Nic dodać nic ująć, trzeba przyznać ze ma żyłkę sprzedawcy
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 14:44
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:22
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
Rozpierdalaja mnie te ceny aut w Polsce, takie auta w Angli sa po 2.5 - 3 tysiace zlotych gdzie tu jakas logika. Wiem ze kierownica nie po tej stronie, ale nie z tego powodu auta w Anglii sa tansze. I to angielska cena od handlarza, prywatnie pewnie jeszcze taniej by znalazl.
@Kantinflas - bo w Anglii podatek (czy ubezpieczenie - nie pamiętam dokładnie) za taki stary samochód wynosi często po 1000 i wiecej funtów rocznie, więc bardziej opłaca się go sprzedać za grosze i kupić nowy, tańszy w ubezpieczeniu samochód z salonu, przeważnie lepiej wyposażony i mniej awaryjny. A złomowanie kosztuje 300 funtów, więc każda cena równa do tego poziomu A np. w Holandii podatek za samochód z silnikiem diesla jest bardzo wysoki więc używane samochody takie są znacznie tańsze niż benzyniaki (a też i bardziej zajechane bo nikt nie kupuje diesla żeby jeździć 10 kilo dziennie do pracy bo mu się to w życiu nie skalkuluje więc przebiegi rzędu 300-400 tysięcy w kraju, który można przejechać od granicy do granicy w 2 godziny nie robią na nikim wielkiego wrażenia)
Lagun 2.2 kurwa kompletyny nie wypadł.
Elektronika siada masowo, do tego jebie się tam wszystko po koleji, kto kiedyś szukał auta ten wie jak to się jebie normalnie jak kółko ministantów na plebanii
mIałem te lagune 5 minut normalnie KRÓLOWA LAWET !!
I się zaczęło…… pomijam już czujniki ciśnienia w oponach, które np po wjeździe na autostradę nie potrafiły ustalić jednej wspólnej wersji i miotały się, pokazując dziwne dane… ale problemy były znacznie głębiej….
Pamiętają państwo, takie urządzenie do wibromasażu, sprzedawane w telezakupach?
Ja otrzymałem to gratis – auto na biegu jałowym dziwnie wibrowało, wybijając przy tym plomby z zębów, niby jak za darmo nie ma co wybrzydzać, ale diagnoza była jednoznaczna – KOŁO DWUMASOWE.. bagatela 2400 PLN + 400 PLN robocizna… przekalkulowałem, że opłaca się to zrobić, gdyż dentysta bierze więcej
Odetchnąłem, auto przestało się wibrować, przyznam, ze nawet mi tego brakowało.. ale mój model był o wiele bardziej inteligentny niż przypuszczałem..
Pokonując często trasę Łódź-Warszawa, wiedziałem, że w okolicach Sochaczewa – podąża kilka patroli z wideorejestratorem – laguna okazała się przebiegła i zaczęła jednego dnia na tym odcinku puszczać ciemną chmurę z rury, by zatuszować numery rejestracyjne przed policją..
Przyznam się szczerze, że chyba wolałbym już ten mandat, diagnoza, byłą niczym wyrok – turbina ledwo zipie! 1500 PLN (regenerowana) + czyszczenie intercoolera 300 PLN + robocizna 700 PLN – tanio !!! Zapytacie się dlaczego nie wyczułem tego wcześniej?
Owszem, standardowym, objawem jest syczenie, ale w tym przypadku mam coś na swoje usprawiedliwienie, miałem zamontowaną jak na polskie warunki hiendową jednostkę kenwooda 2 dinn + głośniki cabasse… NIE SŁYSZAŁEM…
Po zrobieniu turbo jeszcze bardziej poczułem moc tego auta… 230 km/h, nie stanowiło dla tego auta najmniejszego problemu..
Uwaga… przez 1 miesiąc (słownie: miesiąc) nic się nie działo, aż zaczęło coś dziwnie jęczeć przy ruszaniu, znajomy doktor motoryzacji – mój mechanik, spojrzał na to auto i powiedział „ale k… te skrzynie biegów są mało wytrzymałe” już nie chcę podsumowywać kosztów.. ale uogólniając przez rok jazdy w serwisie zostawiłem spokojnie 8-9 tyś PLN na rzeczy nie zwiazane z podstawową eksploatacją…
Na pocieszenie mechanik przyznał : „masz farta, że korba nie wyszła Ci bokiem” – podobno to częsta przywara tych aut..
Elektronika siada masowo, do tego jebie się tam wszystko po koleji, kto kiedyś szukał auta ten wie jak to się jebie normalnie jak kółko ministantów na plebanii
mIałem te lagune 5 minut normalnie KRÓLOWA LAWET !!
I się zaczęło…… pomijam już czujniki ciśnienia w oponach, które np po wjeździe na autostradę nie potrafiły ustalić jednej wspólnej wersji i miotały się, pokazując dziwne dane… ale problemy były znacznie głębiej….
Pamiętają państwo, takie urządzenie do wibromasażu, sprzedawane w telezakupach?
Ja otrzymałem to gratis – auto na biegu jałowym dziwnie wibrowało, wybijając przy tym plomby z zębów, niby jak za darmo nie ma co wybrzydzać, ale diagnoza była jednoznaczna – KOŁO DWUMASOWE.. bagatela 2400 PLN + 400 PLN robocizna… przekalkulowałem, że opłaca się to zrobić, gdyż dentysta bierze więcej
Odetchnąłem, auto przestało się wibrować, przyznam, ze nawet mi tego brakowało.. ale mój model był o wiele bardziej inteligentny niż przypuszczałem..
Pokonując często trasę Łódź-Warszawa, wiedziałem, że w okolicach Sochaczewa – podąża kilka patroli z wideorejestratorem – laguna okazała się przebiegła i zaczęła jednego dnia na tym odcinku puszczać ciemną chmurę z rury, by zatuszować numery rejestracyjne przed policją..
Przyznam się szczerze, że chyba wolałbym już ten mandat, diagnoza, byłą niczym wyrok – turbina ledwo zipie! 1500 PLN (regenerowana) + czyszczenie intercoolera 300 PLN + robocizna 700 PLN – tanio !!! Zapytacie się dlaczego nie wyczułem tego wcześniej?
Owszem, standardowym, objawem jest syczenie, ale w tym przypadku mam coś na swoje usprawiedliwienie, miałem zamontowaną jak na polskie warunki hiendową jednostkę kenwooda 2 dinn + głośniki cabasse… NIE SŁYSZAŁEM…
Po zrobieniu turbo jeszcze bardziej poczułem moc tego auta… 230 km/h, nie stanowiło dla tego auta najmniejszego problemu..
Uwaga… przez 1 miesiąc (słownie: miesiąc) nic się nie działo, aż zaczęło coś dziwnie jęczeć przy ruszaniu, znajomy doktor motoryzacji – mój mechanik, spojrzał na to auto i powiedział „ale k… te skrzynie biegów są mało wytrzymałe” już nie chcę podsumowywać kosztów.. ale uogólniając przez rok jazdy w serwisie zostawiłem spokojnie 8-9 tyś PLN na rzeczy nie zwiazane z podstawową eksploatacją…
Na pocieszenie mechanik przyznał : „masz farta, że korba nie wyszła Ci bokiem” – podobno to częsta przywara tych aut..
straatveger napisał/a:
Lagun 2.2 kurwa kompletyny nie wypadł.
Elektronika siada masowo, do tego jebie się tam wszystko po koleji, kto kiedyś szukał auta ten wie jak to się jebie normalnie jak kółko ministantów na plebanii
...
A to nie tyczy się każdych Francuskich aut
Mam sąsiada, który kupił taką Lagunę za 21 tysięcy z tego co pamiętam, a jakoś ok 2 lata później sprzedał za niecałe 4, interes życia normalnie
kazdy wlasciciel laguny to nalogowy palacz... w koncu krolowa lawet :]
chociaz jak mialem alfe 166 spyder to bylo gorzej......
chociaz jak mialem alfe 166 spyder to bylo gorzej......
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów