Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Swoją drogą typo z audi nawet nie hamował. Szkoda tylko kierowcy ciężarówki, który będzie miał w głowie 2 ofiary.
Gościu, co ty pierdolisz? hamował mało hebli mu nie wyjebało. Możliwe również, że coś ćpał:
"Sekcja zwłok wykaże, czy 25-letni kierowca audi, które we wtorek późnym wieczorem roztrzaskało się na iveco Poczty Polskiej, był pod wpływem marihuany. W rozbitym pojeździe bowiem zabezpieczono dilerki z niewielką ilością suszu prawdopodobnie konopi indyjskich. Stan trzeźwości 25-latka może wytłumaczyć prędkość, jaką poruszało się audi. Śledczy nie mają wątpliwości - była olbrzymia. Świadczą o tym ślady hamowania mierzące około 80 metrów i siła z jaką rozpędzony samochód uderzył w iveco. Sporo większy od audi samochód Poczty Polskiej został poderwany z asfaltu i przesunięty o kilka metrów. Niewątpliwie 25-latek pędził, ale najprawdopodobniej to kierowca półciężarówki wymusił pierwszeństwo."
Sporo większy od audi samochód Poczty Polskiej został poderwany z asfaltu i przesunięty o kilka metrów. Niewątpliwie 25-latek pędził, ale najprawdopodobniej to kierowca półciężarówki wymusił pierwszeństwo."
Policyjne pierdolenie o Szopenie, jak zaczynał manewr kierowca ciężarówki to pewnie audi było ledwo widoczne na horyzoncie,więc trudno tu mówić o wymuszeniu, co z resztą wynika z filmu gdzie widać gdzie walnęło, ciężarówka jadąc stosunkowo wolno prawie zdążyła wykonać manewr, więc ta audica musiała być daleko że tak zapierdalając jeszcze zdążyła walnąć w ciężarówkę. Myślę że biegły wybroni kierowcę bo po filmie można obliczyć jak daleko była w momencie rozpoczynania manewru, a wizja lokalna pewnie wykaże czy była szansa ją dostrzec.
Tu masz racje niestety u nas nie patrzą na to kto ile zapierdalał tylko kto na jakiej ulicy był czy miałeś pierwszeństwo czy na Trójkącie ... to jest spierdolone możesz jeżąc w terenie zabudowanym 300 km na godzinne wykurwic w typa co wyjechał z trójkąta i to jest jego wina nie Twoja ... a to ze spierdoliles komuś życie no cóż
Nie prawda. Policja idzie na łatwiznę ale sądy biorą pod uwagę prędkość uczestników.
Nie prawda. Policja idzie na łatwiznę ale sądy biorą pod uwagę prędkość uczestników.
No i co z tego, dadzą mu 500 zł mandatu za przekroczenie prędkości pośmiertnie?
I tak przyklepią winę temu w ciężarówce bo nie zauważył jak 2 kilometry dalej ktoś zapierdala
Właśnie miałem dać filmik z tego wypadku, ale już jest. No cóż, wina chyba wiadomo po czyjej stronie, ewidentnie. I jak ja to zwę, po prostu selekcja naturalna. To i tak że to nie BMW.
Jakiś Hard z tego zdarzenia ?
jaka selekcja naturalna kurwa?
tirowiec wymusił a ty pieszesz o selekcji no chyba, że zmarł ten z Iveco
tirowiec wymusił a ty pieszesz o selekcji no chyba, że zmarł ten z Iveco
Tak wymusił, ale jak swoje życie powierzasz innym to długo nie pożyjesz. Jechał by z w miarę normalną prędkością to ciężarówka by nie podskoczyła po długim hamowaniu.
jaka selekcja naturalna kurwa?
tirowiec wymusił a ty pieszesz o selekcji no chyba, że zmarł ten z Iveco
Droga hamowania 80m, przy uderzeniu 140km/h na liczniku czyli musiał jechać około 180-200km/h.
Od rozpoczęcia manewru przez kierowce IVECO do uderzenia minęło 6s więc Audi znajdowało się prawie 400m od skrzyżowania (przy prędkości 70km/h pokonanie tej odległości to 20 sekund).
Przed skrzyżowaniem jest delikatny zakręt, który dodatkowo utrudnia widoczność, kierowca IVECO nie miał prawa widzieć Audi.
Osoby jadące po mieście 200km nie mają wyobraźni i same proszą się o śmierć, dodatkowo zagrażając innym ludziom, szkoda bo chłopak 25 lat nie wiózł swojej dupy tylko podwoził córkę konkubiny, dziewczyna raczej niczemu nie zawiniła.
Dodatkowo gdy sygnalizacja jest uszkodzona i mruga na pomarańczowo lub jest wyłączona, na skrzyżowaniu obowiązują przepisy ruchu jak bez sygnalizacji - zakaz wyprzedzania itp (znajdują się tam 3 pasy, musiał wyprzedzić inne auta z prawej).
Zdjęcie pokazuje mniej więcej gdzie znajdowało się Audi w momencie gdy kierowca IVECO zaczął manewr skrętu.
jaka selekcja naturalna kurwa?
tirowiec wymusił a ty pieszesz o selekcji no chyba, że zmarł ten z Iveco
czyli jak by na tym skrzyżowaniu jechało Kawasaki H2R z prędkością 400km/h to tez byś my mówili o wymuszeniu? tak usprawiedliwiajmy jeszcze idiotów za to że są idiotami. tak własnie działa i myśli lewactwo.
Swoją drogą typo z audi nawet nie hamował. Szkoda tylko kierowcy ciężarówki, który będzie miał w głowie 2 ofiary.
Jak nie hamował, jak dym spod opon szedł. Okulary przetrzyj.
. Policja idzie na łatwiznę ale sądy biorą pod uwagę prędkość uczestników.
Sądy biorą pod uwagę materiał dowodowy, który zgromadzi policja i prokuratura. Poza tym, ciekawe jaki był stan tego Audi jak w standardzie powinno mieć ABS, a na filmie widać jak leci na zablokowanych kołach.
a na filmie widać jak leci na zablokowanych kołach.
Nie dość, że jesteś pojebany na co dzień, to teraz wyskoczyłeś jak jakiś pojebany CSI. Gdzie ty kurwa wyraźnie koła widzisz na tym filmie aby takie tezy wrzucać?
Wg. kalkulatora - bez czasu reakcji kierowcy i hamulców przy max wydajnym hamowaniu, czyli skrajne minimum to jakieś 150km/h:
Bez czasu reakcji to są chuja warte obliczenia. Przy "marnych" 100 km/h uwzględniając czas reakcji droga hamowania rośnie prawie dwukrotnie.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów