📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
40 minut temu
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
🔥
Statystyki
- teraz popularne
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
zawór sprzężenia zwrotnego
@Wdr
Turbo nie zassie śniegu i innych dupereli. istnieje coś takiego jak filtr.
i nic nie pierdolnie o ile silnik jest rozgrzany. jeżeli nie łozyska pójdą sie jebać.
Turbo nie zassie śniegu i innych dupereli. istnieje coś takiego jak filtr.
i nic nie pierdolnie o ile silnik jest rozgrzany. jeżeli nie łozyska pójdą sie jebać.
jako, że całą mądrość swoją czerpię z Wikipedi to proszę, podzielę się z Wami moją wiedzą:
Cytat:
Zawór upustowy różnicy ciśnienia (ang. blowoff valve) utrzymuje stałe ciśnienie w układzie dolotowym turbo doładowanym silnika spalinowego.
Gdy przepustnica będzie zamknięta powietrze pompowane przez turbosprężarkę (która jest dalej na obrotach), wylatuje przez zawór upustowy. Zapobiega zwiększaniu ciśnienia w układzie, które może mieć zły wpływ na układ i może przyczynić się do uszkodzenia turbosprężarki.
Dzięki temu również turbina nie traci obrotów, możemy włączyć następny bieg i sprężarka od razu zacznie pompować powietrze, ciśnienie między przepustnicą, a komorą spalania i między przepustnicą, a turbosprężarką jest takie samo, przy czym silnik reaguje na otwieranie i zamykanie przepustnicy "łagodniej".
dlatego te auto bedzie moim nastepnym ale co do civica VI nie zgadzam sie z filmikiem, bo jezdze nim i auto całkiem dobrze sie
spisuje,szczegolnie z silnikami vtec,jedyny minus to chyba brak napedu na 4
spisuje,szczegolnie z silnikami vtec,jedyny minus to chyba brak napedu na 4
Wieśniara i zachrypnięty koksu ?
@maxvolumePL to akurat jest niemożliwe bo otwór wlotowy na masce jest nawiewem na intercooler więc co kolwiek tam wlatuje zatrzymuje się na nim
@blackbird969 szaleju se najadłeś ? Wlot na masce jest wielką łapą powietrza na filtr ! Amatorze!
no chyba nie. to jest wlot powietrza do intercoolera.
Z Subaru jak z Jeepem kto raz kupi już nie wyjdzie
Szybę czołową ma pękniętą. Nieładnie.
blackbird, wiem doskonale. Dolot jest po lewej jak otworzysz maskę, ale jest tak osadzony że nie ma chuja.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów