18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (4) Soft (2) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 18:09
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: 21 minut temu

Cytat:

Urzędnicy Komisji Europejskiej pracują nad nową dyrektywą określającą wymogi, które mają spełniać auta podczas okresowych badań technicznych. Nie wygląda to różowo…

Pierwsze głosy sprzeciwu docierają już z Wielkiej Brytanii. Kraj ten słynie z rzeszy pasjonatów modyfikowanych aut. Pamiętajmy, że nie chodzi tu tylko o tuning polegający na założeniu większych felg i innych zderzaków. Projekt zakłada absolutny zakaz jakiegokolwiek modyfikowania wizualnego i technicznego wszystkich samochodów. Odpada zatem budowanie replik legendarnych rajdówek, zwiększania mocy itp.

Jeśli nowe przepisy wejdą w życie, tysiące aut w Polsce nie będą mogły się poruszać po naszych drogach. Chyba mało kto z Komisji Europejskiej domyśla się, jakie mogą być skutki tej pochopnej decyzji.

Według przedstawiciela Federacji klubów aut zabytkowych, takie pomysły są nie do zaakceptowania. Modyfikacje, zmiany i ulepszenia, to część historii motoryzacji. Tylko w Wielkiej Brytanii przy renowacji, modyfikacji i produkcji części zamiennych do pojazdów zabytkowych pracuje 28 tys. osób, a kolejnych 10 tys. zatrudnionych jest w firmach zajmujących się tuningiem aut. I to oni zamierzają protestować aż do skutku.



Unia Europejska -
Zgłoś
Avatar
=CAMEL= 2012-09-17, 22:09
Znaleźli sposób żeby wypierdolić wszystkie Golfy III i BMW z dróg
Zgłoś
Avatar
!Timon 2012-09-17, 22:26 1
"Według przygotowywanej dyrektywy unijnej każdy nowy samochód przez cały swój żywot powinien zachować fabryczną specyfikację i wygląd."

I chuj z wiejskim tuningiem - może wyglądać to chujowo, ale dzięki temu, że ktoś chce mieć chujowe auto ktoś inny ma pracę. Logika unii wygląda tak: wpakujmy więcej kasy w producentów aut, odeślijmy część mechaników na bezrobocie, damy im jakieś tam zasiłki i niech się odpierdolą.

Tuning nie znaczy od razu "wiejski". Dla ignorantów którzy myślą ze tylko taki istnieje niech sobie w google wrzuca hasło Abarth. Mialem okazje widzieć efekty ich pracy na ulicach. Jest na czym oko zawiesić.
Zgłoś
Avatar
BloodyAvenger 2012-09-17, 22:34
Kurważ ich mać akurat jak neony założyłem do seicento -,-
Zgłoś
Avatar
macior13 2012-09-17, 22:45 1
No i właśnie zamykamy: AMG, Brabus, Irmscher, Abarth itd - brawooooo UE i wszyscy kupujemy po Matizie tam nie ma co tuningować
Zgłoś
Avatar
T34v2 2012-09-17, 23:05 1
Gówno prawda.

blogs.ec.europa.eu/ECintheUK/press-reports-on-ec-proposals-on-mot-test...

Ale i tak chuj w dupe unii
Zgłoś
Avatar
TheColt 2012-09-18, 0:02
Piękne auta pozostaną tylko w czasopismach i na twardych dyskach
facebook.com/CoolCarOnYourWall
Zgłoś
Avatar
dzony91 2012-09-18, 0:51
"Według przygotowywanej dyrektywy unijnej każdy nowy samochód przez cały swój żywot powinien zachować fabryczną specyfikację i wygląd."

Ok czyli teraz na stacjach diagnostycznych będą hamownie, komputer do sprawdzenia ustawień samochodu i kópa innych gadżetów ,które pozwolą diagnoście sprawdzić specyfikacje techniczną pojazdu...?

DEBILIZM KURWA efekt będzie taki ,że stacja diagnostyczna będzie 1 na województwo ,a za przegląd będziemy płacić 500 zł, pomijając fakt ,że ilość aut zmaleje do 15 na powiat ;/

Pierdole zbieram na czołg.
Zgłoś
Avatar
P................e 2012-09-18, 0:53
I bardzo dobrze, że ilość aut zmaleje. Mniej wypadków, więcej miejsc do parkowania, czystsze środowisko.

Kocham UE
Zgłoś
Avatar
Medica 2012-09-18, 19:22 1
Jeśli poprzemy Korwin Mikkego UE nam będzie mogła obciągnąć ;=)
Zgłoś
Avatar
kacper_IK160P 2012-10-03, 19:33
shin69 napisał/a:

@kacper_IK160P Coś ci się pomyliło dziecko, to nie są "kapitalistyczni zasrańcy" tylko "demokratyczni/komunistyczni/socjalistyczni zasrańcy"! :japierdole:


Niestety, to Tobie się coś pomyliło, dzieciaczku
Zanim określiłem swoje poglądy polityczne, to dużo czytałem, zarówno o kapitalizmie, jak i o komunizmie, monarchiach, północnokoreańskiej doktrynie Dżucze (i wielu innych) i uznałem, że ze wszystkich systemów najbardziej nieludzki jest system kapitalistyczny, bo nastawiony jest na jak największy zysk kosztem szeregowego pracownika, który jest zdegradowany do pozycji jeszcze niższej niż parobek - ma całe życie zapierdalać ponad siły i jeszcze cieszyć się z tego, że najjaśniejszy pan pracodawca zapłaci mu coś, z czego powinien przeżyć (a często jest to nierealne), bo to przecież pieniądze najjaśniejszego pana pracodawcy.
W państwach zwanych "komunistycznymi" panowało coś, co bym określił "państwowym kapitalizmem" (chociaż jak znam życie, to określenie to pewnie już funkcjonuje i jest wypaczone przez paru upośledzonych umysłowo ludzi, zwanych potocznie popierdoleńcami), tyle że niewydolnym przez kretyństwo zasiadających na stanowiskach osób, obsadzanych poprzez znajomości i "właściwe poglądy". Sam komunizm w czystej postaci, bez "poprawek" Lenina i Stalina, jest systemem prawie dobrym, lecz niestety zakłada, że wszyscy ludzie są dobrzy, dlatego też powinien pozostać leninowski aparat bezpieczeństwa (CzeKa) i 3 początkowe zasady jego funkcjonowania (cytuję z Wikipedii):
Cytat:

1. Ścigać i likwidować wszystkie akcje kontrrewolucyjne i sabotażowe na obszarze całej Rosji, bez względu na to kto je organizował.
2. Oddawać pod sąd Trybunału Rewolucyjnego wszystkich sabotażystów i kontrrewolucjonistów.
3. Przeprowadzać wstępne doniesienia, jeśli byłyby one konieczne do zachowania bezpieczeństwa.


Powinien on istnieć TYLKO i WYŁĄCZNIE w celu utrzymania ustroju politycznego, jednakże sam komunizm nie powinien być narzucony siłą, lecz wybrany przez głosowanie.
Na temat funkcjonowania komunizmu w tak specyficznym państwie jak Polska trzeba bardzo dużo pisać (w zasadzie trzeba opracować doktrynę zupełnie od podstaw), lecz jedno jest pewne: komunizm JEST LEPSZY od kapitalizmu.
A Unia jest przykładem, do czego prowadzi rozpasany kapitalizm z pozorami interwencjonizmu państwowego i atrapą centralnego mechanizmu planowania.
Zgłoś