Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Taka prawda, wsadzenie turbiny do samochodu to żadna sztuka, najprostszy sposób na podniesienie mocy, zerowy pokaz kreatywności inżynierów. W latach 70 ścigały się BMW z silnikami 1500ccm osiągające 450KM właśnie za sprawą turbiny. Wysilenie silnika wolnossącego to inna sprawa, każdy komponent trzeba wzmocnić, zastosować zmienne fazy rozrządu itp. Po prostu pomyśleć. Np. tak wyszydzane przez wielu Renault ma w ofercie niepozorne Clio Sport, dwa litry pojemności i 200KM. A nie jakieś złomy szpanujące sterydami osiągniętymi wyłącznie dmuchnięciem z turbo...
troll harder
A wsadzić turbine i dmuchnąć na 600KM to też żadna sztuka dla Ciebie?
A jak chodzi o stosunek mocy do pojemności to:
BMW 1000 RR ma 193 KM z 999cc
Yamaha R1(6 generacji) ma 182 KM z 998cc
Honda 1000RR ma 178 KM z 1000cc
Wszystkie produkowane seryjnie
A jak chodzi o stosunek mocy do pojemności to:
BMW 1000 RR ma 193 KM z 999cc
Yamaha R1(6 generacji) ma 182 KM z 998cc
Honda 1000RR ma 178 KM z 1000cc
Wszystkie produkowane seryjnie
Porównujesz motory które kręcą się do kilkunastu tysięcy obrotów z silnikami samochodowymi?
borisklinga napisał/a:wankla
piękne silniczki...
150kkm i po silniczku... To, że inne, nie znaczy, że lepsze.
magikp1 napisał/a:: szału ni ma..
silniki nissana można podkręcić do takich osiągów bez większych przeróbek (skyline, 200SX)
ja tak podkrecilem dełu tiko do 500 kuni - magnetyzer, LPG z duzym reduktorem, sportowe dywaniki i szpojler aby zwiekszyc docisk tylnej osi bo sie zrobil nadsterowny
magikp1 napisał/a:ja tak podkrecilem dełu tiko do 500 kuni - magnetyzer, LPG z duzym reduktorem, sportowe dywaniki i szpojler aby zwiekszyc docisk tylnej osi bo sie zrobil nadsterowny
codziennie rano takie spotykam pod kosciolem gdy jade na roraty moim dełuu
Taka prawda, wsadzenie turbiny do samochodu to żadna sztuka, najprostszy sposób na podniesienie mocy, zerowy pokaz kreatywności inżynierów. W latach 70 ścigały się BMW z silnikami 1500ccm osiągające 450KM właśnie za sprawą turbiny. Wysilenie silnika wolnossącego to inna sprawa, każdy komponent trzeba wzmocnić, zastosować zmienne fazy rozrządu itp. Po prostu pomyśleć. Np. tak wyszydzane przez wielu Renault ma w ofercie niepozorne Clio Sport, dwa litry pojemności i 200KM. A nie jakieś złomy szpanujące sterydami osiągniętymi wyłącznie dmuchnięciem z turbo...
Coś w tym jest, również lubię duże i wolnossące, ale tendencje są niestety inne.
Zdziwiło mnie że nikt nie pisze ze wieśniak w BMW. A jak by kogoś kusiło to: dresy i wieśniaki przesiadły się do Audi
A jak chodzi o stosunek mocy do pojemności to:
BMW 1000 RR ma 193 KM z 999cc
Yamaha R1(6 generacji) ma 182 KM z 998cc
Honda 1000RR ma 178 KM z 1000cc
Wszystkie produkowane seryjnie
nooo to porównanie jak gówna do obiadu... jedno to motocykle a drugie to ważące prawie 2 tony pojazdy hehe
150kkm i po silniczku... To, że inne, nie znaczy, że lepsze.
Wankla zarżnąć to trzeba być lewym jedne z lepszych silników
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów