18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (4) Soft (5) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 22:48
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: 6 minut temu
🔥 Śmierć na tankowcu - teraz popularne
Avatar
jebać_w_dupę_pis 2022-07-11, 8:24 5
Wszystkie te jebane kurwy z tirów powinni zamknąć w jednej naczepie i zagazować.
Zgłoś
Avatar
z................e 2022-07-11, 9:11 2
Zajebista logika tego z pierwszego tira, jakis debil, pojeb zablokowal inny pojazd... Zrobię to samo albo kij będę jeszcze grubszy wyhamuje do zera
Zgłoś
Avatar
Receiver75 2022-07-11, 9:58 8
baronturbina napisał/a:

OK ludzie. Zanim zaczniecie się obrażać. Nie jestem kierowca TIR’a ale 4,5tys km przejadę miesięcznie (średnio). I kto tyle nie jeździ (poza zawodowymi) to chuja widział na drodze. W brew pozorom autostrady i drogi ekspresowe to największe zagrożenie. I teraz tak. Jeżdżę Skodą Rapid 1.0tsi. I jak bym miał bawarę z seri M… jazda przepisowa rozni się od zapierdalania tym że na autostradach możemy 45 min zaoszczędzić. (Rapid 200 poleci z przekładaniem licznika) Ale w innej opcji max 5min.
To kto tu mądry na sadolu? A mało takich…. Zapierdalanie nic nie daje. W mieście to już totalnie.
A i nauczyłem się jednego.. jak tirowiec z kolega się wyprzedzają z różnica 1km/h to i tak dla osobówki na końcu chuja znaczy.



Jak dla osobówki chuja znaczy to dla tego zjeba spierdolonego 1km/h więcej jeszcze bardziej chuja znaczy. 10 sekund szybciej będzie na stacji i konia zwali jebany grubas.
Zgłoś
Avatar
M_A 2022-07-11, 12:20 4
baronturbina napisał/a: