Podobne przeciążenie możecie uzyskać kichając - ok. 2,9G, albo kaszląc - ok. 3,5G.
Podobne przeciążenie możecie uzyskać kichając - ok. 2,9G, albo kaszląc - ok. 3,5G.
Latanie myśliwcami musi być niesamowicie wyjebane !
Latanie myśliwcami JEST niesamowicie wyjebane.
PS. I nie tylko myśliwcami.
Latanie myśliwcami musi być niesamowicie wyjebane !
Latanie myśliwcami JEST niesamowicie wyjebane.
Jakoś nie jestem przekonany. Temu panu się tak nużyło, że momentami przysypiał...
______________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.git tylko ten typ ma specjalny kombinezon z poduszkami, które się zaciskają w odp miejscach przy przeciążeniu, bez niego to krew jebła by mu oczami i uszami
Każdy pilot myśliwca ubrany jest w g-suita. Uciska on uda i brzuch, żeby krew nie odpłynęła od dolnych partii ciała. Walkę pilota z przeciążeniem widać na załączonym obrazku.
podpis pod filmem: "Podobne przeciążenie możecie uzyskać kichając - ok. 2,9G, albo kaszląc - ok. 3,5G. "
Rzeczywiście identyczne przeciążenie.
W 1977 podczas kwalifikacji do wyścigu na torze Silverstone, David Purley rozbił się o ścianę przy prędkości 173 km/h i na odcinku 66 cm wyhamował do 0 km/h. Przeżył przeciążenie wynoszące 179,8 g ustanawiając absolutny rekord. Złamał w wielu miejscach nogi, miednicę i żebra. Jak sam póżniej przyznawał w wywiadzie, miał złamane 29 kości, jego serce zatrzymało się 6 razy. Jestem sporym szczęściarzem - przyznał Purley - przez trzy miesiące przebywałem wyłącznie w szpitalu w Belgi, moja lewa noga była krótsza od prawej o 2 cm, potrzebowałem mnóstwo treningu żeby powrócić do normalnego życia.
______________
Nie nie błoje sięPrzeciążenie ok. 9g...
Podobne przeciążenie możecie uzyskać kichając - ok. 2,9G, albo kaszląc - ok. 3,5G.
no tylko okolo 3x mniejsze. pobobne w chuj. jak swinia do osy.
______________
Darson emituje najwięcej promieniowania.
Każdy pilot myśliwca ubrany jest w g-suita. Uciska on uda i brzuch, żeby krew nie odpłynęła od dolnych partii ciała. Walkę pilota z przeciążeniem widać na załączonym obrazku.
Dokładnie na odwrót...nawet na filmie gdy robili dodatnie przeciązenie pilot mówi "napnij miesnie na nogach". Krew ma nie odpływać z głowy, a przy ujemnych przeciazeniach pilot pracuje miesniami szyji aby mu krew czachy nie rozjebała kolokwialnie mowiąc. Dlatego łatwo poznac pilota wojskowego po dobrze umięśnionej szyji, szeroki i mocny kark
.
______________
Żuje gumę by zapobiegać ''zatykanie'' uszu na wskutek zmian ciśnienia w kadłubie
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów