Urywają po amerykąńsku
Urywają po amerykąńsku
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
@kalwi89 zjeżdżasz z góry wrzucając "wyższy bieg" ? nie pierdol bo widać że nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz. Jak cała reszta znawców motoryzacji która twierdzi ze zimowa opona pomoże w pozjeżdżaniu pod górę gdzie asfalt jest pokryty lodem.
Już nie komentujcie proszę.
Pierdolisz sam
@kalwi89 zjeżdżasz z góry wrzucając "wyższy bieg" ? nie pierdol bo widać że nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz. Jak cała reszta znawców motoryzacji która twierdzi ze zimowa opona pomoże w pozjeżdżaniu pod górę gdzie asfalt jest pokryty lodem.
Już nie komentujcie proszę.
Pyton, ja z jego wypowiedzi wywnioskowałem, że jak już się obróci to nie wbija 1 tylko coś wyższego i toczy się z górki. Nie trzeba kończyć inżyniera żeby to zrozumieć... ale jak widzę u Ciebie słąbo z tym
może się nie znam, a takiej sytuacji na drodze nie miałem, ale jak wciskasz hamulec w podłogę, a samochód mimo to się ześlizguje, to nie lepiej wrzucić jedynkę (wsteczny) (bieg D / R) i gazu dodać? w najgorszym wypadku nie pomoże, a być może uzyskasz sterowność żeby uderzyć gdzie chcesz
Nie bo jak koła mają złapać przyczepność? To jeszcze pogarsza sytuację. Aby przyspieszyć/zatrzymać auto, musi wystąpić tarcie pomiędzy powierzchniami styku - oponą oraz powierzchnią, po której auto się porusza. Asfalt jest strasznie chropowatym materiałem, dlatego najlepiej na nim zatrzymać auto. Śnieg gdy jest rozjechany, wchodzi w większość szczelin i tak jakby "poleruje" asfalt. Lód tworzy się na asfalcie i jest to praktycznie gładka powierzchnia. Na lodzie występuje więc najmniejsze tarcie. I teraz jak zatrzymać auto? Na pewno nie idiotycznie wciskając pedał hamulca. Jeśli ktoś nie ma ABS, a nie rozumie jak działa - hamować pulsacyjne, i kierować auto tam, gdzie jest najmniejsze prawdopodobieństwo kolizji, najeżdżając (ale nie - wjeżdżając) na krawężnik. Jeżeli ktoś wie jak działa ABS, ale go nie posiada - to powinien sam wyhamować autem, wyczuwając utratę przyczepności (dla dobrego kierowcy - żaden problem) i także unikając kolizji. Jeśli ktoś ma ABS nie musi za wiele wiedzieć na temat auta, wystarczy iż wciśnie hamulec i pokieruje autem.
Pozdrowienia dla prawdziwych kierowców.
Wystarczy puścić hamulec, żeby auto się toczyło. Przyczepność wzrasta bardzo szybko i można manewrować autem. Później wciska się delikatnie pedał hamulca, żeby ograniczyć rozpędzanie się auta. Wym przypadku droga jest prosta. Wystarczy utrzymać się na jej środku. Widać to zbyt wiele
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów