Ktoś zauważył rowerzyste w 0:50 w drugim filmie?
Ktoś zauważył rowerzyste w 0:50 w drugim filmie?
Widzę, że doświadczony z Ciebie kierowca... Wyjedź poza piaskownicę, a później się wypowiadaj jak jest na polskich autostradach.
to że jestem początkującym kierowcą to znaczy że nie moge mieć o tym pojęcia? otóż moge bo tego uczą w szkołach jazdy, pało
Nashi
Ty także musisz jeździć już z 10 lat, skoro się wypowiadasz.
PS post poparty własnymi obserwacjami z czasów, gdy pracowałem dla niemieckiej spedycji, która mieściła się na styku Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Spędziłem tam dwa lata, także jakieś pojęcie mam.
Raz też na mnie ktoś zatrąbił kiedy jechałem lewym, ale wyprzedzałem TIR i skqrwiel się zaczął ze mną ścigać... litwiniec albo ukrainiec nie pamiętam ale jak tych widzę na drodze , to mam wrażenie, krew się poleje. Jeżdżą jak pojebani.
Poza tym filmik mi się bardzo podobał, w hd bez muzyczki to poezja.
Piwko
Ps przeczytałem komentarz o ruskich jeżdżących ładami i innym złomem...(sam jeżdżę złomem)
przypomniała mi się anegdota, autentyczna sytuacja.
Moja ciotka opowiadała jak sprowadziła( lata 80 końcówka) audi 100 / 90 nie pamiętam, z Niemiec. Pojeździła i sprzedała znajomym ruskim.
Pierwszego dnia skasowali samochód, a ich tłumaczenie mniej więcej takie.
" My nie wiedzieli, że to tak szybko zapierdala".
No i tak jest jak się chłopina z matiza do auta większego, trochę szybszego, nie ogarnia mocy, myśli że złapał boga za nogi...i często łapie go wraz z pasażerami i ludźmi jadącymi z naprzeciwka.
Ja tam lubię Trance a nawet uwielbiam. Przynajmniej od tego gatunku komercją z kilometra nie zapierdala.
nigdy w Polsce nie będzie takiej kultury na drogach jak w krajach niemiecko-języcznych.
No chyba Ciebie pojebało, kultura u szfabów na drodze? Jedź z Hamburga do Berlina i zmienisz zdanie. Wystarczy jak jakiś kutas wyskoczy tobie przed maske gdy ty jedziesz 200km/h a on 120km/h.