📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 18:08
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:23
🔥
Spowodowała kolizję i uciekała
- teraz popularne
Jeżdżę konno od 5 roku życia. Ujeżdżajàcemu zabrakło zdecydowania, w takim przypadku ściąga się lejce i kostkami zmusza konia do jazdy naprzód. Wtedy czuje on się bezpieczniej, ufa i wykonuje polecenia.
psyhepl napisał/a:
chuj z gosciem ale szkoda konika
Ale jak szkoda można kurtkę dopasowaną uszyć z konika albo kiełbasa
Jednego de silva mniej. Szkoda tylko konia. Tyle się kabanosów zmarnowało.
Ten koń wygląda troche jak osioł, zachowanie też na to wskazuje.
psotna_cipka napisał/a:
Koleś zwalił konia. Wielkie mi halo...
Zwalił konia a potem umarł, często sie to nie zdarza...
Muł na wstecznym jebnął nura.
Szkoda konia.
Szkoda konia.
Gowno zrobisz z koniem jak nie jest wyszkolony
Szkoda konia.
smc napisał/a:
Jeżdżę konno od 5 roku życia. Ujeżdżajàcemu zabrakło zdecydowania, w takim przypadku ściąga się lejce i kostkami zmusza konia do jazdy naprzód. Wtedy czuje on się bezpieczniej, ufa i wykonuje polecenia.
Gowno zrobisz z koniem jak nie jest wyszkolony
Facet lejce znalazł w czipsach.
smc napisał/a:
Jeździsz od 5 roku życia i nikt Ci nie powiedział, że przy jeździe wierzchem nie ma czegoś takiego jak lejce (które są przy zaprzęgach), tylko wodze?
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę: