ALE WY PIERDOLICIE CO PONIEKTÓRZY !!!!
komentarz dla tych co lubią czytać:
Czy Wy słuchacie o czym ten koleszko gada, czy kurwa nie? Czy on coś pierdoli o tym, że Żydzi byli dobrzy? Że byli aniołami ludzkości? Wybiela czarnych? NIE! Nawet nie próbuje podjąć tematu, a czepiliście się tego w chuj. On nawet nie mówi o tym żeby zapominać o swojej narodowej historii. O poległych, o okradzionych Polakach - jak to ujmujecie niektórzy - przez Zydów przed, na i po wojnie (nie znam się na historii, ma za dużo wersji i się poddałem w sprawie jej nauki, więc nie zaprzeczam), o smoku z wawela czy Mieszku Mieszku naszym koleszku. Kazal otym zapominać? Mówi, żeby zapominać o cudzej historii. O tej która mówi, że ten i ten kraj zabijały się tyle i tyle, po chuj nam takie informacje? Żebyśmy np. bardziej nienawidzili Amerykanów, bo pozabijali bezbronnych Indian? Co nas obchodzi historia narodu idiotów? Jak jesteś Indianinem to ok, to Twoja historia, powinieneś znać, jak ja powinienem Polską a nie znam (bo uważam że prawdziwej się nie dowiem i szkoda mi na nią czasu, wiem na ile czuję się Polakiem). A nam, Polakom, co daje naszej czy jakiejkolwiek innej kulturze nakręcanie się na nienawiść do narodów które gdzieśtam sprawiedliwie czy nie ze sobą grają. Patriotom z powyższych postów też nie wiem na chuj taka wiedza. O tym on mówi. Mówi o języku, tradycji, kulturze itp. itd. jako o wartościach ważnych, a te wydaje mi się bez historii danego kraju, bez tego kto nas okradal i kto mordował nie mają racji kurwa bytu, albo coś przeoczyłem. Więc nawet jeśli Żydzi byli narodem który nas obkurwił to SZYMON PERES gada tu do rzeczy.