie w zatoczkach. Nieważne czym, choćby wspomnianym twingo, ale wszyscy powinniśmy ćwiczyć wychodzenie z poślizgu na kursach
@IOI
No mam RS (Ryczy,Sapie) dokładnie C3G, 55 koni na jeszcze popychaczach, ale w gazie. Tanie jak skurwysyn w utrzymaniu i za 12 złoty 100 kilosów
@bleblebator1
Dokładnie, powinni uczyć jeździć i zachowywać się w nietypowych sytuacjach (poślizg, aquaplaning, itp) a nie takich gówien jak wspomniałeś. Lepiej jeździć jak kierowca a parkować jak pizda, niż jeździć jak pizda a parkować jak kierowca.
No mam RS (Ryczy,Sapie) dokładnie C3G, 55 koni na jeszcze popychaczach, ale w gazie. Tanie jak skurwysyn w utrzymaniu i za 12 złoty 100 kilosów
@bleblebator1
Dokładnie, powinni uczyć jeździć i zachowywać się w nietypowych sytuacjach (poślizg, aquaplaning, itp) a nie takich gówien jak wspomniałeś. Lepiej jeździć jak kierowca a parkować jak pizda, niż jeździć jak pizda a parkować jak kierowca.
Pokazane właśnie wypadki ludzi którzy jeździć nie umieją i dobrze że te wypadki zdarzyły się na torze a nie drodze.
W niektórych przypadkach te prędkości wydają się (albo są) tak niskie że nie pomyślał bym że można auto rozjebać, a jednak się da
Już pomijam podręcznikowe błędy typu dodawanie gazu w zakręcie na mokrym czy hamowanie, ale no nie wiem, przykład białego E36 (02:50) czy Z3 (02:15) nie dają mi spokoju, co oni kurwa odjebali? Przecież to nie było za szybko nawet dla Seicento
Już pomijam podręcznikowe błędy typu dodawanie gazu w zakręcie na mokrym czy hamowanie, ale no nie wiem, przykład białego E36 (02:50) czy Z3 (02:15) nie dają mi spokoju, co oni kurwa odjebali? Przecież to nie było za szybko nawet dla Seicento
@ Asuritt
Zdecydowana większość ludzi, która odwiedza takie miejsca w trakcie tzw track dayów to są ludzie będący pierwszy raz na torze (np. wspomniana Zafira). Reszta, to Ci którzy coś tam już jeżdżą, ale dalej typowo amatorsko i dla zabawy.
Pisanie o prawidłowych reakcjach wyścigowych w sytuacji, kiedy dawno już obsrali swoje gacie mija się z celem, bo do tego trzeba wyjeździć tysiące km na torze i mieć o tym pojęcie. To mniej więcej tak jakbyś zwrócił uwagę 2 kolesiom pod klubem, że chujowo trzymają gardę a w ogóle przy prawym sierpie to im lewa ręka opada.
Zdecydowana większość ludzi, która odwiedza takie miejsca w trakcie tzw track dayów to są ludzie będący pierwszy raz na torze (np. wspomniana Zafira). Reszta, to Ci którzy coś tam już jeżdżą, ale dalej typowo amatorsko i dla zabawy.
Pisanie o prawidłowych reakcjach wyścigowych w sytuacji, kiedy dawno już obsrali swoje gacie mija się z celem, bo do tego trzeba wyjeździć tysiące km na torze i mieć o tym pojęcie. To mniej więcej tak jakbyś zwrócił uwagę 2 kolesiom pod klubem, że chujowo trzymają gardę a w ogóle przy prawym sierpie to im lewa ręka opada.
a czy chłodnią też tam można wjechać? bo przekrój aut zaskakujący
Asuritt napisał/a:
A wystarczyło zmienić bieg , kontra i gaz nie musi być drift itp tylko by uratować się i dalej kontynuować wyścigi
widzę wszystkie Need for Speed'y przeszedłeś co najmniej 2x
Asuritt napisał/a:
1 błąd każdy z nich robi ... jak już stracą lekko panowanie wciskają hamulec i chuj ... czekają albo się zatrzyma albo pierdolnie ... jak baba . A wystarczyło zmienić bieg , kontra i gaz nie musi być drift itp tylko by uratować się i dalej kontynuować wyścigi
PS: taka jazda jest OK a nie na drogach publicznych gdzie ktoś ma dzieci w aucie a debil w BMW jest w stanie ich zabić bo zapierdalał dla szpanu 200km/h. Powinni zrobić w Polsce wiecej torów chociaż zarobili byśmy na turystach i wyścigach ...
Najpierw skończ gimnazjum, zrób prawo jazdy, i dopiero się wypowiadaj