Ahh ta młodzież
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:56
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
2024-11-10, 18:32
Ta jasne..... Kupil z kolegami atrape na allegro a teraz cwaniaczek niszczacy fon za tysiaka. Wydał dyche i teraz wyrywa malolaty w przedszkolu na ten filmik
Ma trochę racji, Android ssie pałkę . Kumpel miał Samsunga Galaxy (chyba, nie znam się na tych ścierwach) i kalendarz mu nie działał, żeby działał musiał się zalogować na swoje konto google, problem w tym, że ten Samsung był zjebany i się zalogować nie dało (podobno częsta awaria). W dupie z takim telefonem, dla mnie telefon powinien przede wszystkim dzwonić, mieć QWERTY i kalendarz, no stoper też się przydawał. Reszta jest mi na chuja potrzebna.
A ja zapierdalam z jakimś przedpotopowym telefonem z ledwo co kolorowym wyświetlaczem
widziałem nie raz takie dzieciary rozwydrzone. najpierw rozjebie co dostał od matki czy ojca, a potem w markecie słychać krzyk dzieciora podobny do tego jakby go kto na pół rozdzierał bo matka/ojciec nie chce kupić kolejnej zabawki, bo wiedzą że pociecha rozdupi go na podwórku z koleżkami. ot mamy bezstresowe wychowanie.
kurde czasem jak coś człowiek znajdzie po 15 latach to żal mu wyrzucić czy oddać komuś innemu.
kurde czasem jak coś człowiek znajdzie po 15 latach to żal mu wyrzucić czy oddać komuś innemu.
BongMan napisał/a:
Na chuj się tak napinacie? Czyżby zazdrość dupy ściskała? Filmik totalnie kretyński, dzieciak totalny debil, ale niektóre wasze komentarze wołają o pomstę do nieba...
Stary... kogo jak kogo ale twoje komentarze to wołają o ich nie wstawianie bo tak im głupio. Polecam przejrzeć komentarze tego kolesia. Nie wiele mądrzejszy od tego gnojka co tel rozjebał
A wystarczyło wgrać nowy soft ;/
A może po prostu nie odblokował telefonu? ;d
A może po prostu nie odblokował telefonu? ;d
I Polacy narzekają na kryzys? Jak mały blokers bez skrupułów napierdala smartfonem po ziemi...?
Coś tu nie gra...
Coś tu nie gra...