18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (1) Soft (8) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 20:05
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 20:49
Avatar
krubs1 2015-11-30, 17:21 5
nie wiem, nie znam się na motoryzacji, oko na astygmatyzm cierpi, ale... Ale - tak po mojemu - to autko mogło się rozpędzić do jakiś 60-70km/h... przyjebało w inne autko, które stało... nie jechało. stało. stało staniem mniej stabilnym niż np. drzewo. i co? rozjebane w drobny mak. jakby byl pasazer, to i on by sie rozjebal w drobny mak. podejrzewam, ze jest to samochod stworzony do zapierdalania w stylu 250km/h, wiec jaka jest nadzieja, ze w przypadku pierdolniecia przy predkosci miejskiej (to jest 5x mniej niz przeznaczenie auta) nikt nie zgninie?
Zgłoś
Avatar
Syn_Milionera 2015-11-30, 17:31 3
Oj jakby tak stało się z moją Panamerą to chyba bym zapłakał. A nie mam AC wiec nie zapłakał bym.

Cytat:

Czyli jak uszkodzić 3 bardzo drogie samochody jednocześnie.


Akurat amerykańskie samochody w USA nie są takie drogie w porównaniu do ich zarobków.
Zgłoś
Avatar
M................e 2015-11-30, 18:52 3
krubs1, zwróć uwagę, że gość przyjebał stosunkowo niewielką powierzchnią w narożnik cięższego samochodu. Cała energia uderzenia skupiła się praktycznie na drzwiach Mustanga, a próg jest nie ruszony. Samochody projektuje się tak, żeby wytraciły energię przy uderzeniu od frontu, boki, czy tył nie jest tak wytrzymały. Po prostu najcześciej pojazdy wpadają na coś przodem. Jeśli jeździsz wyczynowo, istnieje większa szansa, że przypierdolisz w coś bokiem, dachem, itd., dlatego w takich autach instaluje się klatki. Ale nawet klatka potrafi pęknąć przy uderzeniu bocznym.
Zgłoś
Avatar
seattle 2015-11-30, 20:44
Shelby na szrot
Zgłoś
Avatar
RockyWood 2015-11-30, 21:11 9
wyklepie się ...ale to dopiero po przewiezieniu w kontenerze w okolice Pomorza apotem na alledrogo siup - import z usa niski przebieg i bezwypadek po prostu igła.

______________

Rock.
Zgłoś
Avatar
CichaWoda 2015-12-01, 0:26
i tak to już jest stary model
Zgłoś
Avatar
robur69 2015-12-01, 3:13 2
Kurwa, a kola kto skreci do kontry... matol jebany... szkoda fury
Zgłoś
Avatar
Bociek 2015-12-01, 7:25 3
@krubs1, to hamburgerowskie auto, a nie makarońskie czy niemieckie, czego się spodziewasz, że przy 250km/h rozpadnie się na dwa kawałki żeby chronić wzmocnioną kabinę pasażerską czy coś?
To tak jak z domami, pomimo że mają tam tornada i inne chuje-muje, to dalej budują domki z kartonu

______________

Good evening, idiot hookers.
Zgłoś
Avatar
nepster 2015-12-01, 10:34 7
@krubs1
Samochody z założenia jeżdżą do przodu, więc strefa zgniotu skoncentrowana jest na uderzenia czołowe. Słupki są mega słabe, mają jedynie utrzymać dach w skrajnych przypadkach dach z odrobiną mokrego śniegu i tyle. Dachowanie kończy się obniżeniem auta, uderzenie bokiem kończy się zabiciem pasażerów. Dlatego normalni obeznani w temacie instruktorzy jazdy uczą, że jak musisz awaryjnie hamować to trzymasz kierownice prosto i za chuja nie próbujesz omijać przeszkody, jebniesz to trudno ale jak już musisz to rób to przodem a nie bokiem. A te elementy w pickupie które się pogięły to cienka blacha, która właśnie w takiej sytuacji miała się pogiąć żeby przejąć energię uderzenia. Gdyby ktoś w nim siedział to pewnie nawet by nie poczuł, że coś w niego przyjebało.
Zgłoś
Avatar
Wayas 2015-12-01, 11:05
Jakie kurwa BARDZO DROGIE? Mustang w jUEs end Ej GT500 lub mocniejsze kosztuje w granicach 50 - 55 tys zielonych. Pick up tańszy bo jakies 35 tysiaków.
Zgłoś
Avatar
Aksal 2015-12-01, 11:09
MaximKatowice napisał/a:

krubs1, zwróć uwagę, że gość przyjebał stosunkowo niewielką powierzchnią w narożnik cięższego samochodu. Cała energia uderzenia skupiła się praktycznie na drzwiach Mustanga, a próg jest nie ruszony. Samochody projektuje się tak, żeby wytraciły energię przy uderzeniu od frontu, boki, czy tył nie jest tak wytrzymały. Po prostu najcześciej pojazdy wpadają na coś przodem. Jeśli jeździsz wyczynowo, istnieje większa szansa, że przypierdolisz w coś bokiem, dachem, itd., dlatego w takich autach instaluje się klatki. Ale nawet klatka potrafi pęknąć przy uderzeniu bocznym.



Dodatkowo zauważ, że uderzenie było na poziomie połowy wysokości drzwi, a głównym elementem konstrukcyjnym jeśli idzie o bok samochodu są właśnie progi i one mają najwyższą sztywność - w tym wypadku próg został całkowicie ominięty.
Zgłoś
Avatar
czerczil 2015-12-01, 11:14
też mi wielka szkoda, pan Kazek wyklepie jedną rączką
Zgłoś
Avatar
firestone89 2015-12-01, 11:48
A te mustangi to nie mają poduszek??
Zgłoś
Avatar
pio075 2015-12-01, 11:49 9
nepster napisał/a:

@krubs1
Samochody z założenia jeżdżą do przodu, więc strefa zgniotu skoncentrowana jest na uderzenia czołowe. Słupki są mega słabe, mają jedynie utrzymać dach w skrajnych przypadkach dach z odrobiną mokrego śniegu i tyle. Dachowanie kończy się obniżeniem auta, uderzenie bokiem kończy się zabiciem pasażerów. Dlatego normalni obeznani w temacie instruktorzy jazdy uczą, że jak musisz awaryjnie hamować to trzymasz kierownice prosto i za chuja nie próbujesz omijać przeszkody, jebniesz to trudno ale jak już musisz to rób to przodem a nie bokiem. A te elementy w pickupie które się pogięły to cienka blacha, która właśnie w takiej sytuacji miała się pogiąć żeby przejąć energię uderzenia. Gdyby ktoś w nim siedział to pewnie nawet by nie poczuł, że coś w niego przyjebało.


To teraz dojebałeś. Słupki są akurat bardzo sztywne jeśli chodzi o nacisk na nie z góry, a jakiekolwiek dachowanie nie kończy się obniżeniem auta.
Auto dość mocno się złożyło bo przyjęło uderzenie w połowie wysokości słupka gdzie jest on najmniej sztywny, dodatkowo pickup stał "na hamulcu", no i nie była to jakaś navara tylko RAM 1500 który waży jakieś 2600kg.
A już pierdolenie o tym że nawet by nie poczuł uderzenia w tył które złożyło kawałek paki i obróciło 2,5t żelaza zachowaj dla siebie...
Z oczywistych względów uderzenie bokiem przynosi większe ryzyko obrażeń, ale poza jakimiś niefortunnymi zdarzeniami jak tutaj takie uderzenia nie kończą się tragicznie (chyba, ze komuś uda się uderzyć bokiem z prędkością 100km/h wtedy będzie słabo).
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów