📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 18:39
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 4:40
🔥
Śmierć na tankowcu
- teraz popularne
🔥
Się zagapił
- teraz popularne
MArcin911 napisał/a:
Szmelcwagenowiec
Nie za to lepiej pochwalić panów z BMW i JDMowców tzn Rice boyów
Quazzami napisał/a:
Skrzynie biegów przenoszą moment obrotowy, nie moc.
Któraw waży wchuj dużo (przecież to praktycznie dwie skrzynie biegów). Masa się liczy. I nie pierdol, że w F1 są stosowane takie same skrzynie co w volksdeutschwagenach, bo wtedy te gównoszroty kosztowałyby w chuj więcej. Rozwiązanie to samo ale wykonanie już nie.
Manual rulez!
chodzi mi o to właśnie że rozwiązanie to zapoczątkował vw w dsg i nie tylko w vw sa one montowane ( niektóre skrzynie są całkiem inne lecz pomysł zaczerpnięty z dsg ,
a co do kolegi który nie wie czemu " jaram " sie Veyronem ,.. nie jaram się nim , poprostu wspomniałem jedynie że w tym modelu jest dsg ; >
endriuksp666 napisał/a:
Nie za to lepiej pochwalić panów z BMW i JDMowców tzn Rice boyów
Mam Citroena więc jebać BMW i JDM (chociaż JDM zły nie jest )
Mechanizm zmiany biegów nie zmienił się od 100 lat, wymyślili co prawda modyfikacje pozwalające na łatwiejsze przerzucanie.
Kiedyś w starych autach np. żuk, warszawa, stary ciapek takich modów nie było i człowiek się pierdolił w pocie czoła, bo występowało tylko zabezpieczenie w skrzyni biegów z zajebiście mocną sprężyną by w momencie "wytłuczenia/zużycia" się trzpieni nie można było wrzucić 2ch biegów na raz.
Kiedyś w starych autach np. żuk, warszawa, stary ciapek takich modów nie było i człowiek się pierdolił w pocie czoła, bo występowało tylko zabezpieczenie w skrzyni biegów z zajebiście mocną sprężyną by w momencie "wytłuczenia/zużycia" się trzpieni nie można było wrzucić 2ch biegów na raz.