13.01.2021 wpdanęło mi do rowu, 50/60kmh, wystarczy za mocno hamulec depnąć i nieszczęście gotowe, chyba żyję
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
🔥
Przesłanie do kozojebców
- teraz popularne
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Szef ci głowe ukręci
Falck podniesie. Albo Viking.
Sprawdź czy drewniaki masz na stopach. Jeśli nie - zginąłeś w drodze do szpitala.
50/60? Nie możliwe. Ciężarówki mają stałą predkość 89/91 niezależnie od warunków na drodze.
uprzedzasz co będzie niedługo na allegro jako "niebite, prowadzone przez kobietę"?
Zapodam większy suchar. jaki usłyszałem - "jestem doświadczonym kierowcą - 9x zabrano mi prawo jazdy".
Dziękuję za popis doświadczenia, mistrzu 90 na 80/70
W skandynawii mandaciki są takie, że nie warto zapierdalać. w zimę można jechać 50 i 60 i nikt nie trąbi, bo ludzie są bardziej świadomi warunków. Auto ważyło 47-48 ton, świeżyśnieg i wystarczy hamulec wcisnąć za mocno i naczepa wypchnie na wprost. Zdradziecki zakręt,za wzniesieniem opadający w lewo. Oczywiście mój błąd, nie będę się usprawiedliwiał, może nawet wystarczyło nie hamować a tylko skręcić koła w Szwecji i Norwegii drogi wyglądają całkiem inaczej, sznury ciężarówek to tylko jak troga zablokowana, nie to co w europie, że na zderzaku jeżdżą cały dzień. Polecam sprawdzić kiedyś
Przy sprawnym układzie hamulcowym naczepa nie "wypchnie" ciągnika ponieważ hamulce naczepy powinny reagować z minimalnym wyprzedzeniem. Podejrzewam że po prostu droga była oblodzona i trochę za szybko. Ale to już wiesz tylko Ty. Komu się nie zdarzyło wpaść za szybko w jakieś hujowe oblodzone miejsce niech pierwszy rzuci kamieniem. Szerokiej drogi wszystkim z dużych i z małych.
DoubleBorger napisał/a:
W skandynawii mandaciki są takie, że nie warto zapierdalać. w zimę można jechać 50 i 60 i nikt nie trąbi, bo ludzie są bardziej świadomi warunków. Auto ważyło 47-48 ton, świeżyśnieg i wystarczy hamulec wcisnąć za mocno i naczepa wypchnie na wprost. Zdradziecki zakręt,za wzniesieniem opadający w lewo. Oczywiście mój błąd, nie będę się usprawiedliwiał, może nawet wystarczyło nie hamować a tylko skręcić koła w Szwecji i Norwegii drogi wyglądają całkiem inaczej, sznury ciężarówek to tylko jak troga zablokowana, nie to co w europie, że na zderzaku jeżdżą cały dzień. Polecam sprawdzić kiedyś
Chuj w dupę, w tej robocie też się popełnia błędy niestety jak w każdej, tylko tutaj skutki niekiedy gorsze. Całe szczęście, że Tobie nic się nie stało, pozdro, szerokości!
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów