18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (3) Soft (2) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 0:27
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 2:07
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: 2024-09-20, 16:24
🔥 Trzeba się szanować - teraz popularne
Wymachiwał i został uśpiony na zawsze.

Info:
ukryta treść
Colorado Springs, Colorado — During the morning of Thursday, August 17, 2023, the United States Marshals and Colorado Department of Corrections - Division of Parole requested the Colorado Springs Police Department's Tactical Enforcement Unit, or TEU, assist them with apprehending a wanted fugitive in Colorado Springs. The fugitive, identified as 37-year-old Benjamin Annaboli, had been observed by US Marshals and parole officers and a parking lot of a hotel in the 1700 block of Aero Plaza Drive. Annaboli was identified as a violent offender with several outstanding arrest warrants for felony criminal offenses. TEU officers went to the hotel, located a person they believed was Annaboli and attempted to arrest him.

Annaboli fled on foot, running toward the front entrance of a hotel while holding a handgun in each of his hands. As Annaboli fled on foot, a uniformed CSPD officer yelled at him to stop and that he was under arrest. Annaboli refused these commands, pointed a handgun toward another uniformed CSPD officer, and refused two loud commands to drop his gun. A CSPD canine officer also released a canine in an attempt to apprehend Annaboli, and the canine chased Annaboli, and began biting him. Annaboli attempted to fight the canine off and turn towards CSPD officers while still holding a handgun. Two CSPD officers then fired their guns at Annaboli, and the shots hit him and caused him to fall to the ground.

As the officers approached Annaboli, they observed a handgun on the pavement near him and another handgun in one of his hands. After Annaboli was struck by the gunfire officers, took him into custody and provided emergency medical care until paramedics arrived. Annaboli was transported to an area hospital, where he died from the gunshot injuries he sustained. Investigators located two handguns in the area where Annaboli was shot by police officers. The first handgun was dropped on the ground by Annaboli, and the second handgun was in his hand when police officers took him into custody.

The officers involved in this incident:
- Officer Brian Kelly, assigned as a canine handler in the specialized enforcement division. Officer Kelly has been employed by the Colorado Springs Police Department for 22 years.
- Officer Matthew Waters, assigned as a tactical officer in the specialized enforcement division. Officer Waters has been employed by the Colorado Springs Police Department for 11 years.
Zgłoś
lukas_21221 2023-09-08, 19:14 2
Policja tam przejebana jest. Gosciu leży juz rozjebany to jeszcze go w kajdany hahah
Zgłoś
Tobiahus96 2023-09-08, 21:11 2
Gdzie się podziały opisy "ale teraz już nie będzie, bo nie żyje"? Pinkman obraziłeś się za ostatni komentarz o twoim nagrobku?
Zgłoś
HermanVonSztolc 2023-09-08, 21:18
lukas_21221 napisał/a:

Policja tam przejebana jest. Gosciu leży juz rozjebany to jeszcze go w kajdany hahah

Bez kitu też zawsze miałem z tego bekę... jaka tam znieczulica
Zgłoś
quark 2023-09-08, 22:03 3
Jeszcze lepiej, wygląda trochę tak jakby po postrzeleniu i skuciu próbowali go ratować

Swoją droga skucie po postrzeleniu ma na celu raczej zabezpieczenie policjantów aby w razie W postrzelony nie zrobił czegoś niekontrolowanego (duża część tych idiotów jest na dragach i nie czują bólu w tradycyjny sposób).
Zgłoś
tackx 2023-09-08, 23:26 2
Ale bym odstrzelił tego pchlarza.
Zgłoś
kieleckiscyzoryk 2023-09-08, 23:31 9
tackx napisał/a:

Ale bym odstrzelił tego pchlarza.

on sie przynajmniej w przeciwieństwie do Ciebie do czegoś nadaje
Zgłoś
rafaloss 2023-09-08, 23:38 1
Ostatnie podrygi martwej ostrygi. Taki sierściuch może zawsze w ostatnich chwilach swego marnego żywota odwalić jakiś desperacki, nieprzepisowy numer (np. granacik w łapie, zawleczka w zębach), więc lepiej jak obie łapy ma cały czas obok siebie i na widoku. Później i tak nie robi mu to już żadnej różnicy.
Zgłoś
freddy.krueger 2023-09-09, 0:56 3
Uwielbiam takie filmy ... Widać że kasa wydana na policję nie poszła na marne i przynajmniej strzelać potrafią
Zgłoś
killua 2023-09-09, 9:45
Dobrze że skuli te podziurawione zwłoki, nigdy nie wiadomo czy za rogiem nie czai sie jakiś nekromanta(czy tam anioł z pierogiem).
Zgłoś
loky 2023-09-09, 10:52
Postrzał w kark pro
Zgłoś
marcin9002 2023-09-09, 11:20
Biedny psiak, jeszcze od zjeba mógł się czymś zarazić:/
Zgłoś
Bul_od_bytu 2023-09-09, 13:05
HermanVonSztolc napisał/a:

Bez kitu też zawsze miałem z tego bekę... jaka tam znieczulica

Chyba nie widzieliście nagrania, które było tu ostatnio. Mokebe przyjął z 10 pestek i jeszcze się rzucał. Naćpany typ mimo, że postrzelony to jest w stanie jeszcze odstawić coś głupiego bez kajdanek więc im się nie dziwię, że "Safety first"
Zgłoś
dominator76 2023-09-09, 22:34
lukas_21221 napisał/a:

Takie mają prawo nawet trupa w kajdanach musza mieć.
A u nas co beka strzelają w powietrze...
Zgłoś