Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Na filmiku widać bardzo silny, czołowy wiatr. Do tego lotnisko jest położone w górach, temperatura niska co polepsza osiągi samolotu. Start jest skrócony, przy krytycznie minimalnej prędkości, samolot jest w stanie wystartować. A przy lądowaniu się niesie jak szmata, co też widać ^^ Super sprawa ;D
kurwa mędrzec z kosmosu. samolot typu STOL. Tzn. ma zdolność do szybkiego lądowania i startu niekoniecznie z utwardzonej powierzchni. start na tak małym odcinku zapewnia mu m.in. duży ciąg i skuteczne hamulce na kołach.
kurwa mędrzec z kosmosu. samolot typu STOL. Tzn. ma zdolność do szybkiego lądowania i startu niekoniecznie z utwardzonej powierzchni. start na tak małym odcinku zapewnia mu m.in. duży ciąg i skuteczne hamulce na kołach.
Patrzcie go ;p po co mu mocne hamulce na kołach do startu? Każdy samolot, niezależnie od mocy na śmigle ma wystarczająco mocne hamulce, żeby nie odkołował na pełnym ciągu więc piszesz bezużyteczne informacje.
Skrócone lądowanie? Większej bzdury nie słyszałem. Chcesz to możesz lądować jak najkrócej kazdym samolotem, wystarczy szybciej przyziemić, po przyziemieniu oddać stery i stanąć na hamulcach.
Co do skróconego startu zgodzę się, może mieć zmodyfikowany silnik, są nawet specjalne edycje cessny. Ale oprócz tego ogromny wpływ mają warunki atmosferyczne czyli wiatr i temperatura, bardzo ważne czynniki
Nie napisałem w swoim poście niczego co byłoby niezgodne z zasadami aerodynamiki więc hamuj się ze słowami kolego i poucz się aerodynamiki
Na filmiku widać bardzo silny, czołowy wiatr. Do tego lotnisko jest położone w górach, temperatura niska co polepsza osiągi samolotu. Start jest skrócony, przy krytycznie minimalnej prędkości, samolot jest w stanie wystartować. A przy lądowaniu się niesie jak szmata, co też widać ^^ Super sprawa ;D
Pierdolisz tak jak ci pseudo eksperci którzy po godzinie od roztrzaskania tupolewa mówili że to wina pilotów.
Ekspertem nie jestem ale pojęcie o lotnictwie mam i to dosyć spore, na pewno większe niż Ty. Twój post nie wnosi ani nic mądrego, ani nic pożytecznego więc najlepiej zamilcz..
ok 80% wszystkich wypadków samolotowych to wina pilotów..
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów