📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
42 minuty temu
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
🔥
Statystyki
- teraz popularne
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Zajebiście równa droga, pojechał by 5km/h szybciej i by go przeskoczył.
jeloo napisał/a:
Do ekspertów:
Zniosło go, bo cały czas hamował. Nawet jak dwoma kołami był na poboczu non stop trzymał hamulec, i to go zgubiło. Dwa prawe koła straciły przyczepność, a dwa lewe cały czas ją miały. Dlatego tak nagle nim rzuciło. To jest jeden z podstawowych i najbardziej niebezpiecznych błędów jakie popełnia się kiedy złapie się pobocze. Wduszenie, albo trzymanie auta na hamulcu. Gdyby w momencie ucieczki puścił hamulec prawdopodobnie by nim porzucało, być może zniosło do rowu, ale na pewno nie rzuciłoby na przeciwny pas.
A ABS ESP ERN HJB i RTH nie działa w takich momentach?
nanab napisał/a:
A ABS ESP ERN HJB i RTH nie działa w takich momentach?
Wszystkie te systemy w takiej sytuacji głupieją. Gdyby nie hamował, prawdopodobnie samochód z systemami bezpieczeństwa w stylu ESP nie zachowałby się tak gwałtownie, ponosiłoby go i tyle. Problem tkwi w hamowaniu. To jest już za duża siła i zbyt duża różnica przyczepności w takich wypadkach, żeby jakiś system bezpieczeństwa pomógł.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów