Takie idiotyczne inicjatywy pseudopatritów prowadzą tylko i wyłącznie do profanacji symboli narodowych i historycznych.
Cytat:
Jak poinformował producent napoju energetycznego „Super Ruchacz”, już niebawem na rynek trafi nowa marka. Tym razem nazwa napoju będzie nawiązywała do Żołnierzy Wyklętych i będzie celowała „w patriotyczną młodzież i kibiców”.
Firma 8K, która dotychczas zasłynęła z produkcji napoju energetycznego „Super Ruchacz” ogłosiła, że jej następnym produktem będzie napój „Żołnierze Wyklęci”, który będzie celował w młodzież patriotyczną i kibiców.
Jak jednak podkreśla firma, daleko jej do identyfikowania się z jakimikolwiek środowiskami narodowymi, czy nawet w ogóle politycznymi. Impulsem do użycia nazwy jest czysty biznes i zapotrzebowanie na „produkty patriotyczne”.
– Inspiracją do wypuszczenia Żołnierzy Wyklętych był wysyp gadżetów patriotycznych, takich jak koszulki czy kubki. Produkt podobnie jak patriotyczna garderoba i pamiątki może wzbudzić zainteresowanie tematem żołnierzy, którzy ostatnio stoją na podium polskiej czci historycznej – przekonuje producent napojów energetycznych w rozmowie z mediami.
Natychmiast po ogłoszeniu wprowadzenia na rynek nowej marki, pojawiły się oskarżenia o cyniczną grę martyrologią i wykorzystywanie postaci i środowisk ważnych dla bardzo wielu Polaków.
– Wielu krytykujących przejawia w tej kwestii sporą hipokryzję. Dlaczego? Otóż na przykład widzieliśmy już pościel z symbolem Polski Walczącej i obrazem zgliszcz Warszawy po powstaniu. A wiadomo, co często robi się w pościeli. Napój energetyczny nie jest gorszy od pościeli albo podkoszulka, który po latach użytkowania może służyć za ścierkę do kurzu, kiedy się już zużyje – tłumaczy producent napojów energetycznych.
To nie ma nic wspólnego z patriotyzmem... to po prostu "fame" i biznes... a że najłatwiej zarabia się na głupocie... to głównie własnie takie "mózgi", którym się wydaje, że są bardziej patriotami od innych są targetem na takie rzeczy.