18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (4) Soft (5) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 22:48
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: 4 minuty temu
🔥 Śmierć na tankowcu - teraz popularne
Dosyć ciekawe reakcje na przyspieszenie najszybszego sedana na świecie - Tesla P85D. Samochód jest całkowicie elektryczny i osiąga setkę w 3,2 sekundy. Na filmiku zostaje zaprezentowane działanie tzw. Insane Mode, który dosłownie wciska pasażerów w fotel. Szczególnie polecam moment od 2:44

Zgłoś
Avatar
Jak_chcesz_to_chodz 2015-01-28, 15:16 41
Brace yourself future is coming
Zgłoś
Avatar
pkh 2015-01-28, 18:33 24
Taka zaleta silników elektrycznych - duży moment od zera.
Zgłoś
Avatar
L................5 2015-01-28, 18:34
@up ale chyba tylko na prąd stały
Zgłoś
Avatar
pkh 2015-01-28, 18:34 1
Wygląda jakby z katapulty ich wystrzeliło, albo ktoś uderzył w tył.
Zgłoś
Avatar
bleblebator1 2015-01-28, 19:14 12
@pkh
przy 0 km/h ma największy moment tzw moment zwarcia
Zgłoś
Avatar
HalfGod 2015-01-28, 19:49 1
dodaj te skrzydła i lecimy, a nie po ulicy odrzutowcem jeżdżą.
Zgłoś
Avatar
ganji 2015-01-28, 19:52 23
I za 50 kilometrów będzie stał pod prostownikiem...
Zgłoś
Avatar
stereonana 2015-01-28, 19:56 3
Brak tego ryku silnika
Zgłoś
Avatar
Attero132 2015-01-28, 19:57 1
Taki pobór prądu na bank jest dobry dla tych baterii ciekawe ile minut to jeździ.
Zgłoś
Avatar
abdul 2015-01-28, 19:59 4
sam nie wiem.
pewnie jakis trans obciaga lepiej od kobiety..
to jednak nie to samo
Zgłoś
Avatar
KOLABORACJONISTA 2015-01-28, 20:03 5
Luqas95 napisał/a:

@up ale chyba tylko na prąd stały


Jakby to była prawda to żadne typy maszyn prądu przemiennego nie mogłyby same ruszyć. Jakoś jest zupełnie na odwrót. To jest jeden z powodów dlaczego z każdej elektrowni wychodzą akurat 3 fazy, każda przesunięta o +- 120 stopni...
A najstarszy typ silnika na prąd stały? Aberracja elegancji maszyn elektrycznych.
Attero132 napisał/a:

Taki pobór prądu na bank jest dobry dla tych baterii ciekawe ile minut to jeździ.


Jeździ wystarczająco dużo czasu, że jest to opłacalne. I serio myślisz że przy rozruchu (czy w jakiejkolwiek innej fazie pracy) te silniki są na chama zwierane z bateriami? A jak myślisz po co są falowniki?
Zgłoś
Avatar
cola1111 2015-01-28, 20:05 29
Model tesla S jest dostępny w kilku wariantach mocy silników i pojemności baterii. W najlepszej odmianie, Tesla jest wstanie przejechać na jednym ładowaniu do 500km....Tyle w temacie.
A to chyba oczywiste, że przy ''pałowaniu'' przejdzie miej, zobaczcie chociażby ile na jednym na katowaniu przejdzie chociażby Lamborghini Gallardo. Niby zbiornik prawie/ponad 100litrów, a przy pałowaniu nie starczy nawet na 100km...Gdybym miał zbędne 300 000zł, to bym kupił taką furkę (bo i tak nie robię tras większych niż 500km) i bym się śmiał, z fanbojów spaliniaków. Wy będziecie tankować, wymieniać oleje, akumulatory, łożyska, turbiny, sprzęgła, alternatory, paski, płyny chłodnicze, naprawiać skorodowane blachy, a właściciel Tesli będzie tylko stał i się śmiał...
Tesla jest zbudowana w całości z aluminium, gwarancja na baterię wynosi 8lat, no i silniki elektryczne są prawie niezniszczalne, dla takiego silnika, przebieg rzędu kilku milionów kilometrów to pestka.

Edit. No i nie zapominajmy o cenie prądu, przy dzisiejszych cenach prądu, przejechanie 100km tym autem kosztowałoby mniej niż 10zł...
Zgłoś
Avatar
c................s 2015-01-28, 20:05 2
Wszystko fajnie i pięknie,ale daleko to tym nie ujedziesz i szybko nie naładujesz,niestety takie czasy mamy ,że akumulatory są bardzo daleko w tyle za potrzebami technologi którą zasilają,jeśli nie zostaną wkrótce wymyślone ogniwa o pojemności i szybkości ładowania odpowiadającej potrzebom,to czeka nas zastój rozwojowy,już teraz niektóre gejfony muszą być cały czas podłączone do ładowarki bo inaczej nie nadają się do użytku.
Zgłoś
Avatar
lois_hartos 2015-01-28, 20:12 1
@cola1111; wszystko ładnie ale silnik to tylko silnik, pozostaje przeniesienie napędu, hamulce, opony, zawieszenie, elektronika i cała masa innego typowego dla aut wyposażenia - a to się zużywa niezależnie od typu napędu, firma w której pracuje ma 2 klientów z modelem s i o ile na temat awaryjności (na razie) nic to o tyle np opony (drogie rzecz jasna) przy takim przekazywaniu momentu na asfalt....hm, szybko idą
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie