18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (3) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 20:05
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 19:40
Wsadził turbinkę do 325i
mcmt • 2011-04-17, 20:51
Choć jestem przeciwnikiem przeróbek to trzeba przyznać, że 600hp, 800Nm urywa dupę a tyle osiągnąć z 2.5L silnika to sztuka...

Zgłoś
Avatar
pony007 2011-04-18, 10:24 2
Taka prawda, wsadzenie turbiny do samochodu to żadna sztuka, najprostszy sposób na podniesienie mocy, zerowy pokaz kreatywności inżynierów. W latach 70 ścigały się BMW z silnikami 1500ccm osiągające 450KM właśnie za sprawą turbiny. Wysilenie silnika wolnossącego to inna sprawa, każdy komponent trzeba wzmocnić, zastosować zmienne fazy rozrządu itp. Po prostu pomyśleć. Np. tak wyszydzane przez wielu Renault ma w ofercie niepozorne Clio Sport, dwa litry pojemności i 200KM. A nie jakieś złomy szpanujące sterydami osiągniętymi wyłącznie dmuchnięciem z turbo...
Zgłoś
Avatar
snik0 2011-04-18, 10:31
pony007 napisał/a:

Taka prawda, wsadzenie turbiny do samochodu to żadna sztuka, najprostszy sposób na podniesienie mocy, zerowy pokaz kreatywności inżynierów. W latach 70 ścigały się BMW z silnikami 1500ccm osiągające 450KM właśnie za sprawą turbiny. Wysilenie silnika wolnossącego to inna sprawa, każdy komponent trzeba wzmocnić, zastosować zmienne fazy rozrządu itp. Po prostu pomyśleć. Np. tak wyszydzane przez wielu Renault ma w ofercie niepozorne Clio Sport, dwa litry pojemności i 200KM. A nie jakieś złomy szpanujące sterydami osiągniętymi wyłącznie dmuchnięciem z turbo...


troll harder
Zgłoś
Avatar
Vindic 2011-04-18, 11:28 1
czuly_barbarzynca napisał/a:


magnetyzer



A Święty Piotr na obrazku ile koni dodaje?
Zgłoś
Avatar
Earth 2011-04-18, 12:24
Dupę urywa. Takie auto zobaczcie sobie z boku, albo najlepiej ze swojego samochodu.
Zgłoś
Avatar
czajka 2011-04-18, 12:39
pony007, zabawa z n/a konczy sie na niskich przyrostach, dolot, wydech, wałki ostrzejsze, strojenie itp i uzyskasz ok 50KM (zalezy w jakim aucie)
A wsadzić turbine i dmuchnąć na 600KM to też żadna sztuka dla Ciebie?
Zgłoś
Avatar
G................y 2011-04-18, 12:54
ciekawe ile sprzęgło wytrzyma
Zgłoś
Avatar
y................i 2011-04-18, 13:58
"Malina! My tu mieliśmy skręcić, eeee!"
Zgłoś
Avatar
Tyler. 2011-04-18, 14:44
Zdziwiło mnie że nikt nie pisze ze wieśniak w BMW. A jak by kogoś kusiło to: dresy i wieśniaki przesiadły się do Audi

A jak chodzi o stosunek mocy do pojemności to:
BMW 1000 RR ma 193 KM z 999cc
Yamaha R1(6 generacji) ma 182 KM z 998cc
Honda 1000RR ma 178 KM z 1000cc

Wszystkie produkowane seryjnie
Zgłoś
Avatar
Vindic 2011-04-18, 14:46 1
Tyler. napisał/a:

A jak chodzi o stosunek mocy do pojemności to:
BMW 1000 RR ma 193 KM z 999cc
Yamaha R1(6 generacji) ma 182 KM z 998cc
Honda 1000RR ma 178 KM z 1000cc

Wszystkie produkowane seryjnie



Porównujesz motory które kręcą się do kilkunastu tysięcy obrotów z silnikami samochodowymi?
Zgłoś
Avatar
dziaduuu 2011-04-18, 14:54
motor za 5 tys bedzie smigal lepiej...no i mnie spali
Zgłoś
Avatar
borisklinga 2011-04-18, 15:16
sa tez samochody z silnikami wysokoobrotowymi, np honda prelude kreci sie do 11tys, sa tez silniki ROTAX, czyli wankla i tym sposobem z zilnika 1.3 mamy 240 KM jak w mazdzie RX8
Zgłoś
Avatar
Conscribo 2011-04-18, 15:37
borisklinga napisał/a:

wankla



piękne silniczki...
Zgłoś
Avatar
mcmt 2011-04-18, 15:56
Conscribo napisał/a:


borisklinga napisał/a:

wankla


piękne silniczki...


150kkm i po silniczku... To, że inne, nie znaczy, że lepsze.

czuly_barbarzynca napisał/a:

magikp1 napisał/a:

: szału ni ma..
silniki nissana można podkręcić do takich osiągów bez większych przeróbek (skyline, 200SX)


ja tak podkrecilem dełu tiko do 500 kuni - magnetyzer, LPG z duzym reduktorem, sportowe dywaniki i szpojler aby zwiekszyc docisk tylnej osi bo sie zrobil nadsterowny

magikp1 napisał/a:

ja tak podkrecilem dełu tiko do 500 kuni - magnetyzer, LPG z duzym reduktorem, sportowe dywaniki i szpojler aby zwiekszyc docisk tylnej osi bo sie zrobil nadsterowny



codziennie rano takie spotykam pod kosciolem gdy jade na roraty moim dełuu





pony007 napisał/a:

Taka prawda, wsadzenie turbiny do samochodu to żadna sztuka, najprostszy sposób na podniesienie mocy, zerowy pokaz kreatywności inżynierów. W latach 70 ścigały się BMW z silnikami 1500ccm osiągające 450KM właśnie za sprawą turbiny. Wysilenie silnika wolnossącego to inna sprawa, każdy komponent trzeba wzmocnić, zastosować zmienne fazy rozrządu itp. Po prostu pomyśleć. Np. tak wyszydzane przez wielu Renault ma w ofercie niepozorne Clio Sport, dwa litry pojemności i 200KM. A nie jakieś złomy szpanujące sterydami osiągniętymi wyłącznie dmuchnięciem z turbo...


Coś w tym jest, również lubię duże i wolnossące, ale tendencje są niestety inne.
Zgłoś
Avatar
G................y 2011-04-18, 15:56
Tyler. napisał/a:

Zdziwiło mnie że nikt nie pisze ze wieśniak w BMW. A jak by kogoś kusiło to: dresy i wieśniaki przesiadły się do Audi

A jak chodzi o stosunek mocy do pojemności to:
BMW 1000 RR ma 193 KM z 999cc
Yamaha R1(6 generacji) ma 182 KM z 998cc
Honda 1000RR ma 178 KM z 1000cc

Wszystkie produkowane seryjnie



nooo to porównanie jak gówna do obiadu... jedno to motocykle a drugie to ważące prawie 2 tony pojazdy hehe

150kkm i po silniczku... To, że inne, nie znaczy, że lepsze.

Wankla zarżnąć to trzeba być lewym jedne z lepszych silników
Zgłoś
Avatar
mcmt 2011-04-18, 16:14
Jedne z najbardziej problematycznych silników. Co chwilę się psują i szybko zużywają. Spore problemy z chłodzeniem. Dopiero od Mazdy RX8 można mówić o porównaniu do silnika tłokowego.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem