18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (1) Soft (2) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 18:30
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: 34 minuty temu
Avatar
Tassadar 2017-06-18, 14:57 2
Jaki kurwa jad sączą stare dziady, fuck
Zgłoś
Avatar
adex69 2017-06-18, 15:30 9
Ja jestem i rowerzystą i kierowcą samochodu, i gdy jadę rowerem to uważam i zawsze patrzę na to czy coś za mną nie jedzie, a jak trzeba to staje. Robię tak bo to ja jestem na rowerze i jak coś się odpierdoli to ja mogę mieć najbardziej przejebane, więc to ja powinienem najbardziej uważać, kierowca również ale kierowca nie potrafi czytać rowerzyście w myślach. Miałem taką sytuację gdy zjeżdżałem z 2 pasmowego ronda to jakiś padalarz, debil ze słuchaweczkami na pustej bani wpierdolił się na pasy i się nawet nie spojrzał, mocno zahamowałem i nic się nikomu nie stało, ale jeszcze jakaś babcia mi zaczęła pierdolić że jestem chujowym kierowcą bo się pewnie pedalarz wystraszył... Jestem rowerzystą i kierowcą i przyznaje, że połowa rowerzystów to najbardziej idiotyczni i najmniej odpowiedzialni uczestnicy ruchu, którzy uważają, że wszyscy powinni na nich uważać, a oni to sobie mogą kurwa jeździć i wymagać aby im kierowcy w myślach czytali. Kurwie bez mózgu.
Zgłoś
Avatar
kir3k 2017-06-18, 15:34
Japierdole dalej mógł stanąć z ta kamerką!
Zgłoś
Avatar
botcislaw 2017-06-18, 15:40 1
Niby Grażynka dupę obrabiała, ale jak się wyjebał to karetka pierwsza.
Naród wspaniały tylko ludzie kurwy.
Karetka potrzebna czy nie, można zadzwonić niż później czekać.
Zgłoś
Avatar
macioshow 2017-06-18, 15:52 1
Ale 50 km/h to ten focus nie jechał...

No i jakby to nie nazwać było to wyprzedzanie, na skrzyżowaniu...
Zgłoś
Avatar
SirMajkel 2017-06-18, 15:53 2