Śmierć na miejscu 66 letniej kobiety. Źródło: ochevidets.ru/rolik/56596/
Śmierć na miejscu 66 letniej kobiety. Źródło: ochevidets.ru/rolik/56596/
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Realbartu prosze....
o człowieku, co ty tu jeszcze robisz? wal do koncernów ze swoim projektem;
tak cię wyśmieją, że się zamkniesz w sobie
Pieszy ma pierwszeństwo na pasach ale nie ma prawa na nie wbiegać ani przez nie przebiegać tym bardziej, że pojazd już był w ruchu.
Co za kurwa problem zrobić ciężarówki z niską kabiną? Ni chuja nie widać co przed nią chodzi/jeździ a kabina na wysokości 2 metrów to chyba tylko dla dyskrecji pracy tirówek montowana....
Może ciężko będzie Ci w to uwierzyć, ale mądrzejsze głowy myślały nad tym jak ma wyglądać ciężarówka i dlaczego...
A i ciekawi mnie to, że wielu ciemnych ludzi takich jak Ty wyobraża sobie, że z usług "pań stojących przy drodze" korzystają w większości kierowcy ciężarówek...
Może i tutaj ponownie Cię zaskoczę, ale nawet w tej kwestii się mylisz.
Zwróć uwagę w jakich miejscach takie panie zazwyczaj stoją, i czy jest tam jak zatrzymać się ciężarówką bądź też jakie pojazdy najczęściej zatrzymują się do takich pań...
A co do twoich wypocin (czyt. "projektu") to nie wziąłeś pod uwagę dość istotnej sprawy, a mianowicie tego, że ciężarówka w Twojej wizji nie spełniała by wymaganych warunków technicznych - mowa tutaj o Art. 62 pkt. 4a ppkt. 1 KRD:
Art62.
...
4a. Długość zespołu 2 pojazdów nie może przekraczać 18,75 m, a 3 pojazdów – 22 m, z wyjątkiem zespołu pojazdów złożonego z:
1. pojazdu samochodowego i naczepy, których długość nie może przekraczać 16,5 m;
...
Dodam, że zewnętrzna długość standardowej naczepy to ~13,9 m
Dlatego m.in. nie widuje się tak wiele amerykańskich ciężarówek z tzw. "noskiem", a jak już to nie ze standardową naczepą.
A według mnie to, że pozycja kierowcy jest wysoko nad ziemią niesie ze sobą też pozytywne aspekty jak np.:
- większa widoczność (a właściwie to dalsza ), na kilka aut osobowych do przodu... dzięki czemu kierowca ciężarówki może dużo wcześniej reagować...
- krótszy ciągnik siodłowy - mniejszy promień skrętu.
Masz ruską mentalność. Komentarze rusków w źródle podobne. Komentujący twierdzą, że to wina kobiety.
Moje zdanie na ten temat jest inne. Ponieważ:
- ofiara była na pasach
- kierujący ciężarówką puszczał pieszych, nie upewnił się, że wszyscy zeszli i ruszył (kierowca który rusza powinien być pewny, ze ma wolną drogę, w innym przypadku powinien stać lub ruszyć bardzo wolno),
- te ruskie kurwy są takie ważne w swoich 23 letnich samochodach, że cisną na przejście i zmuszają swoich pobratymców do biegania.
W mojej opinii 100% wina kierowcy ciężarówki...
PS polecam filmik sadistic.pl/kompilacja-wypadkow-z-rosji-23092013-vt232294.htm, w 4:16 jest kwintesencja ruskości na drodze
A bo jak toś wchodzi na przejście to myśli że jest ku*wa nieśmiertelny, i bardzo dobrze, w Polsce też się wpie*dalają na przejścia nie patrząc co się dzieje lub widzą samochód i myślą że wyhamuje a tu ch*j
tyle widzi kierowca ciężarówki
Jak ma kierownice po prawej stronie i już zacznie skręcać w lewo.
Dobrym rozwiązaniem jest właśnie posiadanie takiego lusterka z widokiem na przód pojazdu, ale lepszym by była możliwość instalacji radarów na przednim zderzaku, coś jak czujniki parkowania. Widziałem że volvo zrobiło coś podobnego z systemem automatycznego hamowania.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów