18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (3) Soft (1) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 20:34
📌 Konflikt izraelsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:47
Tematów na ten temat było wiele, ale ogólnie przewijały sie tematy dotyczące głowie samych rozmów z klientami, ja natomiast opisze wam jak mniej więcej wygląda praca na słuchawkach i jak to działa.
Na początku tylko objaśnię że pracowałem jako telemarketer niecałe 5 miesięcy więc jakiś super kozackich doświadczeń nie mam. I też zaznaczam od razu że nie wiem jak dokładnie jest w innych firmach/ sieciach itp. ale np z rozmów z znajomymi którzy też gdzieś tam pracowali jest w miarę podobnie.
Ogólnie jakiekolwiek firmy telekomunikacyjne czy telewizji cyfrowej i wszystkie inne "wynajmują" usługę kontaktu z klientami u pośredników (oczywiście pod stałym nadzorem i ostrymi wytycznymi). I właśnie pracowałem w takiej firmie gdzie było kilka projektów- firmy ubezpieczeniowej, telewizji cyfrowej i jakieś tam księgarni. Ja pracowałem na projekcie telewizji cyfrowej( i obdzwaniałem ludzi w celu przedłużenia umowy na kolejny okres).

A więc jak to wygląda: początkiem każdego miesiąca dostawaliśmy bazę klientów z kończącą się umową, jakąś określoną kwotę abonamentu którą musimy osiągnąć na koniec miesiąca i jazda (oczywiście dokładnych danych normalny pracownik nie znał)
Oczywiście wyglądało to tak że rachunek klientów musieliśmy podnosić wciskając im rzekomo świetne nowe kanały czy dodatkowe usługi.
Początkiem miesiąca podnosiło sie zwykle abonament o 10zl , zwykle po drugim tygodniu miesiąca o 5-6zł po trzecim tygodniu 2-3zł a pod koniec miesiąca można było ludziom stabilizować abonament (a to wszystko w zależności od realizacji celu). Wszystko w tym by było ok gdyby nie to że firma wynajmująca tą usługę pozwalała na bardzo częste kontakty z klientem - jak to wyglądało w praktyce? Pierwsze dwa tygodnie były ok bo był tylko jeden kontakt z klientem- część sie zgodziła część musi pomyśleć albo coś innego. Po dwóch tygodniach zwykle zaczynało się ponawianie kontaktu bo już wszyscy z danej bazy zostali obdzwonieni przynajmniej raz. Wiadomo przedstawiało się nowe warunki niższe ceny niektórzy sie zgadzali i jakoś dalej leciało. Ale ostatnie dni miesiąca to zawsze był totalny MEXYK- z bazy klientów zostawały tylko poczty głosowe (to pół biedy) tacy co chcą rezygnować z umowy , tacy co maja kosmiczne wymagania albo tacy co chcą mniej płacić i koniec kropka. Bywało tak że dzwoniło się po 3-4 razy w ciągu dnia do tego samego klienta! (bo po prostu nie było już do kogo). Reakcje ludzi to już materiał na nowy temat
Wyprzedzę od razu pytania:
Nie, nie można było obniżać abonamentu klientom Zawsze tylko i wyłącznie w górę i koniec kropka. Nawet jeśli ktoś groził rezygnacja itp.(że chyba otrzymało sie pozwolenie od koordynatora) Takie było założenie i koniec, a zwykły konsultant jest rozliczny z tego co robi i ma pewne ograniczenia.
Może wspomnę troszkę o systemie dzwonienia? Niektórzy myślą, że siedzi sobie konsultant przy telefonie ma listę numerów i nazwisk i dzwoni "o Jan Kowalski to zadzwonię do niego a później do Nowaka" NIE
Krótki sygnał dźwiękowy że połączenie zostało nawiązane od razu należy już wywoływać klienta "Halo dzień dobry" i równocześnie z sygnałem pojawia się nazwisko klienta, jeśli klient ma czas w tej chwili rozmawiać to dopiero już samodzielnie można sobie otworzyć konto abonenta gdzie już można zobaczyć co on tam ma dokładnie. Po rozłączeniu rozmowy konsultant ma zwykle do 3-4 sekundy na zamknięcie 3 stron kontaktu gdzie należało zaznaczyć "rodzaj zakończenia rozmowy" , datę następnego kontaktu i krótka notatkę z przebiegiem rozmowy, oczywiście można było sobie uruchamiać "przerwę" aby to spokojnie zamknąć zanim wpadnie kolejna rozmowa (ale zbyt długa suma takiej przerwy pod koniec pracy nie była mile widziana). Zauważcie że jeśli do was skądś tam dzwonią to zawsze na początku pytają: co tam pan ogląda? ile pan rozmawia godzin w tygodniu? itp. tak naprawdę w tym czasie konsultant sobie robi chwile czasu i sprawdza co klient posiada dokładnie, i juz dopasowuje co by tu wcisnąć więcej aby sie hajs zgadzał. Wiec miejcie troszkę wyrozumiałości dla konsultantów jeśli prosie o chwilkę cierpliwości to nie jest tak że wszystko jest juz gotowe ( a tak niestety myśli wielu ludzi).
Ogólne przemyślenia i porady dla was klientów?
Nie wiem jak tam jest u innych dostawców usług ale ogólne założenie jest takie że klient to taka mleczna krowa która trzeba doić jak najbardziej sie da Wiec jeśli do was dzwonią z jakąś oferta to wysłuchajcie grzecznie i poproście o czas do namysłu- i idźcie do serwisu/punktu obsługi popytać bo tam idzie dostać dużo lepszą ofertę ( przynajmniej tak się to miało u mnie w pracy).
I nie wkurzajcie sie na konsultantów że was namawiają itp. nawet jak kilka razy powiesz NIE
Konsultant ma obowiązek minimum trzy razy spróbować cię namówić.

Jeśli temat sie spodoba i będą jakieś pytania to coś dopisze, i opowiem kilka śmiesznych rozmów które odbyłem Tymczasem i tak dużo czytania co dla niektórych ;p
Zgłoś
Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
Halman 2015-07-25, 16:51 45
autentyczna moja dobra rada, słyszysz w słuchawce:
-ble, ble, ble....i nasza rozmowa jest nagrywana.
-a kto powiedział ze będziemy rozmawiać? do widzenia.

Tak ze mnie cham i prostak
Zgłoś
Avatar
moskalowy 2015-07-25, 16:52 2
Brzmisz jak Transcomowa beksa z WBT - nad Realem łatwo będzie Cię znaleźć...

Jak nie chcecie gadać z konsultantami informujcie ich, że nagrywacie rozmowę - większość "call center" nie pozwala sobie na takie rzeczy...
Zgłoś
Avatar
slig01 2015-07-25, 17:20 16
Telemarketerzy wcale nie są irytujący ani nie przeszkadzają specjalnie. Jedynie trzeba nauczyć się traktować ich tak jak oni traktują klientów - instrumentalnie. Wielu ludzi tego nie umie, chcą być mili, uprzejmi, odmówić kulturalnie itp. itd. Jednak niestety nie tędy droga. Telemarketerzy są szkoleni właśnie do tego aby takich ludzi zjadać na śniadanie. Oni doskonale wiedzą że dla takiego człowieka odgonienie natręta będzie wyzwaniem życia. W związku z tym wypracowałem sobie kilka prostych, schematycznych zachowań, które są 100% skuteczne wobec różnych dzwoniących do mnie mend, polecam je wszystkim.

- Oferta od firmy, której nie znam/nie potrzebuję/nie korzystam (90% telefonów) - od razu na początku rozmowy "dziękuję, do widzenia" i natychmiastowe rozłączenie.
- Oferta firmy z której usług korzystam (najczęściej próba wciśnięcia jakiegoś nowego chłamu) - max minuta na wysłuchanie o co chodzi, jeśli nie chcę "dziękuję, do widzenia" i rozłączenie.
- Jeśli dzwonią w sprawie przedłużenia umowy (nigdy nie zgadzam się na pierwszej rozmowie) - pierwsza rozmowa to najczęściej - "proszę zadzwonić później", druga rozmowa słucham oferty i "zastanowię się, proszę zadzwonić później" w międzyczasie zorientuję się czy warto zawracać sobie głowę, potem przedstawiam moje potrzeby/zachcianki i czekam co będzie. Ilość rozmów nie ma znaczenia, może być nieskończona aż dostanę co chcę. Oczywiście przy każdej rozmowie pełna kultura i rzeczowe trwanie przy swoim. Trzeba być cierpliwym, konsultacje z "kierownikiem" zawsze trochę trwają. Przy ostatnim przedłużeniu umowy z kablówką odbyłem chyba z 10 rozmów, może więcej i raz pogoniłem montera. W końcu oczywiście dostałem co chciałem. Czuć było jak Pani na pierwszej rozmowie traktowała mnie jak łatwy łup i myślała że wszystko obieca a ja potem łyknę co monter przyniesie. Miło było patrzeć jak zmieniało się jej spojrzenie w trakcie "współpracy", szczególnie po pogonieniu tego montera.

Tak wiem, telemarketerzy nienawidzą takich klientów. Bardzo mi Was szkoda.

Ps. To czy nagrywam daną rozmowę czy nie to wyłącznie moja sprawa. Nie polecam nikomu o tym mówić ani w żadnym razie publikować nagrań.
Zgłoś
Avatar
WidziszINieGrzmisz 2015-07-25, 17:45 14
Chuj mnie to obchodzi, ze telemarketer potrzebuje czasu by pozamykac jakies okienka. Jak dzwonisz do mnie z oferta to powinienes wiedziec z czym do mnie dzwonisz. I tak juz mi cos przerwales - nie marnuj mojego czaasu.
Nie winie telemarketerow, ale dla mnie jako klienta to zle wyglada jak dzwoni do mnie przedstawiciel firmy i nie ma pojecia co sie dzieje i dopiero musi poczytac sobie o co chodzi.
Zgłoś
Avatar
Toolpa 2015-07-25, 18:10 90
Ja to zawsze takim natrętom lubię odjebać jakiś numer. Pewnego razu odbierając taki telefon powiedziałem pani, że jeśli to dla niej nie problem, to żeby poczekała dosłownie niecałą minutkę, bo przerwała mi coś ważnego, a jak nie dokończę, to żona mnie zabije. Odpaliłem pornusa, w którym laska darła japę w wniebogłosy, potrzymałem chwilkę przy głośniku, aktorzy zmieniali pozycję, głucha cisza nastała i po chwili mówię pani telemarketowej zaspanym głosem "Już jestem"
Zgłoś
Avatar
Ms.Hellsing 2015-07-25, 18:35 6
Wiecie co mnie wkurwia najbardziej?Że mimo wykreślenia mojego numeru ze spisu abonentów, z którego korzystają telemarketerzy, te kurwy nadal dzwonią. Wkurwiają tym niesamowicie moją sędziwą babunię, która za cholerę nie da się namówić na telefon komórkowy . podczas mojego dwutygodniowego urlopu, dziennie te skurwysyny potrafiły dzwonić po 5-9 razy Tym razem na szczęście ja odbierałam te jebane telefony i grzecznie każdego informowałam, że numer wykreślono ze spisu i że dzwoniąc łamią prawo. Straszenie sądem przyniosło w końcu pozytywny skutek i telefony ograniczyły się do 2-3 telefonów tygodniowo. A więc remedium na natrętów jest jedno- wykreślić numer i zacząć straszyć sądem
Zgłoś
Avatar
r................u 2015-07-25, 18:39 4
Jak dzwonię na jakąś infolinię, po załatwieniu swojej sprawy, pani/pan konsultant pyta:
- Czy mogę w czymś jeszcze pomóc?

Ja odpowiadam:
- Tak, jest jeszcze jedna sprawa,..trzeba wnieść lodówkę na trzecie piętro.

Reakcje są różne Sami spróbujcie...
Zgłoś
Avatar
g................2 2015-07-25, 18:48
a ja ich trolluje na rozne sposoby az im rece opadaja i wiecej nie oddzwaniaja bo mysla ze gadaja z idiota.
Zgłoś
Avatar
RockyWood 2015-07-25, 18:54 1
@up

nie oddzwoni ten to oddzwoni następny student. Powiedzmy sobie szczerze - NIKT nie ma w tym "zawodzie" pełnego etatu.
Zgłoś
Avatar
morfeusz_123 2015-07-25, 19:04 1
To jesteśmy trochę takim Bangladeszem callcenter.
Zgłoś
Avatar
Moby_Dick 2015-07-25, 19:19 22
Telemarketerzy są teraz tak namolni, że dzwonią już nawet do tych, co nie mają telefonów.
Zgłoś
Avatar
extadm 2015-07-25, 21:15 2
Zaiste to irytujące telefony, pracownikow nie winię, w koncu student czy studentka muszą jakos dorobic w okresie letnim na sluchawce. Jednak uwielbiam gdy dzwonia prosic o rozwinięcie tematu oferty, wyciszac mikrofon i odkładac telefon, niestety zwykle potem nie oddzwaniają.
Zgłoś
Avatar
rojson95 2015-07-25, 22:03 3
mnie najbardziej rozpierdalało, jak dzwonili do mnie, aby "obniżyć" mi abonament za telefon, ale im się to nie udawało bo akurat płaciłem najmniejszy abonament jaki był możliwy.
Zgłoś
Avatar
AdiOsAmigos 2015-07-26, 0:08
zajebać wszystkich nie wiem czy tylko ja mam takiego pecha że zawsze jak wrócę z nocki i ledwo się położę zaczynają napierdalać od godziny 10 zawszę tylko nie w tedy kiedy mam wolne....
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem