18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (5) Soft (3) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 22:48
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 2:25
Avatar
pakicito 2013-09-24, 19:24
Cytat:

Realbartu prosze....


o człowieku, co ty tu jeszcze robisz? wal do koncernów ze swoim projektem;
tak cię wyśmieją, że się zamkniesz w sobie
Zgłoś
Avatar
!Timon 2013-09-24, 19:45
Gdyby nie biegła to zdążyłaby zobaczyć, że ciężarówka jest już w ruchu. Facet źle się zatrzymał ale odrobina instynktu samozachowawczego uratowałaby jej życie.
Pieszy ma pierwszeństwo na pasach ale nie ma prawa na nie wbiegać ani przez nie przebiegać tym bardziej, że pojazd już był w ruchu.
Zgłoś
Avatar
TruckR 2013-09-24, 19:57 1
kkndkkndkknd napisał/a:

Co za kurwa problem zrobić ciężarówki z niską kabiną? Ni chuja nie widać co przed nią chodzi/jeździ a kabina na wysokości 2 metrów to chyba tylko dla dyskrecji pracy tirówek montowana....


Może ciężko będzie Ci w to uwierzyć, ale mądrzejsze głowy myślały nad tym jak ma wyglądać ciężarówka i dlaczego...

A i ciekawi mnie to, że wielu ciemnych ludzi takich jak Ty wyobraża sobie, że z usług "pań stojących przy drodze" korzystają w większości kierowcy ciężarówek...
Może i tutaj ponownie Cię zaskoczę, ale nawet w tej kwestii się mylisz.
Zwróć uwagę w jakich miejscach takie panie zazwyczaj stoją, i czy jest tam jak zatrzymać się ciężarówką bądź też jakie pojazdy najczęściej zatrzymują się do takich pań...

A co do twoich wypocin (czyt. "projektu") to nie wziąłeś pod uwagę dość istotnej sprawy, a mianowicie tego, że ciężarówka w Twojej wizji nie spełniała by wymaganych warunków technicznych - mowa tutaj o Art. 62 pkt. 4a ppkt. 1 KRD:
Kodeks Ruchu Drogowego napisał/a:

Art62.
...
4a. Długość zespołu 2 pojazdów nie może przekraczać 18,75 m, a 3 pojazdów – 22 m, z wyjątkiem zespołu pojazdów złożonego z:

1. pojazdu samochodowego i naczepy, których długość nie może przekraczać 16,5 m;
...


Dodam, że zewnętrzna długość standardowej naczepy to ~13,9 m

Dlatego m.in. nie widuje się tak wiele amerykańskich ciężarówek z tzw. "noskiem", a jak już to nie ze standardową naczepą.

A według mnie to, że pozycja kierowcy jest wysoko nad ziemią niesie ze sobą też pozytywne aspekty jak np.:
- większa widoczność (a właściwie to dalsza ), na kilka aut osobowych do przodu... dzięki czemu kierowca ciężarówki może dużo wcześniej reagować...
- krótszy ciągnik siodłowy - mniejszy promień skrętu.
Zgłoś
Avatar
Kopalny 2013-09-24, 20:37
a ten chuj z ciężarówki nie wie na jakiej pace jeździ, że się wpierdolił tak blisko przejścia?! Co za CHUJ, jak Boga kocham.
Zgłoś
Avatar
saper1992 2013-09-24, 20:45
zygmuntor napisał/a:


Masz ruską mentalność. Komentarze rusków w źródle podobne. Komentujący twierdzą, że to wina kobiety.

Moje zdanie na ten temat jest inne. Ponieważ:
- ofiara była na pasach
- kierujący ciężarówką puszczał pieszych, nie upewnił się, że wszyscy zeszli i ruszył (kierowca który rusza powinien być pewny, ze ma wolną drogę, w innym przypadku powinien stać lub ruszyć bardzo wolno),
- te ruskie kurwy są takie ważne w swoich 23 letnich samochodach, że cisną na przejście i zmuszają swoich pobratymców do biegania.
W mojej opinii 100% wina kierowcy ciężarówki...

PS polecam filmik sadistic.pl/kompilacja-wypadkow-z-rosji-23092013-vt232294.htm, w 4:16 jest kwintesencja ruskości na drodze



A bo jak toś wchodzi na przejście to myśli że jest ku*wa nieśmiertelny, i bardzo dobrze, w Polsce też się wpie*dalają na przejścia nie patrząc co się dzieje lub widzą samochód i myślą że wyhamuje a tu ch*j
Zgłoś
Avatar
kizug666 2013-09-24, 21:33
kam332 napisał/a:

tyle widzi kierowca ciężarówki



Jak ma kierownice po prawej stronie i już zacznie skręcać w lewo.
Zgłoś
Avatar
Imper3838 2013-09-24, 21:35
Kabiny za chuja nie obniżycie w europejskich ciągnikach, bo tak jak ktoś zaznaczył są limity długości. I poza tym (też ktoś zaznaczył) ucierpi na tym widoczność na dalsze dystanse np. podczas jazdy z prędkością podróżną, 3 auta przed nami ktoś się zderza lub gwałtownie hamuje i dzięki tej widoczności mamy więcej czasu na reakcję, hamowanie itp..

Dobrym rozwiązaniem jest właśnie posiadanie takiego lusterka z widokiem na przód pojazdu, ale lepszym by była możliwość instalacji radarów na przednim zderzaku, coś jak czujniki parkowania. Widziałem że volvo zrobiło coś podobnego z systemem automatycznego hamowania.
Zgłoś
Avatar
g................1 2013-09-24, 23:16
Już myślałem, ze jej przejedzie po głowie.
Zgłoś
Avatar
tanazwamusibycdostepna 2013-09-24, 23:38
a co mnie obchodzi ile widzi kierowca ciężarówki. Stanął przednimi kołami na pasach, przepuszczał pieszych, więc na koniec powinien się upewnić że wszyscy przeszli. Wychylić się czy co, bo pewnie widział tylko połowę pasów.
Zgłoś
Avatar
tigerqaz 2013-09-25, 0:09
I kurwy zawsze przerywają nagrania w najważniejszych momentach...
Zgłoś
Avatar
protos 2013-09-25, 1:13
Bo ciężarówka nie powinno się przepuszczać pieszych i po problemie.
Zgłoś