18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (5) Soft (5) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 22:48
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 2:25
Avatar
kulos 2012-06-02, 23:57
zero w was empatii... musicie miec film instruktazowy zeby byc zdolnym wyobrazic sobie dany zawod dana sytuacje, a co jesli to audi bylo rozpedzone jechal z rodzinka a tir zaczal wyprzedzac i wymusil gwaltowne chamowanie na audi zagrazajac jego pasazerom i ten w odwecie chcial go spowolnic??? sam jestem kierowca zawodowym i wiem ze to osobowki mniej korzystaja z wyobrazni (bo mniej jest kierowcow ktorzy systematycznie jezdza) ale tir nie jest swieta krowa na drodze tak jak autobusy czy tramwaje
Zgłoś
Avatar
Zembowy Wruzek 2012-06-03, 3:12
Shadow323 napisał/a:

Kurwa... Co za debil z tego kierowcy tira czy co to tam jest. Zamiast wyminąć to nieeeeee. . . Jedzie jak ta cipa[/quote

Kurwa co za debil z autora komentarza, wlasnie z przyjaciolka oglafalem filmik, zna sie na prawie i TIR nie moze wyprzedzac na dwupasmowej autostradzie, stad to cale zamieszanie.

Dziekuje, dobranoc

Znawcy kurwa, do parlamentu albo sejmu,

Zgłoś
Avatar
lapps 2012-06-05, 10:55
ander000 napisał/a:

wszystkich mądralińskich odsyłam do bardzo pouczającego filmiku.

I dodam - weźcie się nad sobą zastanówcie

sadistic.pl/tir-wyprzedza-tira-w-odpowiedzi-na-komentarze-vt118924.htm



ja cie kurwa na droge odsylam

joemonster.org/filmy/44935/Wyprzedzac_czy_nie_wyprzedzac_

i wez sie nad soba zastanow a nie bedziesz lykal co ci jakis pajac naopowiada
Zgłoś
Avatar
P................C 2012-06-05, 20:22
Zgłoś
Avatar
thez 2012-06-06, 16:05
Zembowy Wruzek napisał/a:

Shadow323 napisał/a: