Silnik diesla z 1909 roku kleklekleklekle
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 14:43
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
I pomyśleć ze kiedyś taki złom ktokolwiek chciał trzymać, odpalasz pochodnią 30min a potem masz cały 1km/tone masy silnika i zero obrotów
Za to na oleju możesz sobie frytki usmazyc a na benzynę są zapalniczki a nie samochody.
Voltron napisał/a:
odezwali sie ci co jezdza <=1.6 LPG. Gazem to mozesz sobie conajwyzej kotlety w niedziele usmażyć a nie na nim jeździć.
______________
Za to na oleju możesz sobie frytki usmazyc a na benzynę są zapalniczki a nie samochody.
Pół filmu mi zajęło ogarnięcie, że ten silnik działa na pełnych obrotach a nie, że dopiero rozgrzewa się.
I na chuj na początku rozgrzewał coś palnikiem? Jeszcze by mu wybuchło.
I na chuj na początku rozgrzewał coś palnikiem? Jeszcze by mu wybuchło.
można by coś pod to nagrać dobry bicik
Najciekawsze moim zdaniem w tym silniku jest rozwiązanie regulacji prędkosci obrotowej, zastosowano tu patent zwany "Hit and miss" polega to na tym ze jeśli silnik "wkręci sie" za wysoko to odpowiedni mechanizm, w tym wypadku ta dźwigienka napędzana mimośrodowo która nie za każdym razem otwiera zawórm spowoduje to że w następnych cyklach silnik nie będzie wykonywał pracy aż do momentu gdy obroty spadną do takich jakie ustawiliśmy na regulatorze, tak ludzie radzili sobie zanim ktoś wymyślił przepustnicę dla benzyny i układ wtryskowy dla diesla
Fajnie, ja czekam aż to odpali w końcu, jakiś ryk, chmura dymu czy coś, a tu już po ptokach.
Dokładnie od 2:40 miałem to samo skojarzenie co DrPromill. MECHANIC PORNO!
Voltron napisał/a:
"prawie jak passacik w tdi"
odezwali sie ci co jezdza <=1.6 LPG. Gazem to mozesz sobie conajwyzej kotlety w niedziele usmażyć a nie na nim jeździć.
Oho, ktoś ma Passtucha w TeDeIku....
Oberstgruppenführer napisał/a:
prawie jak passat tdi
Prawie, bo passat więcej oleju pali i kopci na niebiesko
mercedes W124 D to są silniki
To nie jest tzw. ES, esami Polacy nazywali silniki z Andorii, bo one w swoich nazwach miały np. S320, S321, S231, S301...
Ale produkowali też 1HC102 (miał 15 KM, stąd nazywano go S15).
Także, jest to mylne nazewnictwo, bo ten silnik był wyprodukowany jakieś 50-60 lat przed pierwszym silnikiem z WSW Andrychów S60 (przejęli ten silnik bodajże od Ursusa).
Gruszę żarową podgrzewasz po to, żeby ułatwić zapłon, w takich silnikach następuje samozapłon (w benzyniakach zapłon przez iskrę), czyli po odpowiednim sprężeniu powietrza w cylindrze, wtryskuje się paliwo i ono samo się zapala (diesel), tutaj nie ma aż takiego wysokiego sprężania (silnik średnioprężny), więc podgrzewasz gruszę do tych 60-70 stopni, kręcisz wałem i silnik zaskakuje.
W ramach ciekawostki, nasz rodzimy produkt (kopia Lanz Buldoga)
Przy odpalaniu tego cuda wybuch lutlampy, albo wybity kciuk norma - iście sadolowy sprzęt
Ale produkowali też 1HC102 (miał 15 KM, stąd nazywano go S15).
Także, jest to mylne nazewnictwo, bo ten silnik był wyprodukowany jakieś 50-60 lat przed pierwszym silnikiem z WSW Andrychów S60 (przejęli ten silnik bodajże od Ursusa).
Gruszę żarową podgrzewasz po to, żeby ułatwić zapłon, w takich silnikach następuje samozapłon (w benzyniakach zapłon przez iskrę), czyli po odpowiednim sprężeniu powietrza w cylindrze, wtryskuje się paliwo i ono samo się zapala (diesel), tutaj nie ma aż takiego wysokiego sprężania (silnik średnioprężny), więc podgrzewasz gruszę do tych 60-70 stopni, kręcisz wałem i silnik zaskakuje.
W ramach ciekawostki, nasz rodzimy produkt (kopia Lanz Buldoga)
Przy odpalaniu tego cuda wybuch lutlampy, albo wybity kciuk norma - iście sadolowy sprzęt
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów