Co za kretyn , gotów był poświęcić czyjeś życie żeby ratować siebie i maszynę
Ale pizda z tego pilota. Lepiej rozjebac kilkanascie osob niz skierowac samolot na glebsza wode, . Harda nie ma bo mial farta ze nikogo nie zabil, a amerykanie pewnie mysleli ze to jakies pokazy samolotowe i nie uciekali.
Obaj jesteście zjebani...
Po pierwsze: Nikogo nie naraził podczas tego manewru- wodował w miejscu, gdzie nie było ludzi w wodzie.
Po drugie: Pilot wiedział co robi, wodując blisko brzegu, aby łatwiej było mu się dostać na brzeg, bo w razie kapotażu na głębokiej wodzie, mógłby utopić się w zalanej kabinie.
Po trzecie: Były to pokazy lotnicze i ludzie byli uprzedzeni o takiej ewentualność, więc jeśli ktoś był w wodzie, to sam świadomie wystawił swoje życie i zdrowie na ryzyko.
Grumman TBM-3E Avenger wykonał miękkie lądowanie ze złożonym podwoziem na wodzie w pobliżu Cocoa Beach na Florydzie podczas Cocoa Beach Air Show, po problemach z silnikiem. Pilot wyszedł z tego lądowania bez szwanku, jednak samolot doznał poważnych uszkodzeń spowodowanych wodowaniem.
W tym materiale możecie zobaczyć to samo wodowanie uwiecznione przez trzech różnych plażowiczów, bawiących w trzech różnych miejscach:
Ten samolot został zbudowany na licencji Eastern Aircraft Division of General Motors Corporation w 1945 roku i był eksploatowany przez Marynarkę Wojenną Stanów Zjednoczonych jako BuNo 91188.
Po raz pierwszy poleciał dla Valiant Air Command w 2020 roku jako N108Q (ex N108Z) po prawie 18-letniej renowacji...
Właściciel / operator: Valiant Air Command Inc
Rejestracja: N108Q
C / n / msn: 4093
Ofiary: śmiertelne: 0 / załoganci: 1
Inne ofiary śmiertelne: 0
Uszkodzenia samolotu: znaczne
Lokalizacja: Cocoa Beach, Floryda - Stany Zjednoczone
Faza: Manewrowanie (pokazy lotnicze.)
Nic nie zmienia faktu ze ladowal w tlum osob ktorzy byli akurat w wodzie . Mial farta i tyle bo inaczej jak pisalem hard by mogl byc. Moim zdanem i tak pownni mu licencje zabrac pilota bo swoja dupe ratowal i nie patrzac na nic.
Jak już pisałem wyżej- jesteś zjebany, i widzę, że nic do ciebie nie dociera. Przeczytaj jeszcze raz co napisałem w poprzednim poście. Nie dotarło? Czytaj do skutku, może dotrze...
Gdzie ty kurwa widzisz, że on lądował w tłum?! Idź chłopie do okulisty, może nie jest za późno.
Nie ty jesteś od zabierania licencji i od oceny sytuacji. Manewr awaryjnego wodowania pilot wykonał podręcznikowo- co ty myślisz, że zabytkowymi maszynami latają żółtodzioby z nalotem 10h?! Napisałeś, ze "ratował swoją dupę i nie patrząc na nic". No kurwa nie- miał się chłop zabić z dala od brzegu , roztrzaskując maszynę na większych falach, bo zjebani ludzie nie słuchają komunikatów na pokazach?!
Interesujesz się lotnictwem? Byłeś choć raz na pokazach lotniczych? Masz pojęcie o zasadach bezpieczeństwa podczas takich imprez? Wiem, że nie, bo pierdolisz jak potłuczony. A moje pytania były retoryczne...
Co za kretyn , gotów był poświęcić czyjeś życie żeby ratować siebie i maszynę
co się dziwisz, pojebany kraj, wiec jak miała być jego reakcja, po trupach a do celu
______________
We know they are lying.
They know they are lying.
They know that we know they are lying.
We know that they know that we know they are lying.
And still they continue to lie.
Jak już pisałem wyżej- jesteś zjebany, i widzę, że nic do ciebie nie dociera. Przeczytaj jeszcze raz co napisałem w poprzednim poście. Nie dotarło? Czytaj do skutku, może dotrze...
Gdzie ty kurwa widzisz, że on lądował w tłum?! Idź chłopie do okulisty, może nie jest za późno.
Nie ty jesteś od zabierania licencji i od oceny sytuacji. Manewr awaryjnego wodowania pilot wykonał podręcznikowo- co ty myślisz, że zabytkowymi maszynami latają żółtodzioby z nalotem 10h?! Napisałeś, ze "ratował swoją dupę i nie patrząc na nic". No kurwa nie- miał się chłop zabić z dala od brzegu , roztrzaskując maszynę na większych falach, bo zjebani ludzie nie słuchają komunikatów na pokazach?!
Interesujesz się lotnictwem? Byłeś choć raz na pokazach lotniczych? Masz pojęcie o zasadach bezpieczeństwa podczas takich imprez? Wiem, że nie, bo pierdolisz jak potłuczony. A moje pytania były retoryczne...
on po prostu pewnie myslal ze sie zrespi i po klopocie
______________
minds.com/Konflikty/Po pierwsze: Nikogo nie naraził podczas tego manewru- wodował w miejscu, gdzie nie było ludzi w wodzie.
Po drugie: Pilot wiedział co robi, wodując blisko brzegu, aby łatwiej było mu się dostać na brzeg, bo w razie kapotażu na głębokiej wodzie, mógłby utopić się w zalanej kabinie.
Po trzecie: Były to pokazy lotnicze i ludzie byli uprzedzeni o takiej ewentualność, więc jeśli ktoś był w wodzie, to sam świadomie wystawił swoje życie i zdrowie na ryzyko.
Grumman TBM-3E Avenger wykonał miękkie lądowanie ze złożonym podwoziem na wodzie w pobliżu Cocoa Beach na Florydzie podczas Cocoa Beach Air Show, po problemach z silnikiem. Pilot wyszedł z tego lądowania bez szwanku, jednak samolot doznał poważnych uszkodzeń spowodowanych wodowaniem.
W tym materiale możecie zobaczyć to samo wodowanie uwiecznione przez trzech różnych plażowiczów, bawiących w trzech różnych miejscach:
Ten samolot został zbudowany na licencji Eastern Aircraft Division of General Motors Corporation w 1945 roku i był eksploatowany przez Marynarkę Wojenną Stanów Zjednoczonych jako BuNo 91188.
Po raz pierwszy poleciał dla Valiant Air Command w 2020 roku jako N108Q (ex N108Z) po prawie 18-letniej renowacji...
Właściciel / operator: Valiant Air Command Inc
Rejestracja: N108Q
C / n / msn: 4093
Ofiary: śmiertelne: 0 / załoganci: 1
Inne ofiary śmiertelne: 0
Uszkodzenia samolotu: znaczne
Lokalizacja: Cocoa Beach, Floryda - Stany Zjednoczone
Faza: Manewrowanie (pokazy lotnicze.)
Komentarz Ciekawszy niż temat. Niech admin to zmieni i z tego komentarza zrobi temat
Nic nie zmienia faktu ze ladowal w tlum osob ktorzy byli akurat w wodzie . Mial farta i tyle bo inaczej jak pisalem hard by mogl byc. Moim zdanem i tak pownni mu licencje zabrac pilota bo swoja dupe ratowal i nie patrzac na nic.
Mhm, ciężki pokładowy bombowiec z problemami silnikowymi, lecąc z prędkością bliską przeciągnięciu, wysuniętymi klapami do lądowania, miał wziąć i polecieć gdzieś indziej... I tak widać że wzniósł się nad ludźmi w wodzie przez co utracił resztę siły nośnej i to spowodowało, że przyjebał w wodę mocniej niż chciał.
Uwielbiam ekspertów od lotnictwa, co nie potrafiliby nawet odróżnić TBD-1 od SBD-3.
______________
Today, you'll make me sayThat I somehow have changed
Today, you look into my eyes
I'm just not the same
Uwielbiam ekspertów od lotnictwa, co nie potrafiliby nawet odróżnić TBD-1 od SBD-3.
Przecież tu sami eksperci- co drugi po kursie lotnictwa Microsoft Flight Simulator. Nie znają nazw samolotów, podstaw aerodynamiki, technik pilotażu, nawigacji, zagrożeń... Oni wszystko zrobiliby lepiej siedząc w domu, dupą w ciepłym fotelu, a tak naprawdę to ich pojęcie o lotnictwie przedstawia poniższy rebus:
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów