Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Ktoś może widział w Decathlonie?
Niestety nie. Dostępne tylko w Go Sport
Kwas,pigułe,grzyby to jest pikuś i tyle moge powiedzieć.
Rozpisałeś obszerną formułkę na temat jagi i określiłeś swoje przypuszczenie jako "prawdopodobnie". Czyli nie znam się, ale się wypowiem.Gościu prawdopodobnie pod wpływem -Ayahuasca
Na granicy niemiec i holandii polacy prowadzili zbór/świątynie i ta mieli sale przygotowana do picia tej Aya.
Prodesjonal jak sanatorium,jakuzi,sala kinowa,full wypas.
3700€ za 3-5 dób w zależności jak cie poskłada.
Ja byłem 4 dni na opowiadanie tripa szkoda czasu bo tego nie da sie opowiedzieć.
To prawda, że faza zaczyna się od kilkugodzinnego rozwolnienia, mającego na celu oczyścić orgaznim? Tak słyszałem 😀
To prawda, że faza zaczyna się od kilkugodzinnego rozwolnienia, mającego na celu oczyścić orgaznim? Tak słyszałem 😀
I tak i nie
Masz dużo wcześniej mówione jak oczyścić ciało,mięso jeść nie można,papierosy i alko won.
Ta roślina jak wypijesz i masz zanieczyszczony organizm to sie posrasz i porzygasz.
Ja kilkanaście tyg nie jadłem mięsa i alko,papierosy,trawka wszystko stop.
Faza konkretniejsza - po rozmowie z uczestnikami już po to oceniam że 50% mieli mniej.
Zreszta dwie dziewczyny za pół roku wróciły tam i potwierdziło sie.
Nie srsły,rzygały faza w 30 mininut.
Teraz maja w Czechach sanatorium.