18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (5) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 22:27
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 5:19
Tematów na ten temat było wiele, ale ogólnie przewijały sie tematy dotyczące głowie samych rozmów z klientami, ja natomiast opisze wam jak mniej więcej wygląda praca na słuchawkach i jak to działa.
Na początku tylko objaśnię że pracowałem jako telemarketer niecałe 5 miesięcy więc jakiś super kozackich doświadczeń nie mam. I też zaznaczam od razu że nie wiem jak dokładnie jest w innych firmach/ sieciach itp. ale np z rozmów z znajomymi którzy też gdzieś tam pracowali jest w miarę podobnie.
Ogólnie jakiekolwiek firmy telekomunikacyjne czy telewizji cyfrowej i wszystkie inne "wynajmują" usługę kontaktu z klientami u pośredników (oczywiście pod stałym nadzorem i ostrymi wytycznymi). I właśnie pracowałem w takiej firmie gdzie było kilka projektów- firmy ubezpieczeniowej, telewizji cyfrowej i jakieś tam księgarni. Ja pracowałem na projekcie telewizji cyfrowej( i obdzwaniałem ludzi w celu przedłużenia umowy na kolejny okres).

A więc jak to wygląda: początkiem każdego miesiąca dostawaliśmy bazę klientów z kończącą się umową, jakąś określoną kwotę abonamentu którą musimy osiągnąć na koniec miesiąca i jazda (oczywiście dokładnych danych normalny pracownik nie znał)
Oczywiście wyglądało to tak że rachunek klientów musieliśmy podnosić wciskając im rzekomo świetne nowe kanały czy dodatkowe usługi.
Początkiem miesiąca podnosiło sie zwykle abonament o 10zl , zwykle po drugim tygodniu miesiąca o 5-6zł po trzecim tygodniu 2-3zł a pod koniec miesiąca można było ludziom stabilizować abonament (a to wszystko w zależności od realizacji celu). Wszystko w tym by było ok gdyby nie to że firma wynajmująca tą usługę pozwalała na bardzo częste kontakty z klientem - jak to wyglądało w praktyce? Pierwsze dwa tygodnie były ok bo był tylko jeden kontakt z klientem- część sie zgodziła część musi pomyśleć albo coś innego. Po dwóch tygodniach zwykle zaczynało się ponawianie kontaktu bo już wszyscy z danej bazy zostali obdzwonieni przynajmniej raz. Wiadomo przedstawiało się nowe warunki niższe ceny niektórzy sie zgadzali i jakoś dalej leciało. Ale ostatnie dni miesiąca to zawsze był totalny MEXYK- z bazy klientów zostawały tylko poczty głosowe (to pół biedy) tacy co chcą rezygnować z umowy , tacy co maja kosmiczne wymagania albo tacy co chcą mniej płacić i koniec kropka. Bywało tak że dzwoniło się po 3-4 razy w ciągu dnia do tego samego klienta! (bo po prostu nie było już do kogo). Reakcje ludzi to już materiał na nowy temat
Wyprzedzę od razu pytania:
Nie, nie można było obniżać abonamentu klientom Zawsze tylko i wyłącznie w górę i koniec kropka. Nawet jeśli ktoś groził rezygnacja itp.(że chyba otrzymało sie pozwolenie od koordynatora) Takie było założenie i koniec, a zwykły konsultant jest rozliczny z tego co robi i ma pewne ograniczenia.
Może wspomnę troszkę o systemie dzwonienia? Niektórzy myślą, że siedzi sobie konsultant przy telefonie ma listę numerów i nazwisk i dzwoni "o Jan Kowalski to zadzwonię do niego a później do Nowaka" NIE
Krótki sygnał dźwiękowy że połączenie zostało nawiązane od razu należy już wywoływać klienta "Halo dzień dobry" i równocześnie z sygnałem pojawia się nazwisko klienta, jeśli klient ma czas w tej chwili rozmawiać to dopiero już samodzielnie można sobie otworzyć konto abonenta gdzie już można zobaczyć co on tam ma dokładnie. Po rozłączeniu rozmowy konsultant ma zwykle do 3-4 sekundy na zamknięcie 3 stron kontaktu gdzie należało zaznaczyć "rodzaj zakończenia rozmowy" , datę następnego kontaktu i krótka notatkę z przebiegiem rozmowy, oczywiście można było sobie uruchamiać "przerwę" aby to spokojnie zamknąć zanim wpadnie kolejna rozmowa (ale zbyt długa suma takiej przerwy pod koniec pracy nie była mile widziana). Zauważcie że jeśli do was skądś tam dzwonią to zawsze na początku pytają: co tam pan ogląda? ile pan rozmawia godzin w tygodniu? itp. tak naprawdę w tym czasie konsultant sobie robi chwile czasu i sprawdza co klient posiada dokładnie, i juz dopasowuje co by tu wcisnąć więcej aby sie hajs zgadzał. Wiec miejcie troszkę wyrozumiałości dla konsultantów jeśli prosie o chwilkę cierpliwości to nie jest tak że wszystko jest juz gotowe ( a tak niestety myśli wielu ludzi).
Ogólne przemyślenia i porady dla was klientów?
Nie wiem jak tam jest u innych dostawców usług ale ogólne założenie jest takie że klient to taka mleczna krowa która trzeba doić jak najbardziej sie da Wiec jeśli do was dzwonią z jakąś oferta to wysłuchajcie grzecznie i poproście o czas do namysłu- i idźcie do serwisu/punktu obsługi popytać bo tam idzie dostać dużo lepszą ofertę ( przynajmniej tak się to miało u mnie w pracy).
I nie wkurzajcie sie na konsultantów że was namawiają itp. nawet jak kilka razy powiesz NIE
Konsultant ma obowiązek minimum trzy razy spróbować cię namówić.

