Nie wiem o co im chodzi. Przecież jakby terroryści potrafili dobrze latać to nie przypierdoliliby w budynki.
Nie wiem o co im chodzi. Przecież jakby terroryści potrafili dobrze latać to nie przypierdoliliby w budynki.
Pilot nadaje kurs manetką...
Kolego, od WTC i samolotów to ty sie odpierdol, dobrze?
Tam zgineło 14 muzułmanów...
______________
Rasizm jest OK.
Czy Wy insynuujecie że wielbiący pokój muzułmanie, mogli coś takiego zrobić? A potwierdzono chociaż, że to były samoloty a nie wybuch?
______________
:oneko:autothrotte to tylko przepustnica automatyczna.
Typie- wcisakasz przęłącznik ATP (lub Auto) > ustawiasz żródło dla auto pilota >GPS > ustawiasz predkość wznoszenia> VS-vertical speed> wysokość zamierzoną> ALTITUDE> a na koniec napiedalasz pokrętłem HDG-heading czyli kierowanie we wszystkich kierunkach płaszczyzny.
@up co ty pierdolisz?
autothrotte to tylko przepustnica automatyczna.
Typie- wcisakasz przęłącznik ATP (lub Auto) > ustawiasz żródło dla auto pilota >GPS > ustawiasz predkość wznoszenia> VS-vertical speed> wysokość zamierzoną> ALTITUDE> a na koniec napiedalasz pokrętłem HDG-heading czyli kierowanie we wszystkich kierunkach płaszczyzny.
Jak tylko, przecież to najważniejszy system zaraz po autopilocie, włączasz i możesz napierdalać wolantem na wzrok.
Choć oczywiście najpierw trzeba dolecieć do NY
Ps, musisz ustawić HDG po GPS, myślałem że się automatycznie ustawi
Nie jestem pilotem, więc może wyjaśnisz. ( wiem że można zmieniać, ale sam się powinien już ustawić )
______________
:oneko:Samo sterowanie nie jest trudne, zwłaszcza jak masz autothrottle, problem to nawigacja, trzeba ustawić autopilota a do tego są potrzebne szkolenia na tych maszynach.
Nie wiem jak wygląda nawigacja w samolotach, natomiast nawigacja jachtowa przy użyciu gps, mapy i kompasu nie wymaga ogromnych umiejętności, przy tym na morzu nie ma punktów orientacyjnych. W samolotach dochodzi jeszcze jeden wymiar, wysokość.
Spraw komplikuje się kiedy mamy do czynienia z pływami, jednak dalej podstawowa nawigacja nie wymaga 100 lat doświadczenia.
"$adistic - bawi i uczy.."
______________
No replacement for displacement!
Jak tylko, przecież to najważniejszy system zaraz po autopilocie, włączasz i możesz napierdalać wolantem na wzrok.
Choć oczywiście najpierw trzeba dolecieć do NY
Ps, musisz ustawić HDG po GPS, myślałem że się automatycznie ustawi
Nie jestem pilotem, więc może wyjaśnisz. ( wiem że można zmieniać, ale sam się powinien już ustawić )
Ehhh dobra. Autothrottle to jeden z elementów autopilota- ustawiasz go aby podczas wznoszenia lub zniżania utrzymać zadaną wartość prędkości (np. jeżeli wznosisz maszynę-prędkość jej bedzie malała- ATH popycha przepustnicę tak aby nie zmnieszać prędkości maszyny i odwrotnie kiedy zniżasz maszynę- ATH zmniejsza ciąg silników aby wyrównac zadaną prędkość)
GPS jako przełącznik źródłowy dla Autopilota ozanacza, iż zostanie obrany kierunek N-S-W-E (pół-południe-wschód-zachód) z kompasu modułu GPS a nie lokalizacja (chociaż i ją możesz wprowadzić znając współrzędne geograficzne obiektu lub lokalizacji), za pomocą pokrętła HDG możesz zmieniać stopnie geogr. co za tym idzie kierunek lotu. Jeśli chcesz podczas lotu wprowadzić współrzedne lotniska ( każde ma swój kod- w moim przypadku Isafjordur - BIIS) używasz komputera pokładowego >wciskasz przycisk ATP -airport (lotnisko) > wbijasz np. BIIS> wyskakują ci dane lotniska Isafjordur- aktualna odległość, czas do przebycia, wyskość lotniska w metrach nad poziomem morza(m.n.p.m)> zatwierdzasz przyciskiem EXE (execute)- wykonaj> w tym momencie twój samolot kieruje się na Isafjordur.
Jest mnóstwo opcji sterowania samolotem (np.jak profesjonaliści-wprowadzają dane korytarza powietrznego (autostrady powietrznej) )
Mam nadzieję, że znasz angielski. Koło 4:50 tłumaczy cały proces.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów