Przejazd przez miasto Ta droga co porusza się kamerzysta jest oczywiście nadrzędna
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 17:39
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 0:14
🔥
20 miesięcy bezwzględnego więzienia za post na FB
- teraz popularne
Przejazd przez miasto Ta droga co porusza się kamerzysta jest oczywiście nadrzędna
Ludzie czy was popierdoliło do reszty? Z Warszawki jesteście, że macie taką zjebaną mentalność i że dla was taka jazda jest normalna? Sam kilkukrotnie doświadczyłem jak jakieś spedalone geje wymuszają pierwszeństwo bo albo mają służbowe auta albo jeżdżą jakimiś trupami i im nie zależy. Chuj mnie strzela jak widzę takie coś i dobrze,że człowiek ma trochę instynktu zdrowego i zawsze wychamuje bo dba albo o swój samochód lub o swoich pasażerów... A później jeździ ci taka pizda i wymusza wszystkim...
Pozdrawiam normalnych kierowców
Pozdrawiam normalnych kierowców
Od miesiąca pracuję jako kierowca ciężarówki. Na firmie jest wszystko co potrzebne (duża firma, ponad 200 aut) wliczając w to warsztat i lakiernie. Wszystkie auta robi szef u siebie, a AC oczywiście jest. Nie ma wojny jeśli się przypadkowo zdarzy jakiś wypadek. Dlatego jak widzę wszystkich kierowców którzy wpierdalają mi się pod samą maskę czekam aż kiedyś trafi się taki, który nie zdąży. Pierdole uciekać po rowach, osobówka odjedzie, a ja zostanę z zajebistym problemem. Jak mam możliwość walnę prawy kierunek niech osobówka sobie wyprzedzi i pojedzie, nie robi mi to frajdy, że jedzie za mną. Pozdrawiam ;>
gdzie to jest? mam do zrobienia zderzak i elektrykę w aucie, z miłą chęcią wykorzystam tylu dawców OC
ja pierdole, co za dzicz...
Johnny jakbyś nie lansował się tak wolno beta po mieście to może by Ci tak nie wyskakiwali
Nie dość, że eksperci, to jeszcze zawodowi kierowcy rajdów WRC i/lub F1.
Warto czasem wyskoczyć na miasto rozklekotanym trupem i zgarnąć darmowy hajs od takich pojebów