18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (3) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 14:44
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 22:22
Powrót do przyszłości.
c................r • 2013-07-25, 18:21
Witam Sadoli powyżej 18 lat (gimbusów nie witam, bo ten temat nie jest dla nich).

Bez reklamy i promocji tydzień temu na sklepowe półki wróciła znana w latach 90. marka piwa Dziesięć i Pół. - Na razie testujemy rynek. Chcemy zafundować sentymentalny powrót do przeszłości dla dzisiejszych 30-40-latków - mówi Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej.
Decyzję o reaktywacji 10,5 podjęła Kompania Piwowarska - największy gracz na rynku piwa, do którego należą takie marki jak Lech czy Tyskie. Dziesięć i Pół pojawiło się na polskim rynku w 1995 roku i z miejsca zyskało dużą popularność. Głównym motorem napędowym była ogromna kampania reklamowa - billboardy, całostronicowe reklamy w gazetach, spoty radiowe (ze słynnym motywem przewodnim: "Pozostawiam swe problemy/Jak samochód ślady kół/Dziesięć i pół") i telewizyjne. Marka promowana była głównie wśród ludzi młodych - charakterystycznym logotypem piwa oznakowano największe kluby w dużych polskich miastach, a hasłem przewodnim promującym browar było "Welcome to the club".



Poznański browar promował się zresztą w niespotykany jak na tamte czasy sposób - został m.in. sponsorem drużyny koszykarskiej z Poznania, która zmieniła nazwę na 10,5 Basket Club. Jednak po kilku latach marka zniknęła z rynku. - Piwo było dobre, ale popełniliśmy pewne błędy w komunikacji, a nasz marketing nie nadążał za trendami - mówi Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej. I dodaje, że marka padła ofiarą własnego sukcesu, bo jej poetyka była za bardzo młodzieżowa. - Szybko okazało się, że młodzi odbiorcy naszych produktów wcale nie chcieli być młodzieżowi. Polacy chcieli w tym czasie stabilizacji, podejmowali pracę, kupowali mieszkania i w efekcie... uciekli nam do Tyskiego - mówi Kwiatkowski.


Wielki powrót? Na razie tylko test

Niespodziewanie marka wróciła w zeszłym tygodniu na sklepowe półki, po cichu i bez żadnej reklamy. - 10,5 często pojawiało się w rozmowach i postanowiliśmy odtworzyć ten klimat z połowy lat 90. Chcemy zafundować sentymentalny powrót do przyszłości pokoleniu dzisiejszych 30- i 40-latków - mówi Kwiatkowski, jednak zaraz dodaje, że KP nie ma ambicji podbicia rynku. - To edycja limitowana i taki test konsumencki. Jeżeli produkt się przyjmie, rozważymy jego produkcję na większą skalę - tłumaczy rzecznik Kompanii Piwowarskiej.

Na razie Kompania wypuściła bardzo małe ilości piwa - tak małe, że rzecznik nie chce nawet powiedzieć, ile hektolitrów wyprodukowano. Reaktywowanej marki nie można też dostać w żadnej sieci handlowej. - Wprowadziliśmy nasz produkt do wybranych małych sklepów w największych polskich miastach - mówi Kwiatkowski.

10,5 jest na razie sprzedawane tylko w półlitrowych puszkach w cenie 3,70 zł. Pierwsze informacje o sprzedaży są entuzjastyczne. - Hurtownicy sygnalizują nam, że piwo sprzedaje się świetnie. Niektórzy zamówili zapas, który chcieli sprzedać w dwa tygodnie, ale rozszedł się już pierwszego dnia - cieszy się Kwiatkowski.


Efekt Frugo?

- Kluczem do sukcesu jest to, żeby się nie napinać. Nie mamy postawionego jakiegoś konkretnego celu sprzedaży. Chcemy sprawdzić rynek - mówi Kwiatkowski.

To kolejna znana marka, która wraca po latach w niebycie. Jak dotąd największy sukces odniosło Frugo. W 2011 roku markę soków owocowych reaktywował Wiesław Włodarski, właściciel firmy spożywczej Food Care. Sukces przerósł najśmielsze oczekiwania: do tej pory sprzedano ponad 300 mln butelek Frugo, a marka z sukcesem wchodzi na nowe rynki: do Rosji, Wielkiej Brytanii czy na Ukrainę.

- Sukces Frugo nie był dla nas decydujący, ale widzimy, że jest duży sentyment dla marek, które dzisiejsi 30- i 40-latkowi pamiętają z młodości. To nie tylko Frugo, ale też Romet czy buty Relaks.


Pierwsze recenzje - takie sobie

Piwo zdążyli już przetestować blogerzy. Pierwsze recenzje nie są entuzjastyczne. "Nie wiązałem z tym piwem żadnych nadziei, ale i tak przeżyłem małe rozczarowanie. Wydawało mi się, że kiedyś była w nim jakaś goryczka (...). Piwo jest słodkim lagerem bez cienia goryczki, któremu znacznie bliżej do napoju słodowego niźli desitki z prawdziwego zdarzenia. Ważną kwestią pozostaje jeszcze cena. 3,70 zł za coś takiego - to chyba jakiś żart" - czytamy na blogu Małe Piwko.

"Starego" 10,5 nigdy nie piłem, ale podejrzewam, że sukcesy tego piwa były raczej zasługą sprawnej kampanii reklamowej niż walorów smakowych. Jedynym plusem tego piwa jest stosunkowo (jak na Polskę) niewielka ilość alkoholu - 4,7 proc. alkoholu. Poza tym to typowe koncernowe piwo - nie wiadomo gdzie warzone, a nawet... co zawierające (w składzie podano jedynie: "zawiera słód jęczmienny")" - pisze z kolei Paweł Rybicki.


źródło:
Zgłoś

Zrzutka na serwery i rozwój serwisu

Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.

Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
Avatar
muraaas 2013-07-26, 18:41
10,5... pamiętam i mile wspominam, pamiętam też rowery 10,5- zajebiste jak na tamte czasy. Nie wiem na jakim poziomie było to piwo bo wtedy nie o to chodziło. Ale jeśli ktoś mi teraz wciska sika w puszce za 3,70 / 0,5l to ja podziękuje. Zostaję przy dobrych browarach tym bardziej że teraz potrafię odróżnić dobre piwo od produktów kompanii piwowarskiej.
Zgłoś
Avatar
Bubles 2013-07-26, 18:43
Kasztelan niepasteryzowany? Koźlak też dobry jest. No i Browary Noteckie... : >
Zgłoś
Avatar
LubieWypić 2013-07-26, 18:59
Kormoran, Fortuna, Ciechanów, Amber, Gościszewo, Namysłów, Cornelius, Czarnków, Konstancin, Witnica, Jagiełło, Racibórz to jest piwo później są produkty z kompanii piwowarskiej, carlsberga i royal unibrew.
Zgłoś
Avatar
MrZet 2013-07-26, 19:16
Nie pamiętam czy mi smakowało, pewnie nie, bo piwo wtedy ogólnie nie było moim przysmakiem, ale jeśli je wybierałem to prawdopodobnie dlatego, że było słodsze od innych.
A dziś najbardziej lubię Pilsnera... Heh
Zgłoś
Avatar
astmuus 2013-07-26, 19:17
Wszystko fajnie, ale Większymi się nie dało?
Zgłoś
Avatar
a12b 2013-07-26, 19:18
Piwo te same co leją wszędzie tylko etykiety nowe zrobili
Zgłoś
Avatar
abdul 2013-07-26, 20:50
Mantuanuliup napisał/a:

Jakoś nie przepadałem za tym piwem, ale chętnie napiłbym się starego Tyskiego, albo EB.

mi w smaku bardzo przypominalo eb. druga sprawa, ze w tamtych czasach kazdy klub w moim miescie byl zajebiscie mocno oznakowany logiem tej marki. po miescie jezdzila masa rowerow wzietych chujwieskad z takim logo. no mam sentyment
Zgłoś
Avatar
bary110 2013-07-26, 21:24 1
jebać i to piwo i kompanie takie jak tyskie i lech bedące w rękach niemieckich i holenderskich.
Kupujcie piwa polskie, od małych browarów np Ciechan
Zgłoś
Avatar
leedsman 2013-07-26, 21:44
Nie ma co sie podniecac EB smakuje teraz jak szczyny pilem tydzien temu
Zgłoś
Avatar
juzekmotyka 2013-07-26, 22:30
Zrobiłem z kumplem własne piwo i wyszło świetne, a przy tym fajna zabawa z całym procesem warzenia. Na pewno zrobię w przyszłości jeszcze niejedną warkę. Polecam każdemu. Ze sklepowych zajebisty jest Ciechan Lagerowy.
Zgłoś
Avatar
Al-Bundy 2013-07-26, 22:53
z tego co pamiętam to było jedno z gorszych piw. zawsze nadrabiało reklamą i rowerami górskimi 10,5 - brat do dziś go ma w piwnicy. masa eventów, reklamy, podkładki, parasole, ciężarówki z plandeką 10i5. no i gadżety tylko dla nich w sumie się kupowało piwo. kultowe? raczej ni było. większość ludzi wypiła je tak aby sprawdzić co to jest. żaden z moich znajomych nie wypowiadał się dobrze o tym piwie. smaku to jakiegoś specjalnego też nie miało.

gdyby to był taki super browa to by do dziś okupowało półki sklepowe jak wiele innych piw które wtedy były, są i będą jeszcze przez długie lata.
Zgłoś
Avatar
j4rzyn 2013-07-26, 23:26
Bojkot! Te same szczochy w starej butelce z etykietka która wywołuje pozytywne wspomnienia. Nie dajcie się nabrać na to gówno i końską spierdoline jaką serwuje kompania piwowarska. Lepiej iść do McDonalds i kupić szejka o smaku spustu.

TYLKO PIWA REGIONALNE!!!

"Zjednoczona Europa, ja pierdolę to,
nie chcę mówić po angielsku, wypierdalać stąd,
nie chcę waszej telewizji i waszej muzy,
chcę żyć po staremu POLSKIE PIWO PIĆ"
Zgłoś
Avatar
głodny 2013-07-27, 0:45
Sativis napisał/a:

Ta reklama "Jak powstało piwo Książęce Jasne Ryżowe" strasznie mnie wkurwia, was też ?



Kurewsko, jak to gówno zablokować ?
Zgłoś
Avatar
Severitus 2013-07-27, 8:39
Kiedyś w Suwałkach był taki popularny "Browar Północny" może niektórzy z was pamiętają, ale niestety jakiś genialny biznesmen wykupił browar i obiecał postawić jakąś firmę. Browar zamknięto w 2007 roku. Do tej pory jedyne co inwestor zrobił to zamknął budynek browaru i zostawił w pizdę.

"Synu, jak będziesz miał 18 lat to ci kurwa kupie naszego suwalskiego browarka, a nie jakieś Tyski chujiski."
I ja się kurwa pytam, co to ma być żeby zamykać dobrze prosperującą firmę aby tylko gmach popadał w ruinę.
Zgłoś
Avatar
DonSalieri 2013-07-27, 9:21
10,5 i EB od tego zaczynałem !

ps. EB tęsknie za tobą
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem