Choć jestem przeciwnikiem przeróbek to trzeba przyznać, że 600hp, 800Nm urywa dupę a tyle osiągnąć z 2.5L silnika to sztuka...
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 14:43
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Trochu glupie porownanie, ale jednak, jesli mowicie o wysilonych silnikach warto wziasc pod uwage tez silniki dwu suwowe Np wiele niepozornych motocykli o pojemnosci 125 ccm ma ponad 30km (przy dobrym stanie silnika). Rowniez cagiva kiedys robila silniki V4 o pojemnosci 500ccm ktore mialy ~190km. Dobre, nie? Ale znowu taki silnik nie pokreci ci 100k km, przy wysilonych 2taktach o remoncie trzeba myslec nawet co 5-10k km. A full crossy o pojemnosci 125 co ok. 30mth.
jeżeli np. skoda wypuściła silniki TSI o mocy 110 KM na 1,6l to znaczy że można z silnika nawet 1,0 można wyciągnąć moc około 170 KM tylko jedna rzecz się liczy nie MOC ale Moment obrotowy... niestety żeby to rozbujać to coś kosztem czegoś albo spalania albo elementów które mają to napędzić ja mam skodę 2,0 TDI seria 140 po tuningu 180 i można i więcej ale kosztem sprzęgieł chłodzenia i turbiny i innych oprzyrządowań. Yamaha YZF R6 też zapierdziela ale ma 1/10 wagi samochodu...
Z silnika benzynowego, wolnossącego 1.6L osiąga się 110KM bez problemu od lat '90. TSI wypuścił VW, skoda raczej udziału w produkcji silników nie ma. Moc to również moment obrotowy, także również się liczy, zwłaszcza przy przyspieszaniu. Dzięki doładowaniu powietrza tak na prawdę, można tuningować silnik aż do jego zniszczenia. Każdy tuning powoduje szybsze zużywanie się części
Co do silników walkla to spalają niesamowite ilości paliwa, poza tym droga eksploatacja i brak specjalistów którzy umieli by się zająć tymi silnikami.
pony007 napisał/a:
Taka prawda, wsadzenie turbiny do samochodu to żadna sztuka, najprostszy sposób na podniesienie mocy, zerowy pokaz kreatywności inżynierów...
chlopaki w garazu wrzucili turbine z osprzetem, wymienili co sie da korystajac z gotowych czesci i schematow, pojechali na hamownie zeby wszystko dostroic a ty pierdolisz o kreatywnosci inzynierow a skoro twierdzisz ze to takie proste to pochwal sie swoimi projektami
kuurwa... jakby 200 kucy w E30 to było mało... osobiście uważam, że jak ludzie kupują samochody osobowe, które mają więcej niż 200KM i ważą poniżej przyjmijmy 2 ton to albo czuby, albo dobrzy kierowcy z wyobraźnią.
To mi się bardzo podoba, choć jestem fanem raczej S8
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów