Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
@Belweder dmuchnij 18T do 1,5bara to będzie koło 250. Porównywanie uturbionego wolnossaka z serynym silnikiem VW to nieporozumienie na poziomie tdi VS benzyna bez turbo
A czym jest 1.8T jak nie wolnnossacym uturbionym silnikiem ? 1.8 też jest w serii i jest słabe jak blacha w japonczykach. To dmuchnij Hondzie 1.5 bara i będzie ponad 300. VW to typowy wół roboczy, z mocnym blokiem, i jedynie co jest w nim dobre, to to, że wytrzymuje pchanie w niego ciśnienia. Spytaj którego kolwiek tiunera, to Ci powie, że Hondy są najbardziej wdzięczne pod turbo - mają największe przyrosty i spokojnie te 50 KM bez otwierania silnika sobie zniosą, tak samo skrzynie.
Naczytałeś się pewnie o wersji Type R od Civica, który miał problem ze skrzynią bo nie zastosowano elementu chroniącego przed temperaturą przy wysprzęgliku. Honda ma bardzo dobre skrzynie, tym bardziej w Type R. A tym bardziej stare Hondy są w porządku. Passat sypiący albo BMW i Vanos, który się psuje to połowa mechaników tego zrobić nie potrafi. Jeśli ktoś się bawi w agro tuning dla frajdy, to Honda jest spoko. Dla przykładu 1.8T od VW przy ciśnieniu 0.5 bara wypluje 150 koni. 1.8 od Hondy ( civic - b18 )po montażu turbo wypluje tych koni sporo ponad 200. Dla mnie to duża różnica. A to, że gniją to normalne. Tak samo gniją BMW, VW, nie mówiąc o Oplach, Kijach i Daciach.
tak, czytałem o problemach tych R i jak widzę dużo osób nic nie robiąc z tematem ma później problem,
a już inna sprawa że Honda wyciska z 1,5 180 KM, kumpel kupił, ............ciekawe ile kilometrów zrobi
a..........niemieckich i francuskich aut nie lubię
Co ma mercedes do tej hondy accord?
To że w mercedesie potrafi dolny sworzeń wylecieć.
Szach mat.
tak, czytałem o problemach tych R i jak widzę dużo osób nic nie robiąc z tematem ma później problem,
a już inna sprawa że Honda wyciska z 1,5 180 KM, kumpel kupił, ............ciekawe ile kilometrów zrobi
a..........niemieckich i francuskich aut nie lubię
Mercedes amg a45s ma 2.0 i moc 421 KM z tego co kojarzę, więc co tutaj powiesz na wyżyłowanie silnika? O Honde to bym się nie martwił, lepiej się popytaj mechaników i inżynierów jakich materiałów się do produkcji Skody i VW używa, gdzie wałki rozrządu są starte po ~80kkm a silniki wymagają remontu po 100kkm. Mało co się znasz i powielasz bzdury. Dodatkowo Twoja wiedza bierze się z jakiś słabych artykułów. Błąd inżynierów Hondy klasyfikujesz jako "słabe wadliwe skrzynie". Znasz się na materiałoznastwie i badałeś materiał tych kół zębatych i innych elementów pracujących w tych skrzyniach ? Tuningujesz zawodowo i widzisz, że skrzynie Hondy nie wytrzymują? Czy tylko piszesz bzdury bo gdzieś coś słyszałeś? Te 1.5 jest jak na owe czasy bardzo w porządku tym bardziej przy masie auta. Większymi idiotami są ci ludzie, którzy kupią coś typu skoda yeti o wadze ~1500 kg i silnikiem 1.2
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów