Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
W skandynawii mandaciki są takie, że nie warto zapierdalać. w zimę można jechać 50 i 60 i nikt nie trąbi, bo ludzie są bardziej świadomi warunków. Auto ważyło 47-48 ton, świeżyśnieg i wystarczy hamulec wcisnąć za mocno i naczepa wypchnie na wprost. Zdradziecki zakręt,za wzniesieniem opadający w lewo. Oczywiście mój błąd, nie będę się usprawiedliwiał, może nawet wystarczyło nie hamować a tylko skręcić koła w Szwecji i Norwegii drogi wyglądają całkiem inaczej, sznury ciężarówek to tylko jak troga zablokowana, nie to co w europie, że na zderzaku jeżdżą cały dzień. Polecam sprawdzić kiedyś
Polecam sprawdzić ile moze ważyć taki zestaw bo jebnąłeś się o jakies 20 ton ekspercie .
Polecam sprawdzić ile moze ważyć taki zestaw bo jebnąłeś się o jakies 20 ton ekspercie .
Panie ekspert, raz że 40 ton, a dwa to może mieć więcej bo ma jedną os więcej na ciagniku, o ile prawo w Skandynawii na to zezwala.
Panie ekspert, raz że 40 ton, a dwa to może mieć więcej bo ma jedną os więcej na ciagniku, o ile prawo w Skandynawii na to zezwala.
Możesz mieć nawet 50 osi, ale jak nie jest to ponadnormatywny to i tak tych magicznych 40t nie może przekroczyć ekspercie.
Oooo następna ciężarówkopizdeczka spieszył się do sklepu spożywczego bo usłyszał z 287km że pani narzeka że wędliny zabrakło
Pizdeczką to z pewnością ty jesteś
Przy sprawnym układzie hamulcowym naczepa nie "wypchnie" ciągnika ponieważ hamulce naczepy powinny reagować z minimalnym wyprzedzeniem. Podejrzewam że po prostu droga była oblodzona i trochę za szybko. Ale to już wiesz tylko Ty. Komu się nie zdarzyło wpaść za szybko w jakieś hujowe oblodzone miejsce niech pierwszy rzuci kamieniem. Szerokiej drogi wszystkim z dużych i z małych.
właśnie przy tej masie wystarczy, że odrobinę przegniesz z siłą hamowania, a jak widać na pierwszych zdjęciach świeży śnieg, spokojnie kilka cm było, opony nówki jak do offroadu, naprawdę grube mięcho, finalnie było za szybko, ale jak już poczułem, że było za szybko to już leciałem na wprost, koła nie skręcały. Największego farta miałem wpadając w błotniste bagienko a nie na drzewa/skały
Polecam sprawdzić ile moze ważyć taki zestaw bo jebnąłeś się o jakies 20 ton ekspercie .
podobno w norwegii nawet 50, ale to szef mówi
11.5t na napędowej 6.5 na podwieszonej i 24 na 3 osiach naczepy razem. w Polsce obowiązuje 40
Mam nadzieje ze zapłacisz z własnej kasy za uszkodzenia !!!
a ty wredny chujkuuuu, słyszał kiedyś o ubezpieczeniach?
Możesz mieć nawet 50 osi, ale jak nie jest to ponadnormatywny to i tak tych magicznych 40t nie może przekroczyć ekspercie.
w Polsce jak najbardziej, w Szwecji niekoniecznie
A jak Norgi jechały? Jak zakładali łańcuchy to się zakłada łańcuchy a nie zapier... na europejskiej gumie. Każdy wie ze na Skandynawię zakłada się inne opony.
wiem, że to zdjęcie nie pokazuje ile bieżnika jest, ale naprawdę nowa opona nie pomogła abieżnik nie najgorszy. na podjazdach często wystarczy ośkę podnieść podwieszaną i leci jak przecinak, oczywiście volvo bo mercedes to ekhm ekhm, chyba że sterownik skrzyni w nowszych już naprawili, to nie wiem. Na innych autach nie mam doświadczenia.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów