Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Tam są dwa siłowniki przewód hydrauliczny można rozwalić szybko zamiast się bawić przełącznikiem w minutę by rozwalił przewody dzięki nim rampę ręcznie by otworzyli pozdro za inteligencję.... a jeszcze można było kamieniem siłownik rozwalić moment ciśnienie by opadło xD
gratuluję "pomysłu" burta by się nie otworzyła a peirdolneła po przecięciu przewodów zasilających siłowniki skutecznie neutralizując yntelygentnego mechaniora z epoki kamienia uderzanego...
w czechach tak zginął polski kierowca odkręcając przewód od siłownika bo burta nie chciała się opuścić, tak więc tego.. ten pomysł to nie tego..
Obu wam gratuluje inteligencji, fachowości i wymądrzania się.
U dołu każdego siłownika jest zawór elektromagnetyczny. Działa na zasadzie: cewka wokół zaworu dostaje napięcie, mały prąd, odciąga zawór , olej z siłownika przez przewody hydrauliczne cofa się do zbiornika wyrównawczego.
Ujebanie przewodów hydraulicznych nic nie da, panie wielki znafco, kierofco.
Młotek, przyjebiesz parę razy i odłamiesz zawór od siłownika, mam nadzieję, że winda spierdoli ci się na głupi łeb i jednego niedojebańca będzie mniej
P.s. Jak cofa ci się olej z siłownika to masz niesprawny zawór, lub cewkę - nie domyka zaworu.
Standard, większość kierowców , 3 fakultety parkingowe i habilitacja barowa.
Gówno wiedzą, ale do powiedzenia mają dużo
Obu wam gratuluje inteligencji, fachowości i wymądrzania się.
U dołu każdego siłownika jest zawór elektromagnetyczny. Działa na zasadzie: cewka wokół zaworu dostaje napięcie, mały prąd, odciąga zawór , olej z siłownika przez przewody hydrauliczne cofa się do zbiornika wyrównawczego.
Ujebanie przewodów hydraulicznych nic nie da, panie wielki znafco, kierofco.
Młotek, przyjebiesz parę razy i odłamiesz zawór od siłownika, mam nadzieję, że winda spierdoli ci się na głupi łeb i jednego niedojebańca będzie mniej
P.s. Jak cofa ci się olej z siłownika to masz niesprawny zawór, lub cewkę - nie domyka zaworu.
Standard, większość kierowców , 3 fakultety parkingowe i habilitacja barowa.
Gówno wiedzą, ale do powiedzenia mają dużo
ppsorze wie pan co to jest zamek hydrauliczny? ewentualnie zawór zwrotny sterowany? i na jakiej zasadzie działa? to go nie ma w takich podestach załadowczych.. więc pierdolnie jak przewód kamieniem uejbiesz
nie ma za co
a te elektrozawory ppsorze sa nie przy siłownikach a przy rozdzielaczu.. popierdolłio się panu wszystko i zupełnie
nie ma za co po raz drugi
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów