I gdzie te nasze super gwiezdne,madafakerowe samochody,bo coś cicho o tych bolidach przyszłości.
I gdzie te nasze super gwiezdne,madafakerowe samochody,bo coś cicho o tych bolidach przyszłości.
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
przemysł uwstecznia rozwój gospodarczy państwa - skazuje bowiem krajanów na prace montażowe, które, bądź co bądź, by nie były obciążeniem dla pracodawców, muszą być słabo opłacane. Gospodarki drugo i pierwszo światowe opierają się odpowiednio na usługach i własności intelektualnej. Płaczcie więc, że nie ma milionera, który byłby skłonny wydać setki milionów, jeśli nie miliardów, na niepewny interes (mercedes, audi, volkswagen czy ford, to marki tworzone w czasach, gdy nie trzeba było aż takich dużych kapitałów na start), nie zaś na to, że przemysł umiera... Tak więc marzycie, choć nie zdajecie sobie nawet z tego sprawy, by dołączyć na powrót do gospodarek trzecio-światowych.
Kapitalizm rządzi się określonymi prawami, których podstawą jest RENTOWNOŚĆ. Wy nadal myślicie komuną, a bredzicie coś niejasno o liberalizmie...
A ty wyznajesz zasadę że gówno wiem to będę pisał w internetach.
Nas przemysł jest rozpierdolony przez wysokie podatki, ogromne ceny energii, emisje spalin norm co2.
To są powody czemu malutkie Czechy mają Skodę a my mamy gówno, a teraz przypomnijcie sobie kto jest odpowiedzialny za wysokie podatki, ogromne ceny energii i emisje spalin i norm co2.
Teraz przypomnijcie sobie która partia ma w programie obniżenie podatków, zlikwidowanie akcyzy i podatku w paliwach i zniesieniu emisji spalin norm co2.
W takim tempie za 20 lat na naszym rynku będą samochody tylko firm Chińskich i Amerykańskich, narazie możemy konkurować w sumie to nie my tylko produkty innych państw europejskich mogą konkurować ze Stanami i Chinami, ale jeszcze parenaście lat i nie będziemy mogli z nimi konkurować. Przewiduje się że Chiny będą miały PKB per capita w 2018 roku na poziomie 15000 dolarów a Polska na poziomie 26000 dolarów. Szybko nas dogonią, i za 15 lat będziemy krajem 3 świata. Chcecie mieszkać w kraju trzeciego świata to głosujcie na bandę czworga
wiecie co to za skoda ? Bo bym se kupił :p
VisionC
obiektywny@
A ty wyznajesz zasadę że gówno wiem to będę pisał w internetach.
Nas przemysł jest rozpierdolony przez wysokie podatki, ogromne ceny energii, emisje spalin norm co2.
To są powody czemu malutkie Czechy mają Skodę a my mamy gówno, a teraz przypomnijcie sobie kto jest odpowiedzialny za wysokie podatki, ogromne ceny energii i emisje spalin i norm co2.
Teraz przypomnijcie sobie która partia ma w programie obniżenie podatków, zlikwidowanie akcyzy i podatku w paliwach i zniesieniu emisji spalin norm co2.
W takim tempie za 20 lat na naszym rynku będą samochody tylko firm Chińskich i Amerykańskich, narazie możemy konkurować w sumie to nie my tylko produkty innych państw europejskich mogą konkurować ze Stanami i Chinami, ale jeszcze parenaście lat i nie będziemy mogli z nimi konkurować. Przewiduje się że Chiny będą miały PKB per capita w 2018 roku na poziomie 15000 dolarów a Polska na poziomie 26000 dolarów. Szybko nas dogonią, i za 15 lat będziemy krajem 3 świata. Chcecie mieszkać w kraju trzeciego świata to głosujcie na bandę czworga
Chiny powoli rezygnują z przemysłu na poczet własności intelektualnej - to są bowiem cechy klasyfikujące podziały "światowe". Przechodzą więc płynnie od trzeciego świata, do pierwszego. Przemysł przenoszą do Afryki, sami zaś zaczynają zajmować się podbojem kosmosu i tworzeniem nowych technologii.
Jeśli tego nie zrozumiecie, nie zrozumiecie i istoty gospodarki jako takiej. Ona bowiem opiera się na schemacie pana i niewolnika - pan myśli co zrobić, niewolnik wykonuje; pan zgarnia pieniądze za pomysł, niewolnik ochłapy za wytwórstwo.
Pięknie, masz zaliczony pierwszy rok makroekonomii?
Zapomniałeś o jednej kwestii, o tym, że kapitalizm w takiej postaci jest tak samo złudny jak komunizm do którego ciągle zdążaliśmy przez kilkadziesiąt lat PRL.
Wysokie technologie, usługi... własność intelektualna... jasne. Przy średnim IQ ludzi poniżej 90.
Dla sprawnie działającej gospodarki poza tym co napisałeś konieczne są prace dla słabo i źle wykształconych oraz prace proste, które można wykonywać bez specjalnego przygotowania. Dzięki temu ludzie otrzymują płace, a dzięki niej są w stanie kupować - nowe technologie i własności intelektualne.
W całej Europie mówi się teraz o konieczności powrotu do przemysłu, nie w wielkich postaciach, ale dla normalnego funkcjonowania każdy kraj potrzebuje ok. 15-20 % PKB pochodzącego z produkcji.
"Kapitalizm" a racze liberalizm uciekając z kosztami zapędził się w kozi róg ciągłych kryzysów i problemów z produkcją, która trafiała do coraz biedniejszych krajów, jednocześnie negując potencjał nabywczy zwiększając bezrobocie na danych obszarze i bombardując wręcz popyt wewnętrzny.
To zresztą bardziej skomplikowane jak na kawałek miejsca na forum :|
Nawet łosie z PiSdu w swoim pożal się boże "programie" mówią na ten temat - o konieczności zwiększenia produkcji krajowej.
A co o FSO - to był pomysł skazany na porażkę.
Na górze masz Ursusa który niby jest produkowany, a raczej składany (silnik Perkins, skrzynia i most niewiadomego pochodzenia) a go prawie nie ma. Natomiast ten Zetor niżej to prototyp o nazwie Maxterra który za rok ma się ukazać na rynku, o ile ekoterroryści znowu nie podkręcą norm spalin. No i porównujesz złe klasy, bo ten Ursus jest jak np. VW Golf a ten Zetor ze zdjęcia jest już jak Passat albo Jetta. Nie dosłownie ale i w rolnictwie jest taki podział na klasy wyposażenia i bajerów, odpowiednio na kieszeń każdego.
A Polacy niech nauczą się robić ciągniki. Sąsiad kupił bo się napalił "na nowego łursusa". I ma- 200 godzin i co miesiąc serwis bo albo cieknie ze skrzyni albo z hydrauliki. A o dziwo białoruskie MTZ-ty i czeskie Zetory (nowe) jeżdżą "ino ropę lać".
dionizodoros
Pięknie, masz zaliczony pierwszy rok makroekonomii?
Zapomniałeś o jednej kwestii, o tym, że kapitalizm w takiej postaci jest tak samo złudny jak komunizm do którego ciągle zdążaliśmy przez kilkadziesiąt lat PRL.
Wysokie technologie, usługi... własność intelektualna... jasne. Przy średnim IQ ludzi poniżej 90.
Dla sprawnie działającej gospodarki poza tym co napisałeś konieczne są prace dla słabo i źle wykształconych oraz prace proste, które można wykonywać bez specjalnego przygotowania. Dzięki temu ludzie otrzymują płace, a dzięki niej są w stanie kupować - nowe technologie i własności intelektualne.
W całej Europie mówi się teraz o konieczności powrotu do przemysłu, nie w wielkich postaciach, ale dla normalnego funkcjonowania każdy kraj potrzebuje ok. 15-20 % PKB pochodzącego z produkcji.
"Kapitalizm" a racze liberalizm uciekając z kosztami zapędził się w kozi róg ciągłych kryzysów i problemów z produkcją, która trafiała do coraz biedniejszych krajów, jednocześnie negując potencjał nabywczy zwiększając bezrobocie na danych obszarze i bombardując wręcz popyt wewnętrzny.
To zresztą bardziej skomplikowane jak na kawałek miejsca na forum :|
Nawet łosie z PiSdu w swoim pożal się boże "programie" mówią na ten temat - o konieczności zwiększenia produkcji krajowej.
A co o FSO - to był pomysł skazany na porażkę.
Oczywiście że zgadzam się z większością twojej wypowiedzi - wniosków już nie mogę zaakceptować. Zapominasz bowiem o fakcie, że w Polsce przemysł ma 40% (czterdziesto-procentowy) udział (licząc szarą strefę), nie 20%. I te 40% to stanowczo za dużo.
Poza tym - Polacy zakładają teraz firmy mające się specjalizować w raczej luksusowych samochodach (na tworzonych na zamówienie podzespołach).
chuja - FSO umarło koreańskie....Różnica jest taka że skoda jest niemiecka a fso umarło polskie.
Ale tak to już jest jak wieś woli jeździć bitymi passtuchami w tedeiku a to co nasze jest bee...
Oczywiście że zgadzam się z większością twojej wypowiedzi - wniosków już nie mogę zaakceptować. Zapominasz bowiem o fakcie, że w Polsce przemysł ma 40% (czterdziesto-procentowy) udział (licząc szarą strefę), nie 20%. I te 40% to stanowczo za dużo.
Pierdolisz jak potłuczony.
Procent produkcji w stosunku do PKB w Polsce jest na tym samym poziomie co w Niemczech, Norwegii, Szwajcarii, Korei płd czy Singapurze.
Co więcej jest dokładnie odwrotnie jak bredzisz. Czym większy procent produkcji do reszty gospodarki w kraju tym bogatszy jest kraj. Problem polega na tym, że jesteśmy montownią zachodnich koncernów bez bazy R&D dodatkowo z zerową wydajnością. Automatyzacja produkcji i przenoszenie wiedzy powinno jednak poprawiać ten stan rzeczy... no chyba, że dalej będą nami rządzili debile jak ty, którzy chcą nas bogacić przez likwidowanie produkcji...
Pic na wodę.
Jak na razie spółka Arrinera Automotive SA zajmuje się przede wszystkim procesami sądowymi.
Jedyny samochód, który został pokazany publicznie wykonany był przez Bojara produkującego repliki znanych marek na podzespołach Toyoty i Hondy.
2-3 lata temu ludzie od Arrinery próbowali wejść na New Connect, ale obrót ich akcjami posłużył do krótkiej spekulacji i musieli zwijać manatki. Teraz mają chyba już piątą formę osoby prawnej Arrinera Automotive SA, wcześniej Veno, Veno Automotive, Arrinera SA itd. Banda oszustów.
Pierdolisz jak potłuczony.
Procent produkcji w stosunku do PKB w Polsce jest na tym samym poziomie co w Niemczech, Norwegii, Szwajcarii, Korei płd czy Singapurze.
Co więcej jest dokładnie odwrotnie jak bredzisz. Czym większy procent produkcji do reszty gospodarki w kraju tym bogatszy jest kraj. Problem polega na tym, że jesteśmy montownią zachodnich koncernów bez bazy R&D dodatkowo z zerową wydajnością. Automatyzacja produkcji i przenoszenie wiedzy powinno jednak poprawiać ten stan rzeczy... no chyba, że dalej będą nami rządzili debile jak ty, którzy chcą nas bogacić przez likwidowanie produkcji...
To se pogadaliśmy... Fanatyk wszedł w słowo i prawda zmienia barwę. Dobrze, dobrze... Masz rację...
Jeszcze jedno - jak sądzisz, gdzie zarabia się lepiej - w banku, czy przy montowaniu forda fiesty?
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów