📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:27
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:19
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
jak widać dowód osobisty nie wystarcza żeby być dobrym skuterzystą. trzeba mieć jeszcze kartę pływacką żeby ogarniać na mokrej nawierzchni
@up
Przy tak zawrotnej prędkości każdy by się wypierdolił
Przy tak zawrotnej prędkości każdy by się wypierdolił
BMWswap napisał/a:
jak widać dowód osobisty nie wystarcza żeby być dobrym skuterzystą. trzeba mieć jeszcze kartę pływacką żeby ogarniać na mokrej nawierzchni
Ale cos mi się wydaje, że mają zmienić te skurwiałe przepisy i trzeba będzie robić prawko. Przynajmniej jakiś mędrzec takiego miał pomysła.
najpierw niech płyty betonowe które nie są wylane asfaltem zmienią, bo to jest chujstwo śliskie w pizdu
Dzimi
beton ma lepszą przyczepność niż asfalt, za to na torach tramwajowych można się dobrze wypierdolić, tym bardziej jak jedziesz wzdłuż nich
beton ma lepszą przyczepność niż asfalt, za to na torach tramwajowych można się dobrze wypierdolić, tym bardziej jak jedziesz wzdłuż nich
@ up Dokładnie tak jest z betonem.
Kiedyś jak szukałem odpowiednich opon do mojego zapierdalacza, natknąłem się na taką tabelkę:
[Tabela zawiera mi0 i mi1 dla nowej opony na podanych nawierzchniach na
sucho i mokro.]
Nawierzchnia / mi0 sucho / mi0 mokro / mi1 sucho / mi1 mokro
czysty szorstki beton
0.9-1.0 / 0.8-0.9 / 0.6-0.7 / 0.5-0.6
asfalt, gladki beton, klinkier, kostka
0.8-0.9 / 0.5-0.6 / 0.5-0.6 - 0.3-0.4
droga tluczniowa
0.6-0.8 / 0.4-0.6 / 0.5-0.7 / 0.3-0.5
droga gruntowa
0.4-0.6 / 0.3-0.5 / 0.3-0.5 / 0.2-0.4
glina
0.4-0.6 / 0.2-0.3 / 0.3-0.5 / 0.1-0.2
piasek
0.3-0.5 / 0.3-0.5 / 0.3-0.5 / 0.3-0.5
snieg
0.2-0.4 / 0.2-0.4 / 0.2-0.4 / 0.2-0.4
lod
0.2-0.3 / 0.1-0.2 / 0.1-0.2 / 0.0-0.1
The winner is beton
Kiedyś jak szukałem odpowiednich opon do mojego zapierdalacza, natknąłem się na taką tabelkę:
[Tabela zawiera mi0 i mi1 dla nowej opony na podanych nawierzchniach na
sucho i mokro.]
Nawierzchnia / mi0 sucho / mi0 mokro / mi1 sucho / mi1 mokro
czysty szorstki beton
0.9-1.0 / 0.8-0.9 / 0.6-0.7 / 0.5-0.6
asfalt, gladki beton, klinkier, kostka
0.8-0.9 / 0.5-0.6 / 0.5-0.6 - 0.3-0.4
droga tluczniowa
0.6-0.8 / 0.4-0.6 / 0.5-0.7 / 0.3-0.5
droga gruntowa
0.4-0.6 / 0.3-0.5 / 0.3-0.5 / 0.2-0.4
glina
0.4-0.6 / 0.2-0.3 / 0.3-0.5 / 0.1-0.2
piasek
0.3-0.5 / 0.3-0.5 / 0.3-0.5 / 0.3-0.5
snieg
0.2-0.4 / 0.2-0.4 / 0.2-0.4 / 0.2-0.4
lod
0.2-0.3 / 0.1-0.2 / 0.1-0.2 / 0.0-0.1
The winner is beton
miał pecha bo hamował na torach. Inaczej może by się wywinał, ale na torach to gleba murowana :p
ale jakoś mi się nie podoba z tym betonem, autostrady niemieckie (betonówki) mają ograniczenie a asfaltowe już nie
Jeszcze sobie gimnastykę odjebał na środku skrzyżowania zamiast w chacie to zrobić, leniwy rusek..
łysa_pała napisał/a:
Ale cos mi się wydaje, że mają zmienić te skurwiałe przepisy i trzeba będzie robić prawko. Przynajmniej jakiś mędrzec takiego miał pomysła.
Już drugi rok zmieniają, i nie mogą się jakoś do tego zebrać. Zresztą nawet jak zmienią, to dziadki bez prawka i tak będą mogli jeździć na tych piździkach z tesco, bo prawo nie działa wstecz. Tyle dobrego że dzieciaki będą musiały przejść pełne szkolenie co do ruchu drogowego, i zdać egzamin w wordzie, a nie na boisku za szkołą...
Jak dla mnie to mógłby nie hamować, tylko wpierdolić się w tą ciotę co mu drogę zajechała...
Kurwa na jakim asfalcie? Każdy uczący się na kartę motorowerowa, A1 lub A wie ze podczas przejezdzania przez METALOWE elementy jak np. TORY TRAMWAJOWE sie nie hamuje, tylko przejezdza powoli i pod kątem prostym, przyczepnosc kola z mokrym metalem jest porownywalna do przyczepnosci z lodem, bo jak widać na załączonym filmiku nawet przy małej prędkości hamowanie prowadzi do wyjebania się.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów