Ponury_Poseł napisał/a:
Efekt zmiany przepisów jest taki, że tępe bydło, które jak sarna samo pcha się pod koła, jest niestety pod ochroną, a powinna po wyjściu ze szpitala odebrać rachunek od ubezpieczalni za poczynione szkody.
O ile mi wiadomo zmiany w PORD dot. pierwszeństwa pieszych zanim wejdą na pasy jeszcze nie weszły.
--------------
Ta tępa baba wbiegła przed maskę, choć nie umniejsza to w żaden sposób winy kierowcy, który jechał za szybko i nie zachował szczególnej ostrożności, tępej baby nie zauważył, zasłaniał mu ją pojazd jadący z naprzeciwka, a ubiór tej głupiej pizdy wcale nie pomógł. I jeszcze jedno > telefon przy uchu > brak zachowania szczególnej ostrożności > to jest już ewidentna wina tej baby, że wjebała się na pasy w taki sposób, ale nie umniejsza to i tak w żaden sposób winy kierowcy. Mimo wszystko baba jest sobie sama winna, choć wedle prawa to kierowca poniesie konsekwencje. Oby zatrudnił dobrą papugę, to kara będzie nieznacząca > okoliczności łagodzące > tępa baba.
Edit: Po kilkukrotnym obejrzeniu filmu mam coraz mniej pewności o winie kierowcy. Tępa baba weszła przed jadący pojazd > droga hamowania byłą znacznie większa, nawet przy przepisowej prędkości niż miał kierowca w momencie wpierdolenia się tego wyjątkowo głupiego osobnika na pasy. Do tego telefon komórkowy i wbiegnięcie pod maskę w ostatniej fazie zdarzenia. Gdyby tylko sądy był w Polsce porządne, to kierowca w 3 dni byłby prawdopodobnie wolny i jeszcze by dostał kasę od upośledzonego kurwiszona.
--------------------
A tutaj o debilizmie pieszych i o tym aby stare baby jebać prądem... z akumulatora... jadącego w nie samochodu. Połowa zgonów pieszych w 2019 była z ich własnej winy. Codziennie jeden debil niszczy życie jakiemuś kierowcy. Spadkobiercy takich kurew powinni wypłacać dożywotnie odszkodowanie takim kierowcom > nie chcesz płacić za głupią starą babę > idź i ją uśpij, w NL eutanazja legalna.
Według danych Komendy Głównej Policji w 2019 roku piesi byli drugą grupą uczestników ruchu drogowego, która spowodowała największą liczbę wypadków. Pierwszą pozycję, ze zdecydowanie najwyższym wynikiem, zajęli prowadzący pojazdy. Piesi odpowiedzialni byli za 1 879 wypadków, które doprowadziły do śmierci 372 osób, a 1 548 osób odniosło w nich obrażenia.
W jaki sposób piesi spowodowali te zdarzenia? Przede wszystkim poprzez nieodpowiednie zachowanie:
941 zdarzeń – wejście na jezdnię przed jadącym pojazdem,
218 – przejście przez jezdnię w miejscu niedozwolonym,
201 – wejście na jezdnię zza pojazdu czy przeszkody,
155 – wejście na jezdnię mimo czerwonego światła.
Najbardziej tragiczne w skutkach były zdarzenia, w których pieszy stał na jezdni, leżał, klęczał czy siedział. W prawie co drugim przypadku kończyło się to śmiercią człowieka. Co ciekawe, sprawcami ponad ¼ wypadków spowodowanych przez pieszych były osoby, które miały powyżej 60 lat.
W sumie w 2019 roku doszło do 7 005 wypadków z udziałem pieszych, w których zginęły 793 osoby. Zdecydowanie najczęściej do takich zdarzeń dochodziło na terenie zabudowanym, jednak to te zdarzenia, które miały miejsce poza tym obszarem niosły za sobą tragiczne konsekwencje – 50 proc. z nich skończyło się śmiercią człowieka. Wpływ na wypadki miała ograniczona widoczność pieszych. Poza terenem zabudowanym drogi nie są oświetlone. Jednocześnie najczęściej do takich zdarzeń dochodziło jesienią i zimą, kiedy dzień jest krótszy, a widoczność utrudniona ze względu na warunki atmosferyczne.