Jeśli temat sie spodoba i będą jakieś pytania to coś dopisze, i opowiem kilka śmiesznych rozmów które odbyłem Tymczasem i tak dużo czytania co dla niektórych ;p
Zgłoś

Zrzutka na serwery i rozwój serwisu

Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.

Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
Erhid 2015-07-27, 10:54
Cytat:

moskalowy

Brzmisz jak Transcomowa beksa z WBT - nad Realem łatwo będzie Cię znaleźć...

Jak nie chcecie gadać z konsultantami informujcie ich, że nagrywacie rozmowę - większość "call center" nie pozwala sobie na takie rzeczy...



Tu akurat się mylisz zgodnie z literą prawa jeśli firma która dzwoni/do której dzwonisz Cię nagrywa to Ty masz pełne prawo również do nagrania rozmowy i oni tego Ci nie mogą zabronić. Ba nawet nie musisz ich o tym informować

A co do pracy na słuchawkach to praca na słuchawce pracy na słuchawce nierówna Sam robię już kilka lat na słuchawce ale nie jako telemarketer tylko jako osoba ze wsparcia technicznego. Różnica ogromna po pierwsze to do mnie dzwonią po drugie nie muszę nic wciskać kolesiowi co dzwoni bo to nie moja działka

Problemy są oczywiście inne ale to głównie głupota ludzi dzwoniących najgorzej to są tacy co się mianują "informatykami" albo ludźmi którzy się znają bo mają np. kompa od 10 lat

Ale ogółem praca ok, zarobki nie takie złe (2k na rękę) umowa o pracę a nie jakaś śmieciowa - chociaż takie też są ale to dla dzieciaków z liceum co chcą dorobić

A co do niechcianych telefonów - wystarczy u swojego operatora / dostawcy tv / energii czy z czym tam dzwonią zaznaczyć brak zgody na przetwarzanie danych i marketing telefonu zero bo jakby zadzwonili to można ich do sądu podać. Sprawdzone w Orage (od 2 lat żadnego telefonu nawet jak się umowa kończy), cyfrowy Polsat (żadnego telefonu od 4 lat), t-mobile to samo, energia to samo.
Zgłoś
Avatar
RudaGrazyna 2015-07-27, 11:03 1
PolaczekRR napisał/a:

Trzeba być jebaną życiową spierdoliną żeby robić taką robotę ... serio



Lepsze to niż podpierdalanie matce czy babce kasy z portfela... No ale Polaczki nie palą się do pracy, bo im sie należy...
Zgłoś
Avatar
patrolpulawy 2015-07-27, 11:07 2
Wszyscy którzy drą łacha z konsultantów są idiotami. Przecież Ci ludzie pracują i robią to co każą im szefowie. Jak rzucisz słuchawką konsultantowi to jego szefowie wezmą na dywan i będą maglować dlaczego mu klient rzucał słuchawką. To na pewno jego wina - niech uważa bo jest teraz na wylocie.
Prosty sposób - nie wyrażam zgody na rejestrowanie połączenia - proste idealne - konsultant się rozłącza a kontakt ma zamknięty - nikt go nie będzie rozliczał. Szanujcie konsultantów bo to są ludzie a pracują w tych centrach bo chcą zarobić trochę grosza.
Zgłoś
Avatar
ungubungu 2015-07-27, 11:08
Odbierając taki tel można zrobić akcję typu:

-Przeprasam bardzo, ale zablokowałem ten nr w jednej z firm. Wie Pani/Pan, że przesyłanie danych między firmami jest karalne? Czy wiecie jaka kara za to grozi?!

W 80% usłyszałem sygnał piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip:P
Zgłoś
Avatar
DeSlay 2015-07-27, 11:08 1
Hmmm... a ja sam pracowałem w takim skur.... miejscu. Bez oszukiwania ludzi mogłem 200 zł dziennie wyciągnąć, ale dokładnie było jak przedstawił to autor. Autowybieranie numeru, wbić się przyciskiem "przerwa" na przerwę trwa kwadrans plus zidiocenie "trenerów" poskutkowało odejściem.
Teraz, kilka lat później sam zatrudniam 4 telemarketerów. Chociaż telemarketer to złe słowo, bo kojarzy się z przedstawionym tu gównem. Zatrudniam 4 studentów którym jasno mówie: dzwonicie do ludzi tak jakbyście chcieli żeby do was dzwoniono. Nie mogą rozmawiać to RAZ pytasz o inny termin jak nie chcą to nie. W umowie mamy zapis, że kłamstwo w stosunku do klienta ( konkretnie o obiecywanie gruszek na wierzbie itp) kończy naszą współpracę z karą umowną finansową.
No z tym, że jak to się mówi branża i "target" potrzebuje usług które sprzedaję i z reguły nie spotykamy się z agresją.
Podkreślam > nie naciągam nikogo i przedstawiam wszystko tak jasno jak tylko umiem ( łącznie z podkeślaniem kwot na czerwono w umowach czy prezentacjach )

Takze można

A na telemarketerów najlepiej działa " nagrywam rozmowę "
No chyba że mam chwilę i chce się rozerwać to trolluje ich ( jak słynna netia i diabeł z zagranicy)

I kończąc tyradę powiem coś, co zapewne wiecie ale może ktoś żyje w słodkiej nieświadomości:
Podając swój numer GDZIEKOLWIEK od razu skazujesz go na marketing. Nawet jak wykreślisz go w rozmowie to zostanie zgodnie z prawem skreślony ale firma zaraz na legalu kupi go jeszcze raz. Taki numer warty jest 0.50 zł a myślę ze w hurcie to nawet nie 10 groszy. Dajesz numer gdziekolwiek > zostaje wpisany do bazy i sprzedany do setki innych baz. I tego już nie zatrzymasz.
Operatorzy telefonów dają rabaty ( nie wiem czy wszyscy ale co niektórzy ) do abonamentów za to ze numer od razu po aktywacji trafia do takiej bazy ( warto wiedzieć, w playu to 60 zł rocznie)
Zgłoś
Avatar
dth 2015-07-27, 11:15 2
Cytat:

Wszyscy którzy drą łacha z konsultantów są idiotami. Przecież Ci ludzie pracują i robią to co każą im szefowie. Jak rzucisz słuchawką konsultantowi to jego szefowie wezmą na dywan i będą maglować dlaczego mu klient rzucał słuchawką. To na pewno jego wina - niech uważa bo jest teraz na wylocie.
Prosty sposób - nie wyrażam zgody na rejestrowanie połączenia - proste idealne - konsultant się rozłącza a kontakt ma zamknięty - nikt go nie będzie rozliczał. Szanujcie konsultantów bo to są ludzie a pracują w tych centrach bo chcą zarobić trochę grosza.



Gówno prawda, tyle razy mówiłem że nie wyrażam zgody, bądź żeby do mnie nie dzwonili i zawsze dzwonili ponownie, tylko ludzie się zmieniali. Dopóki się nie pofatygujesz i nie zadzwonisz do nich sam i nie powiesz że nie wyrażasz zgody na to by do Ciebie dzwonili, to będą Cię mieli w dupie. Nie będę szanował ludzi, którzy nie szanują mnie i mojego czasu i wydzwaniają po kilka razy dziennie z TĄ SAMĄ OFERTĄ. Najgorsi są z banków, jak kurwa dzwoni by Ci wcisnąć pożyczkę(wtf w ogóle?? "nie potrzebuję pożyczki" "ale mógłby sobie pan telewizor kupić czy samochód" no kurwa, co za zjeby...) albo ubezpieczenie którego nie chcesz i jeszcze będzie Cię przekonywać że go potrzebujesz. Teraz po prostu jak ktoś do mnie dzwoni z nieznanego numeru to sprawdzam w necie co to jest i najczęściej okazuje się że telemarketerzy, więc nie odbieram, bo szkoda mi tych kilku minut dziennie na powiedzenie że nie mam ochoty z nimi gadać, bo i tak nic to nie da, niech się sami domyślą.
Zgłoś
Avatar
icek Berg 2015-07-27, 11:23
Mówisz grobowym glosem - właścicel tego numeru nie zyje...
Zgłoś
Avatar
A................h 2015-07-27, 11:29 1
entreri1pl napisał/a:


I nie wkurzajcie sie na konsultantów że was namawiają itp. nawet jak kilka razy powiesz NIE
Konsultant ma obowiązek minimum trzy razy spróbować cię namówić.





chyba sobie kpisz, moj nr telefonu to nie smietnik na reklamy

bedziesz dzwonil uparcie - dostaniesz opierdol, w koncu to Ty mnie nekasz z wlasnej woli

nie podoba sie praca - zmien - czyli chyba zrob jak zrobiles, a nie uswiecaj sie przez puste historyjki pisane na sadistic

Zgłoś
Avatar
androgenius 2015-07-27, 11:33
Robota w cc to raj dla trolla

Szkoda, że tak mało płacą.
Zgłoś
Avatar
A................h 2015-07-27, 11:59
Erhid napisał/a:

A co do pracy na słuchawkach to praca na słuchawce pracy na słuchawce nierówna Sam robię już kilka lat na słuchawce ale nie jako telemarketer tylko jako osoba ze wsparcia technicznego. Różnica ogromna po pierwsze to do mnie dzwonią po drugie nie muszę nic wciskać kolesiowi co dzwoni bo to nie moja działka



Ciekawe. Wczoraj zgłaszałem awarię łącza internetowego w Netii. W tym elu przez BOK połączyłem się z działem awarii i tam przyjęto zlecenie naprawy. Gdy rozmowa się kończyła co powiedział Twój kolega, a może i Ty?

"a jest pan zainteresowany abonamentem na telewizję?"

także z takimi mądrościami

Erhid napisał/a:

A co do niechcianych telefonów - wystarczy u swojego operatora / dostawcy tv / energii czy z czym tam dzwonią zaznaczyć brak zgody na przetwarzanie danych i marketing telefonu zero



W UPC nie działa. Kiedyś rezygnowałem z usług, oddałem sprzęt, na co dostałem kwit.

Przez kolejne 3 tygodnie telefony:
- "oddaj pan dekoder!"
- "oddałem wszystko, co sami mi potwierdziliście"
- "aaa yyy to przepraszam"

A przez kolejnych 6 miesięcy telefony z ofertami, pomimo że właśnie przy kończeniu umowy cofnąłem zgodę na taki kontakt. Dopiero darcie japy w słuchawkę i straszenie sądem pomogło, przestali, ale po jakim czasie!

Teraz taka zjebana epoka, ze po trupach byle sprzedac, zaslonic sie sciana automatycznych sekretarek w razie gdyby klient cos chcial innego niz zostwic wiecej kasy. Nikt nic nie produkuje, wszyscy "usluguja". Nikt nie boi sie przepisow, bo ciemieza tych naiwniakow "ze sluchawkami" jakimis targetami i chorymi warunkami pracy.

Teraz wartosc czlowiek sprzedaza sie mierzy. Tym pierdolonym wykresem w Excelu.
Zgłoś
Avatar
PooruHellsing 2015-07-27, 12:15 2
Ja zazwyczaj się pytam ich skąd mają mój numer, zazwyczaj odpowiadają iż został wygenerowany czy wylosowany, to ja odpowiadam by dali nazwę firmy czy czegoś tam i piszę pozew do sądu. Szybko spierdalają

I przy okazji polecam Lista Robinsonów, przez jakieś 3-4 miesiące miałem spokój, teraz zaczęli znów mi wciskać super garnitur a dla pań blender.
Zgłoś
Avatar
Jack Daniel's 2015-07-27, 12:21
Teraz zwyczajnie nie zgadzam się na nagrywanie rozmowy i żądam usunięcia numeru z bazy. Jak za często dzwonią, to grożę, że zgłoszę sprawę o stalking. Raz mi się udało nawet wkręcić taką pizdeczkę, pytając skąd ma mój numer, bo jestem w programie ochrony świadków i nikt go nie ma, kto nie powinien.
Zgłoś
Avatar
Humorek0 2015-07-27, 13:28
Pracowałem w call center Orange. Wytrzymałem 2 miesiące i postanowiłem, że wole żreć gruz niż u nich pracować teraz mam ciepłą posadkę na infolinii medycznej (połączenia przychodzące). Polecam.
Zgłoś
Avatar
Jacooob 2015-07-27, 13:56 1
Jaki wy macie z tym problem? Numer dodany do czarnej listy i już więcej się nie dodzwonią
Zgłoś
Avatar
a12b 2015-07-27, 14:41
Ja to uwielbiam dzwonić gdy coś szwankuję, najczęściej internet - i wtedy złote rady "proszę wyjąć wtyczkę z kontaktu, zrestartować modem itd.". Rozjebało się coś u nich, a on mi modem każę resetować. Jak nie syf na ulicy wręczają, to do skrzynek, albo dzwonią kurwa jak coś będę chciał to znajdę to sobię
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem