Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Auto startuje z linii dywanu. Po uderzeniu linia dywanu jest na około 2/3 długości pojazdu. Przeciętna wielkość takiego samochodu (dane techniczne z google) wynosi 120cm, a zatem auto do przeszkody pokonało około 80cm.
Od momentu ruszenia, do uderzenia, o ile szybkość odtwarzania filmiku jest zachowana, mija 1,2 sekundy.
Nie ma hamowania, więc minimalna możliwa prędkość będzie wtedy, gdy przyjmiemy jej wartość jako stałą, a zatem prędkość wynosiła co najmniej 2,4km/h
W tym przypadku mamy jednak do czynienia z przyspieszeniem, a zatem mniejsza prędkość przy starcie musi być zrekompensowana przez większą w momencie uderzenia. Jako, że to silnik elektryczny, który daje wysoką moc już od samego początku, można przyjąć, że prędkość rośnie znacznie szybciej na starcie. W przypadku przyspieszenia liniowego prędkość końcowa wyniosłaby 4,8km/h, przy nieliniowym przyspieszeniu można założyć, że będzie to połowa różnicy między prędkością stałą, a przyspieszeniem liniowym.
Wniosek z tego taki, że prędkość wyniosła około 3,6km/h, a nie jak sugeruje autor 0,5km/h. Przy takiej prędkości dojazd do ściany zająłby 5,71 sekundy
Ciekawe czy się przyjmie
Prędkość mi się nie zgadza.
Auto startuje z linii dywanu. Po uderzeniu linia dywanu jest na około 2/3 długości pojazdu. Przeciętna wielkość takiego samochodu (dane techniczne z google) wynosi 120cm, a zatem auto do przeszkody pokonało około 80cm.
Od momentu ruszenia, do uderzenia, o ile szybkość odtwarzania filmiku jest zachowana, mija 1,2 sekundy.
Nie ma hamowania, więc minimalna możliwa prędkość będzie wtedy, gdy przyjmiemy jej wartość jako stałą, a zatem prędkość wynosiła co najmniej 2,4km/h
W tym przypadku mamy jednak do czynienia z przyspieszeniem, a zatem mniejsza prędkość przy starcie musi być zrekompensowana przez większą w momencie uderzenia. Jako, że to silnik elektryczny, który daje wysoką moc już od samego początku, można przyjąć, że prędkość rośnie znacznie szybciej na starcie. W przypadku przyspieszenia liniowego prędkość końcowa wyniosłaby 4,8km/h, przy nieliniowym przyspieszeniu można założyć, że będzie to połowa różnicy między prędkością stałą, a przyspieszeniem liniowym.
Wniosek z tego taki, że prędkość wyniosła około 3,6km/h, a nie jak sugeruje autor 0,5km/h. Przy takiej prędkości dojazd do ściany zająłby 5,71 sekundy
Co Ty palisz, albo bierzesz na takie rozkminy... chcę to samo
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów