📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:19
📌
Wojna domowa w Syrii 2024
- ostatnia aktualizacja:
2024-12-16, 1:00
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 14:26
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
O matko.... prawie się zabił....
Obejrzyjcie parę razy od 0:09 Wtedy naprawdę wydaję się być śmieszne
Jak kogoś nie stać na Crossa to nie jezdzi sie w terenie motocyklami które nie są do tego przystosowane, tutaj widzimy Pseudocrossa zbudowanego na bazie ETZ 251, Niby koni dużo ale z gówna bata nie ukręcisz Niskie przełożenie na poszczególnych biegach i kolega wyjebał orła jak Korwin Boniemu.
za etz piwo poszło
jak sie ktoś zna na krosach to niech odpisze- czy etz 250 w terenie pojedzie lepiej niż krosowa 125?
jak sie ktoś zna na krosach to niech odpisze- czy etz 250 w terenie pojedzie lepiej niż krosowa 125?
Zależny jaka crossowka 125, do japońskich i austriackich 125 T2 to to nawet nie ma startu.
Natomiast chiński 125 T4 prezentowałby podobną mobilność co etz, czyli gównianą.
Jeśli nie jesteś bogaty a chcesz musowo upalać w terenie to dobrą inwestycją jest chińskie 250 T4 diabolini te za około 4-5tyś (no name za 2k odradzam, silniki są ok ale reszta z plasteliny).
PS A co od samej ETZ...te silniki mają bardzo nierówną krzywą momentu obrotowego, nie wiem jak takim czymś da się w ogóle jechać...ciężka krowa nie na dająca się w ogóle do terenu.
Natomiast chiński 125 T4 prezentowałby podobną mobilność co etz, czyli gównianą.
Jeśli nie jesteś bogaty a chcesz musowo upalać w terenie to dobrą inwestycją jest chińskie 250 T4 diabolini te za około 4-5tyś (no name za 2k odradzam, silniki są ok ale reszta z plasteliny).
PS A co od samej ETZ...te silniki mają bardzo nierówną krzywą momentu obrotowego, nie wiem jak takim czymś da się w ogóle jechać...ciężka krowa nie na dająca się w ogóle do terenu.
@CYPRIAN Od siebie Polecam na początek DT 125 Daje rade w terenie i można polatać po drogach publicznych bo ma homologacje, Sam latam na KTM 125 EXC i moc ma nieziemską
ech wakacje
przełożenie regulujesz zebatkami, mała do przodu, duza do tylu, etz nie nadaje sie w teren bo - silnik chlodzony powietrzem, zawieszenie typowo drogowe, zbyt ciężka
przeróbki klasyków na pseudocrossy z podniesionymi pkt zaczepienia amortyzatorów uważam za profanacje, odjebałbyś taką etke na orginała, dostałbyś od szwabka tyle ze i by na buty w teren starczyło
ścigiem też dasz rade polecieć po polu tylko kurwa po co? wszystko ma swoje przeznaczenie i w porownaniu do aut po to kilku inżynierów znających sie o wieeele lepiej od wsioków ze spawarkami robi moto w jakims celu czy to asfalt, czy enduro czy cross czy turystyk, a jak sie przejedziesz kilkoma stwierdzisz co ci najbardziej leży , a jak chcesz tak bardzo w teren to 125 2t na początek takie suzuki rm, yame dt sobie odpusc, znajdz zadbana na rynku graniczy z cudem, wszystko dojebane przez małolatów nie wiedzących i widzacych poza kuniami z katalogu nic no może starych wypłate
przeróbki klasyków na pseudocrossy z podniesionymi pkt zaczepienia amortyzatorów uważam za profanacje, odjebałbyś taką etke na orginała, dostałbyś od szwabka tyle ze i by na buty w teren starczyło
ścigiem też dasz rade polecieć po polu tylko kurwa po co? wszystko ma swoje przeznaczenie i w porownaniu do aut po to kilku inżynierów znających sie o wieeele lepiej od wsioków ze spawarkami robi moto w jakims celu czy to asfalt, czy enduro czy cross czy turystyk, a jak sie przejedziesz kilkoma stwierdzisz co ci najbardziej leży , a jak chcesz tak bardzo w teren to 125 2t na początek takie suzuki rm, yame dt sobie odpusc, znajdz zadbana na rynku graniczy z cudem, wszystko dojebane przez małolatów nie wiedzących i widzacych poza kuniami z katalogu nic no może starych wypłate
Selekcja naturalna tym razem nie zadzialala. Może wpierdoli sie tą kosiarką pod koła najebanego ruska w Ładzie.
To jest etz 150 wy znafffcy, i do to tego w huj zajeżdzona wiec nie dziwie się, że ją zmuliło. Zdrowa 150, a juz nie wspomne o 250, idzie w terenie jak glupia.
FrasQs napisał/a:
Jak kogoś nie stać na Crossa to nie jezdzi sie w terenie motocyklami które nie są do tego przystosowane, tutaj widzimy Pseudocrossa zbudowanego na bazie ETZ 251, Niby koni dużo ale z gówna bata nie ukręcisz Niskie przełożenie na poszczególnych biegach i kolega wyjebał orła jak Korwin Boniemu.
nie pierdol mi tu ino, że etezeta to gówno, to jest kurwa klasyka, ino że na drogę 30 lat temu
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów