tjaa wiem że ma sie palić po przekręceniu stacyjki
tjaa wiem że ma sie palić po przekręceniu stacyjki
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
dailymail.co.uk/news/article-2307265/EPA-nominee-tough-questions-appro...
Wszystko żeby zedrzeć z Was ostatnie grosiwo w imię ochrony środowiska (analogia do ubogacenia kulturowego europy).
Jakoś wnętrze samochodu jest zrobione z takiego dziadostwa, które jak się zapali to fura się wypala z kierowcą w środku zanim nawet straż dojedzie. Ekologia...
@Up nie mylisz się ale jeszcze nie montują
Już montują, w autach z nowym TSI 1.5 już jest, ale on chyba nie będzie tak zasyfiony jak w dieslach, więc powinno być mniej kłopotu jak z tamtymi.
sama idea DPF-u jest dobra, gorzej z wykonaniem i konserwacją, bo to jednak metale szlachetne.
Tzn. tramwajem, SKM lub trolejbusem.
a jeśli powiem Ci że głównym powodem zapełniania DPF'u są pozostałości oleju a benzyniaki są mniej szczelne z uwagi na rodzaj zapłonu, to nie wiem czy będzie tak różowo.
Może idea dobra, ale w złym miejscu zastosowana. Spójrzmy na przemysł (cementownie/kopalnie) czy inne silniki które palą setki litrów a o flitach cząstek nikt nie pomyłaś.... To jest ściema i tyle.
idea dpf-u jest debilna - magazynowanie sadzy i innego gówna po to, aby to i tak wypuścić w powietrze na jakiejś trasie...
sama idea DPF-u jest dobra, gorzej z wykonaniem i konserwacją, bo to jednak metale szlachetne.
głównym powodem zapełnienia dpf-u jest sadza powstająca ze spalania ropy, rzadziej z oleju - popatrz ile w silniku spalisz oleju, a ile samego paliwa... dlatego idea wsadzania dpf-a do benzyniaka jest debilna, bo tej sadzy i innych cząstek stałych powstanie tyle co nic...@kokos_123
a jeśli powiem Ci że głównym powodem zapełniania DPF'u są pozostałości oleju a benzyniaki są mniej szczelne z uwagi na rodzaj zapłonu, to nie wiem czy będzie tak różowo.
Mam nadzieje, że zaczną się czasu, gdy za chujowy stan techniczny auta laweta będzie od razu zabierać pod prasę + koszt transportu dla Cześka, który oszczędza na wszystkim co się da byle się jakoś toczyć po drodze.
Przez to że nie będzie tak źle, mam na myśli rodzaj syfu jaki powstaje w wydechu benzyniaka, w porównaniu do diesla.
wam się chyba pomieszało co jest zadaniem DPF-u, zadanie DPF-u to chemiczna reakcja niektórych szkodliwych tlenków z metalami szlachetnymi i ich neutralizacja. Zbieranie "sadzy" i jej późniejsze wypalanie to nie rola DPF-u, a jedynie konsekwencja zastosowania w autach.
Przez to że nie będzie tak źle, mam na myśli rodzaj syfu jaki powstaje w wydechu benzyniaka, w porównaniu do diesla.
właśnie że się mylisz kolego, reakcja z metalami szlachetnymi to rola katalizatora, zaś dpf magazynuje sadzę - zresztą nazwa mówi sama za siebie, bo jest to filtr cząstek stałych
poza tym jakie metale szlachetne w dpf-ie? pierwsze najtańsze dpf-y miały siatkę ceramiczną...
właśnie że się mylisz kolego, reakcja z metalami szlachetnymi to rola katalizatora, zaś dpf magazynuje sadzę - zresztą nazwa mówi sama za siebie, bo jest to filtr cząstek stałych
poza tym jakie metale szlachetne w dpf-ie? pierwsze najtańsze dpf-y miały siatkę ceramiczną...
mój błąd, przepraszam , zwykle myśląc o DPF-ie myślę też o katalizatorze jako jedności (zwykle ta sama obudowa w końcu).
Ostatnio też pojebałem nazwy, reduktora z synchronizatorem
Tak to jest jak się nigdy przy aucie nie robi
idioci.
pajace.
ludzie, zrozumcie ze ta cała nagonka na diesle ostatnio jest stworzona przez niemców.
dlaczego?
żeby, kurwa sprzedawać nowe auta (odstaw diesla, sprzedamy ci benzyniaka)
za kilka lat bedzie akcja:
"wprowadzilismy diesla w nową erę spalania"
"oddaj starą beznynę, kup nowego diesla z euro 123"
pomyślcie. trochę, pomyślcie.
polecam przeczytać PDF- Marian Miłek - Efekt cieplarniany − CO2? (wersja skrócona)
kto siębardziej wglębi, to istnieje wersja ok 130 stron, gdzie jest dokładnie wyjaśnione jak ta cała wasza pierdolona "Ekologia" to jeden wielki huj.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów